![]() |
belasting en ambtenarenpensioen kampioen...
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...o-landen.dhtml
connecting the dots... waar gaat het geld naar toe ? juist ja |
Citaat:
Zulk maatschappelijk model is niet houdbaar. de slaven gaan in opstand komen. Die ambtenarenzooi moet gestopt worden! |
Eigenlijk zou elke werknemer uit de privé zich ziek moeten melden. Of hij nu gaat werken of niet : de hoogte vh pensioen wordt in België voor 85% bepaald door het statuut. Uw afdrachten, loon, aantal gewerkte jaren etc maken slechts 15% uit. Dit is crimineel!!
|
ze zijt blij zeker dat je zelf een keer geen draadje opgestart hebt
ik zoek een vlaamse Fillon die de ambtenarij wil halveren, de ambtenarenpensioen wil halveren, de middelen terug investeert in de economie zodat die terug kan groeien, en die de overdreven betuttelingen van de ambtenaren remt, |
Cijfers kloppen trouwens niet.
Citaat:
|
Citaat:
kunnen die ambtenaren nu echts niets juist doen zelfs hun eigen statistieken krijgen ze niet juist |
Citaat:
Ge weet dus wat u te doen staat. En dat is niet zagen. Maar het juiste bolleke kleuren. Poepsimpel. . |
Citaat:
|
Citaat:
Bourgeois sprak over een gelijkstelling over een periode van 50 jaar. Jullie zijn zelf ambtenaren, jullie zijn het probleem! |
Citaat:
welke partij heeft in zijn programma staan dat hij het ambtenarenpensioen wil halveren ? welke partij heef tin zijn programma: afschaffen van subsidies aan VRT, vrije pers (persvrijheid is niet alleen vrijheid van meningsuiting maar ook financieel onafhankelijk) welke partij staat voor afschaffen van subsidies aan spoorwegen ? welke partij wil de hoge scholen privatiseren welke partij wil BTW heffen op alle overheidsdiensten en die diensten privatiseren waar mogelijk , bvb waarom betaalt een vakbond en ziekenbond geen BTW , het zijn zelfs privé bedrijven ? welke partij gaat voor afschaffen van subisidies aan gezondheidszorg en vervangen door een franchise. Een btw heffen van 21% op alle gezondheidsdiensten ? Welke partij wil een flat tax invoeren en dus alle lasten op arbeid en op elk vorm van inkomen verminderen naar 25% ? |
Citaat:
Zonder resultaat... |
Citaat:
Bovendien ging mijn quoot hierover: de drie oude machtspartijen hebben dit altijd gewild en werden hierbij gesteund door de vakboungden: Citaat:
|
Citaat:
Dank zij de mooie maar toch nog te zwakke kiesresultaten, moesten we teveel buigen tijdens de regeringsonderhandelingen. Di Rupo II hing steeds in de lucht. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon al de uitgaven halveren en de inkomsten halvern, het betuttelen van de overheid inperken |
Hier heeft de N-VA te weinig ballen aan het lijf.
Hoog tijd voor verandering! |
Citaat:
Nu ik zit wel met hem op dezelfde golflengt, ik vind inderdaad dat de ambtenarij in het algemeen mag meer gerund worden als een privébedrijf en de overheid moet zijn diensten meer verkopen inclusief btw dan zijn diensten gratis geven gedoe Stop met gratis treinen, stop met gratis bussen, stop met gratis TV, stop met gratis kranten, stop met dat gratis. Kijk je moet daar over nadenken: in de economie loopt alles scheef die assymetrish belast wordt. De overheid heeft altijd problemen om inkomsten te hebben en daar is maar één reden voor: dat is precies omdat ze teveel uitzonderingen maakt. Je moet stoppen met uitzonderingen maken en stoppen met gratis te geven aan de enen en dubbeldik aan te rekenen aan de nadere... Het geld loopt gewoon altijd naar de weg waar het minst belast wordt... En de consumptie loopt naar alles dat gratis is... |
Citaat:
:-) :-) :-) |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...urenweek.dhtml |
Citaat:
Het zijn vooral de lokale besturen en gewestregeringen die blijven nutteloze functies creëren. De N-VA zit al sinds 2004 in de Vlaamse regering. De federale ambtenaren nemen in aantal af. Stop dus die plaat aub. Enkel een handvol die-hard N-VA acolieten weigeren dit in te zien... |
Citaat:
Dat zou pas spectaculaire cijfers opleveren. Alleen zou hem dat zijn (en van talloze andere vrome zielen) job kosten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn trouwens geen netten meer, maar baronieen. |
Citaat:
Het was omdat elke zure oprisping aanleiding gaf tot een nieuwe zeurdraad met de N-VA als pispaal. Dat werd op de duur niet alleen potsierlijk, maar ook vervelend. Mocht dit allemaal gebundeld geweest zijn in een enkele draad " bvIk heb de pest aan de N-VA" dan zou er niemand zich eraan gestoord hebben terwijl je toch telkens ( 10x per dag als het moet) je ei kwijt kon. Een idee voor de toekomst misschien? Jij content, iedereen content. Een win-win situatie dus. |
Citaat:
Kritiek is eigen aan een democratie en behoort tot de vrijheid van meningsuiting. Jullie kunnen niet tegen kritiek waardoor je de schuld altijd bij anderen legt. Dit, samen met het weigeren het overheidsbeslag drastisch in te perken, betekent jullie ondergang. |
Citaat:
Voor mij hebben de overheidsvakbonden nog altijd een flink stuk meer verantwoordelijkheid, wat de uit de hand gelopen uitgaven voor de ambtenaren betreft, dan de nva. |
Citaat:
3-12-2016 De regering-Michel voerde in 2015 en 2016 samen voor 9 miljard euro aan besparingen en nieuwe belastingen door. Maar ondertussen verbeterde de begroting slechts met 600 miljoen euro. http://www.standaard.be/cnt/dmf20161202_02606048 |
Citaat:
die vluchtelingen hebben is georganiseerd door de sossen die een website gemaakt hebben waar op stond dat ze allemaal naar belgie moesten komen ipv duitsland, veel beter om te verblijven nee eens serieus: ambtenaren houden veel te veel van hun werk om zichzelf onmisbaar te maken. Daar heb je een baas voor nodig met ruggegraat |
Citaat:
Maar op de vraag "show me the money" die BDW in 2014 aan Paul Magnette stelde en nu als een boemerang terug in het "eigen" gezicht vliegt, GEEN antwoord ! :-) :-) :-) Magnette herinnert zich een veelbesproken debat dat hij in de aanloop naar de verkiezingen van 2014 met De Wever voerde. "Hij riep mij toe: "Wel, waar zijn ze, de miljarden die u heeft bespaard? Show me the money!" Vandaag kaats ik de vraag terug: "Show me the money, Bart."" http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2687665 |
Citaat:
Niet om een dom knipbeleid te beslissen om uiteindelijk nog slechter uit te komen dan voorheen. . |
Citaat:
Dit heeft niets met algemeen belang te maken, die mensen zitten met anderhalf been in de doodskist. Dit is alles eruit persen wat er uit te persen valt en dan après nous le déluge. Wij gaan uw hypocrrietenpartij afserveren en in 2019 wordt Karina Dewever vd dop gegooid. |
Citaat:
|
Citaat:
Mij lijkt het dat alle besparingen op de rug van de privé, of nieuwe lasten altijd lukken. De besparingen in efficientie van het overheidsapparaat ,schijnen altijd onuitvoerbaar? |
Citaat:
Je neemt bijgevolg een zwaar-verkeerd voorbeeld in het raam van de gratis-politiek. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be