![]() |
Vermits de lijst van corrupte Politici alsmaar langer wordt, stel ik het tegenovergestelde voor: laat ons een lijst(je) samenstellen van Politici met propere handen. Met zo'n lijst kunnen we dan in Mei naar het stemhokje trekken en verkleinen we de kans om op een 'foute' kandidaat te stemmen.
Ik ben alvast benieuwd naar de namen :wink: |
De properste der properen: Geert Bourgeois! :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vertrouw weinig op de bestuurscapaciteiten van niet-corrupte politici. Het is een onnatuurlijk gegeven. |
Citaat:
|
Citaat:
Heheheheh....hij heeft het door! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch raar dat we van Niet Corrupte Politici evolueren naar stijf en uw mond hé....
Heb je ervaringen die je met ons wil delen? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, ge zout weglopen :? :? 8O :arrow: :?: :!:
[size=1]ik ben nie meer mee[/size] |
Citaat:
Begrijpt ge! :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
....Waarvoor staat die 72.... 8O
|
Citaat:
:lol: :lol: :lol: Mijn geboortejaar! :lol: :lol: :lol: |
Dan had je gelijk met: Neeeeeeeeeee Ge zou mij niet aankunnen ej!
[/quote] |
Citaat:
:wink: 8) |
Of misschien eerder, ik zou het niet aankunnen :lol:
|
Citaat:
moeten we dit nu echt allemaal lezen? :? |
Citaat:
|
Misschien toch even vermelden hoe een verkozene van LSP zou tewerkgaan. Wij zouden hetzelfde doen als onze verkozene in het Ierse parlement: leven aan een gemiddeld arbeidersloon, volledig open boekhouding, hetgeen meer verdiend wordt dan het gemiddeld arbeidersloon gaat naar campagnes. Onze Ierse verkozene, Joe Higgins, verspreidt elk jaar in zijn district (Dublin West) een overzicht van al zijn inkomsten en uitgaven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het grootste deel van de mensheid is van nature corrupt. 'k zou het al goed vinden als ze het binnen een aanvaardbaar niveau houden. |
Citaat:
|
Niet alle politici zijn corrupt.
MAAR, alle pastjes die enigzins macht en geld opleveren zijn ingenomen door mensen die naar de partijtoppen luisteren. En laat dat soort luisteren een start voor alle corruptie zijn. Men vind de niet corrupten bij de echte idealisten, maar die komen niet verder dan een postje op de een of andere instantie, wat hun effectief een gevoel geeft dat ze gekloot zijn door hun idealisme.Of waarom denk je dat velle lagere en middenkader ambetantenaren zo'n grijze ,uitgebluste lastigaards zijn ,die blijkbaar niet liever doen dan weerloze burgers(de arbeiders dus)het lastiger te maken dan nodig? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be