![]() |
Gentse gps werkt niet naar behoren.
Stad Gent heeft een afzonderlijke gps.
Door hun vele wijzigingen die ze gedaan hebben in de stad werkt geen enkele gps nog in de stad. Daarom hebben ze zelf een gps in elkander geknutseld. http://gent-circulatieplan.anyways.e...536&lon=3.7248 Alleen spijtig dat als je bepaalde straten in Gent probeert te verbinden die gps u nu naar een andere gemeente stuurt. En ik zeg niet welke straten dus zoek het maar zelf uit. Dus niemand weet nu nog de weg. En niemand kan je helpen. En dienst mobiliteit die instaat om mensen te helpen ...reageert ook niet. En voor wie nog niet wist, ook fietsers mogen nu afstappen en te voet gaan. Of krijgen boeten. |
Citaat:
|
Kaarten updaten.
Dit heeft niks met GPS (=tijdssignalen) te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn geen updates voor al die wijzigingen. Daarom dat ze hun eigen gps ter beschikking stellen...die dan weer niet werkt zoals het moet. Je moet er wel een smartphone + mobiel internet voor betalen. Dank u Gent. |
Citaat:
Anders kom je er niet meer in of uit. |
En meneer Watteeuw heeft gezegd....ze moeten maar creatief zijn.
En meneer de Burgemeester heeft gezegd....ik trek mij dat niet aan want die handelaars daar verdien ik toch niet aan. En dienst mobiliteit die alles in goede banen moet regelen voor de mensen geeft geen antwoord. Niemand thuis daar. Schoon hé? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet wat de uwe doet meestal? Maar soit....den deze dus niet en een ander is er niet. |
Probeer eens google maps...
Tiens google maps werkt: https://www.google.be/maps/dir/Markt....0516878?hl=nl Van Markt, 2180 Antwerpen naar Pussemierstraat 10, 9000 Gent 54 min. (73,6 km) via E17 Momenteel snelste route, vermijdt een wegafsluiting op Brabantdam Markt 2180 Antwerpen Ga de A12 op vanaf de N114 6 min. (3,1 km) Neem de E19 en E17 naar de Sint-Lievenslaan in Gent. Neem afrit 1-Ledeberg vanaf de B401 40 min. (67,0 km) Ga verder op de Sint-Lievenslaan. Neem de R40, Eekhout, Karel van Hulthemstraat, Iepenstraat en Onderbergen naar de Pussemierstraat (de details van de laatste 3,5 km uitklappen) |
Citaat:
Alle wegen in Gent zijn omgeleid met het nieuwe stadsplan. Er zijn 7 verschillende zones nu en om van de eene zone naar de andere te gaan moet je nu de zone verlaten eerst...gent rondom rijden en langs de andere kant er weer inkomen. Denk aan slotgrachten en poorten zoals in de middeleeuwen. Dat is nu Gent. Google maps...om het even welk route of gps systeem...landkaart of boeken van redoute. Het is verleden tijd. Het is nu totaal anders. Om nu achter de hoek te geraken heb je 1 uur en 45 minuten tijd nodig en moet je 36 km alom rijden. |
gps is voor losers
|
Citaat:
Zeg dat tegen Watteeuw. |
Citaat:
Citaat:
Ik geef het alvast een faire kans, gemotoriseerde zageventen zullen er altijd zijn, zij moeten evolueren of uitsterven zoals ooit de dino's. En ja, ik moet soms ook met de auto in een zone zijn die met vergunningen werkt, die moet je dan aanvragen he. Ik hoop op wat meer lucht en meer vrije ruimte voor fietsers en voetgangers, het is nodig. |
Citaat:
Watteeuw heeft zijn secretaresse geantwoord...ze moeten maar creatief zijn. Zelfs fietsers zullen in de voetgangerszone vanaf 11 uur moeten afstappen. Niemand weet dus nog hoe ze creatief kunnen zijn. Er is geen faire kans. En dienst mobiliteit die alles zou moeten regelen geeft geen antwoord. Er zijn al 7000 aanvragen. Niemand krijgt iets. Is dat hoe een stad functioneerd? Onder dwang en tegen iedereen in? Je kan zelfs niet een route maken zoals het behoort. Hoe moeten wij ons werk nu doen? Zou je het leuk vinden om verbod te krijgen uw werk te doen? |
Citaat:
|
Wat werkt er wel naar behoren in Gent? Je kan beter gewoon Waze gebruiken want hun kaarten zijn veel meer up to date dan iets anders.
|
Citaat:
|
De Gentenaars hebben het gemeentebestuur dat ze gekozen hebben, inclusief de Groene Gestapo...
|
Citaat:
Het ganse beleid is anti westers en gericht op een economische veldslag. |
Citaat:
Ik denk dus dat het de eerste maanden best zal meevallen, pas tegen september/oktober ben ik benieuwd naar wat het zal worden. Citaat:
Geen echt probleem dus... |
Citaat:
Enkel een communist genre noord korea kan dat bedenken. Binnen de kortste keren zal er veel woon en bureel ruimte in Gent vrijkomen. Ook winkels. |
Citaat:
Wij gebruiken bvb. steeds meer Bubblepost en Deliveroo, frisse nieuwe spelers op de markt. Nog van dat. ;-) ![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Dat probleem is al langer bekend. Toen ik pakweg 5 jaar geleden door Gent reed werd ik knettergek. Ik heb mijn gps door de autoraam gezwierd en voor heel Gent geroepen wat een achterlijke infrastructuur daar heerst.
Gent en Antwerpen zijn echt de rotte plekken van Vlaanderen. |
Citaat:
Hopelijk besef je wel hoe belachelijk die daar nu staat? In de stad zijn er nauwelijks tuinen en voor de rest kan hij al niks mee brengen of mee nemen naar bv containerpark. Zo kom je er nooit he? Uw starts. 😂 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
😂 Niet verschieten dat ze hun afspraak afzeggen he? |
Citaat:
|
Citaat:
(hij heeft trouwens nog een camionette voor grotere werken) En in tegenstelling tot jou kan die man blijkbaat wel creatief en ecologisch denken en omgaan met uitdagingen en dat is dan het verschil tussen zij die het in het Gent van na 3 april gaan maken en zij die het niet gaan maken. |
Citaat:
Iedereen mag van mij de alternatieve patjoulie-hippie uithangen, maar gaat men de hoofdstad van oost vlaanderen tot stilstand brengen ? |
Citaat:
Nostalgie! |
Citaat:
Beide hebben geen zak te doen ganse dagen. Ecologisch is dat niksdoen wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je in Zürich bij een van de grootbanken een afspraak hebt, en je komt met de auto moet je dat op voorhand aangeven. Zodat ze een parkeerplaats voor je kunnen reserveren. Daar betaal je ook voor. Ze zullen je ook zeggen dat je beter met het OV komt. Kwestie van geen tijd te verliezen. In Zürich heeft het OV een aandeel van 90% in het verkeer. Geen enkel bedrijf heeft er gratis parkeerplaatsen, noch voor het personeel, noch voor bezoekers. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik gebruik zelf openbaar vervoer, maar het draait hier niet zo goed als in Zwitserland, dus zou men misschien beter eerst dat OV verbeteren. |
Citaat:
Een ander probleem is ook de gebrekkige integratie van bus en trein. Bussen zijn veel tijd kwijt in de stad. Het zou beter zijn dat men streekbussen naar stations aan de rand van de stad laat rijden, waar mensen op de trein overstappen. Dat vergt natuurlijk ook tariefintegratie. In Zürich rijdt geen enkel streekbus de stad in. Voorstadstreinen rijden elk kwartier, of vaker, en mensen die met de bus komen stappen dus in een van de voorstad stations over. En dat kan op een vervoersbewijs. Je hoeft dus geen afzonderlijke kaartjes voor bus en trein te kopen... Het vergt omdenken, maar het kan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be