![]() |
Hallo
Ik zoek een verleng snoer, voor mijn Sampo monitor deze voor het signaal over te brengen van de toren naar de monitor kan er mij iemand vertellen waar ik dat kan vinden of moet ik het zelf maken. Willy |
Citaat:
Ik vrees dat ik dat nog nooit ben tegengekomen, maar wees niet ontmoedigd, ik ben immers maar een leek. |
Ik lig daar toch af en toe wakker van van hoe Willy dat probleem nu zou opgelost hebben.
Zou hij zo'n snoer gevonden hebben of er zelf ene gemaakt hebben ? |
In zijn 15 jaar aanwezigheid op dit forum, 44 posts. Een gemiddelde van zo een 3-tal per jaar. Volgens mij is hij dus nog steeds zo intensief op zoek naar zijn kabel, waardoor hij zelfs geen tijd heeft om nu en dan eens op dit forum te posten. Behalve op nieuwjaar, dan legt hij zijn zoektocht een dagje stil om de mensen het beste te wensen.
|
als je naar zijn eerste berichten kijkt ... precies een dubbelnick om Knuppel wat te jennen...
als je naar de timing zijn laatste kijkt ... is het AJ ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En vooral in de tettendraad, dus een goeie gezondheid :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Allez, ik zou dat niet doen :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zijn rechterhanden ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken in die gemeente wel meer mensen dan alleen Willy. :) |
Citaat:
Veulen is dan ook een gemeente waar fijne mensen wonen :-) |
Citaat:
|
Ik denk dat hij zo'n dingske moet hebben, zo'n kabeltje of zoiets.
|
Citaat:
Mooie streek :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naja. Fixed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een gewone fiets heeft voordelen. -geen luchtvervuiling. -veiliger door de lagere snelheid. -Je kan veel beter genieten van al het moois dat je tegenkomt. -Lichter in gewicht: als je ergens verder af een tochtje wil doen gooi je die fietsen toch ff in de auto (monovolume). Geen geklooi met fietsenrek op trekhaak. -Betere spiertraining=goed voor de gezondheid. -Het gevecht tegen de heuvel. De voldoening als je daar ergens in de omgeving van Valkenburg op eigen spierkracht op de heuveltop geraakt bent, en beloond wordt met een prachtig vergezicht op de BEL.-Limburgse mijnterrils. Maar als de knoken niet meer meewillen zal ik ook moeten overschakelen. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Eajk9URAVd8 |
Citaat:
|
Citaat:
mijn polsen zijn daar te zwak voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wolvenberg, berendries, hotond, kluisberg, rotelenberg, kortekeer, ladeuze, den ast. Dat zijn nog maar enkele van de vele hellingen zonder kasseien. Fantastische streek om te fietsen gewoon en je kan daar echt heel veel kasseien vermijden en toch een enorm uitdagend parcours vinden. Als je al tochten van 180 km op je palmares hebt staan kan ik je verzekeren dat je daar wel je gading zou vinden hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mooie parcours genoeg zonder. :-) |
Citaat:
|
De Willy is online :D
Nu gaan we het weten ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be