![]() |
Wie the fuck is burgemeester Delomez ?
En waar the fuck ligt het Franse dorpje Annezin ?
Want ik vind wel dat die man meer haar op zijn tanden heeft, en meer zijn politieke beginselen volgt, dan de PS met Di Pupo en Onkeldinges. De inwoners van de gemeente Annezin hebben met een meerderheid gestemd op La Le Pen. En dat zint meneer de burgemeester niet. Dus zegt hij moedig en uit de grond van zijn politieke hart: titel: ‘Ik neem ontslag want ik kan mijn leven niet wijden aan domkoppen’ link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20170424_02848558 Citaat:
|
Citaat:
|
Hij kan misschien zijn licht opsteken bij Robert Menard, de burgemeester van Béziers. Die meldde op twitter dat er in zijn stad een klas was met 91% moslims en dat dit wees op een trend waarbij de autochtone bevolking vervangen wordt door moslim immigranten. Geen speld tussen te krijgen dus. Maar het leverde hem een aanklacht wegens racisme op.
http://www.bbc.com/news/world-europe-38407045 Of neem nu Brigitte Bardot. Ze heeft al 5 processen achter de rug, met steeds hogere boetes als resultaat, gewoon omdat ze de islamisering van haar land blijft aanklagen. http://politiek.tpo.nl/2016/11/21/za...geert-wilders/ Le Pen is de enige kandidaat met wie er hoop is op het herstellen van de souvereiniteit van het Franse volk en van de vrijheid van meningsuiting. Met de jungle van Calais nog vers in het geheugen heeft meer dan 60% van zijn gemeente toch niet op Le Pen gestemd. Daarom vermoed ik dat er bij zijn ontslag andere redenen hebben gespeeld en is dit gewoon het eerste het beste excuus. |
Gisteren ergens gehoord of gelezen: De Fransen hebben "volwassen" gestemd.
Met de volwassen stemmende Fransen werden, uiteraard, niet de Fransen bedoeld die voor Le Pen stemden.... Vanmorgen een paar zinnetjes onzin gehoord uit de mond van Verhofstadt: de mensen bekritiseren Europa, maar ze willen Europa behouden. Ik weet niet wie vanmorgen dienst had op radio 1 maar het was een man. Hij brak het betoog van Verhofstadt met duidelijk genoegen af. Vandaag gelezen in de onlinekranten: alle "grote" Belgische staatsmannen hebben de ex.Rotschild bankier en toekomstige Franse president volwassen geluk gewenst met zijn overwinning. John Crombez verklaarde als een grote, volwassen jongen "dat links niet dood is in Frankrijk". Dat klopt. Toch op een goede 6% na. In Olland is links 3% minder dood. |
Gisteren gehoord van een vriendin: Haar mentaal gehandicapt kleinkind zit als enige van autochtone vlees en bloede in een klasje van acht kinderen. Hopelijk spreken de klasgenootjes van het kind voldoende Nederlands....om te kunnen volgen.
|
Citaat:
Terug op die Franse burgemeester: wellicht zijn er heel veel Franse burgemeesters die evenveel neerkijken op hun bevolking, maar wel lekker blijven zitten. Dan waardeer ik meer deze burgemeester die tenminste durft uitkomen voor zijn mening, zelfs al is ze niet helemaal de mijne. (wat mezelf betreft: ik ben Europealist. Le Pen is zo dom als een koe, met haar zever voor een Frexit. De EU moet hervormd worden, niet afgeschaft.) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afschaffen die handel en zeker niet heropbouwen! |
Citaat:
Ge gaat misschien nog van gedacht veranderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Merkel heeft Trump op zijn anti-Europese knieën gedwongen. Daarvoor nemen we er de islamisering van Europa toch met plezier bij? |
Citaat:
Die burgemeester zei dat de "le pen" kiezers domkoppen zijn. Want met een frexit bereik je hetzelfde als de Britten (zie artikel). Je staat op de zoveelste rij. Een verenigd Europa staat vooraan. En heeft meer macht en invloed dan landen die apart willen handelen. En of het over economie gaat of over vluchtelingen maakt geen verschil. Of denkt gij dat bv een onafhankelijk Vlaanderen de grenzen hermetisch kan sluiten? Dat gaat lachen worden hier aan de Maas: de Vlaamse strijdtroepen die met roeibootjes 's nachts gaan patrouilleren.... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Who the fuck is marine?
|
Citaat:
Deze draad gaat over een burgemeester die meer dan 30% van zijn inwoners domkoppen noemt omdat ze niet stemden zoals hij het wilde. Niet alleen die burgemeester zou zich beter afvragen hoe dat komt ipv van de pijp aan Maarten te geven omdat hij beseft hoeveel tegenstand en afkeuring hem wacht....in de tijd die hem nog rest als burgemeester. Met dank aan jouw machtige, invloedrijke, "verenigde" Europa. Wat de "Vlaamse" strijdtroepen betreft die jij s'nachts met roeibootjes ziet patrouilleren op de Maas, rubber laarzen volstaan om de Maas in Uikhoven over te steken bij een zomerse hittegolf die een beetje wil duren. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be