Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Gwendolyn Rutten ontwaakt. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238435)

Garry 24 april 2017 20:09

Gwendolyn Rutten ontwaakt.

Gwendolyn Rutten wordt schijnbaar wakker.
Dat mens is precies een vulkaan, die slaapt ook een eeuwigheid om dan plots voor even te ontwaken met veel dreigementen om daarna terug in te slapen.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2958166
Al de tijd, jaren lang, dat het VB dit aanklaagde was Gwendolyn in hare winterslaap. Nu ontwaakt ze.

de vuile muilekoek 24 april 2017 20:19

Dat mens klets soms uit haar nek ...alleen al om gelijk te halen ...samen met Beke zijn ze het duo van de hit parade op Ter Zake :lol:

nog niet op gelet ? zij alleen zij hebben het woord en het grote gelijk ...;-)

vanderzapig 24 april 2017 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 8435572)
Al de tijd, jaren lang, dat het VB dit aanklaagde was Gwendolyn in hare winterslaap. Nu ontwaakt ze.

Wat haar beweegredenen ook zijn, alle beetjes die helpen om het verstikkende deken van politieke correctheid weg te trekken van het openbare discours zijn voor mij welkom. Ik ga wel stemmen op de pioniers in plaats van op deze wieltjeszuigster.

Knuppel 24 april 2017 21:20

Citaat:

Dat mens is precies een vulkaan, die slaapt ook een eeuwigheid om dan plots voor even te ontwaken met veel dreigementen om daarna terug in te slapen.

Oud nieuws. Niet alleen t' Rutten verslaapt zich trouwens. De voltallige politiek correcte elite wordt pas wakker als het veel telaat is om het tij nog te kunnen keren. Levenslange bajes verdienen ze. :evil:

Demper 24 april 2017 21:21

Wie deze nonsens gelooft van de handpop van Verhofstadt, is nog dommer dan het achterste van een varken.

Dit is al te doorzichtig.

Knuppel 24 april 2017 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8435582)
wieltjeszuigster.

Die moet ik onthouden! :thumbsup:

Boduo 24 april 2017 22:37

Rutten is de onsympathiekste vrouw van Belgie.

dalibor 24 april 2017 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8435697)

Laurette Onkelinx en Joëlle Milquet zijn diep teleurgesteld.

Garry 24 april 2017 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8435579)
Dat mens klets soms uit haar nek ...alleen al om gelijk te halen ...samen met Beke zijn ze het duo van de hit parade op Ter Zake :lol:

nog niet op gelet ? zij alleen zij hebben het woord en het grote gelijk ...;-)

zoals hier;
https://www.youtube.com/watch?v=A_IbkXo6HZ0

Knuppel 24 april 2017 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8435698)

Begrijpelijk....

Sukkelaar 25 april 2017 16:20

Citaat:

2

Another Jack 25 april 2017 16:40

Citaat:

Wie heeft er al die jaren geslapen?
Is dat nu pas dat jij een liberale visie op de samenleving leest??

TheFourHorsemen 25 april 2017 16:46

Citaat:

Laurette zal het geluid van de laarzen wel weer horen klinken.

Dadeemelee 25 april 2017 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8435697)

Gelukkig dat Belgie niet bestaat :-D

Garry 25 april 2017 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8436158)

Ge kunt het niet meer bijhouden van ze te lezen, ze veranderd voortdurend.

lamenielachen 26 april 2017 12:42

Citaat:

Diepzinnige reactie maar beter dat ze in de goede richtig meedraait na de winterslaap dan steeds de verkeerde kant op te willen zoals de anderen.
Die denken "alleen" maar aan de stemmetjes.

Another Jack 26 april 2017 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 8436536)
Ge kunt het niet meer bijhouden van ze te lezen, ze veranderd voortdurend.

Ja, ze denkt en praat soms te snel voor sommige mensen.

Garry 26 april 2017 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8437030)

Als het Belang dat zelfde al jaar en dag zegt worden ze afgeschilderd als racisten, erger nog, ze moeten hoog dringend in een cordon, maar nu dat het van richting Open VLD komt is het plots heiligmakend.

En voor hoelang gaat ze deze keer die koers aanhouden denk je? Straks heeft ze weer niets gezegd en hebben we ze helemaal verkeerd begrepen, " Madam, Daar passen we voor".

reservespeler 26 april 2017 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8436158)

Staat die visie in de burgermanifesten?

Another Jack 26 april 2017 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8437210)
Staat die visie in de burgermanifesten?

Dat weet ik niet.

reservespeler 26 april 2017 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8437213)
Dat weet ik niet.

Ik ook niet.

Another Jack 26 april 2017 18:29

Interesseert het je?

vanderzapig 27 april 2017 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8437213)
Dat weet ik niet.

Laten we dat eens googelen voor de man die onze volgende generatie aan het opleiden is tot mondige en geïnformeerde burgers:

http://www.cie.ugent.be/jblommaert/blommaert_bk_2.htm

Citaat:

De vraag is of de islam wel in overeenstemming te brengen is met de liberale democratie en de vrijheid, de verdraagzaamheid, de verscheidenheid en het tegensprekelijke debat zonder dewelke geen open samenleving mogelijk is
Een half minuutje werk. Dat zijn dan 6 trollposts minder op je palmares van >62.000. Maar niemand gaat die 6 posts missen. De volgende 62.000 posts daarentegen worden dan weer inhoudelijk een ietsje sterker. En iedereen wordt daar beter van.

vanderzapig 27 april 2017 12:49

Wie duiten veil heeft voor de Standaard kan het volgende artikel lezen (ik dus niet):

Gwendolyn Rutten:
Citaat:

‘Ik zeg krak hetzelfde als Churchill, hé’
Gwendolyn gaat moeten uit haar doppen kijken want wie krak hetzelfde zegt als Churchill komt in aanvaring met de arm der wet:

Citaat:

28 Apr 2014

A candidate in the European elections has been arrested after making a speech quoting from a book by Winston Churchill about Islam.

Paul Weston, chairman of the far right Liberty GB party, was making the speech on the steps of Winchester Guildhall, Hampshire, on Saturday, when a member of the public complained to police and he was arrested.

He had been reading from Churchill's book The River War, written in 1899 while he was a British army officer in Sudan.

vanderzapig 27 april 2017 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8437789)
Wie duiten veil heeft voor de Standaard kan het volgende artikel lezen (ik dus niet):

Oeps. Link vergeten:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170426_02853927

Rahowa 27 april 2017 19:01

Citaat:

Laat haar dan vlug inslapen dat liberaal tuig.Eerst het land vullen met allochtoons uitschot om de gegoede klasse goedkope werkkrachten ,en vooral een zeer goedkope kuisvrouw te geven,en dan zagen dat de haatbaarden zich niet aanpassen.

werkman 27 april 2017 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8437764)
Laten we dat eens googelen voor de man die onze volgende generatie aan het opleiden is tot mondige en geïnformeerde burgers:

http://www.cie.ugent.be/jblommaert/blommaert_bk_2.htm

Een half minuutje werk. Dat zijn dan 6 trollposts minder op je palmares van >62.000. Maar niemand gaat die 6 posts missen. De volgende 62.000 posts daarentegen worden dan weer inhoudelijk een ietsje sterker. En iedereen wordt daar beter van.

Ik niet hoor want van >62.000 keer gezwets wordt ik absoluut niet beter.
Van die 6 posts minder wordt ik wel gelukkiger.
Trouwens die 62.000 lees ik niet eens daarom.

Stultitiae 28 april 2017 00:08

Het Westen superieur? Gwendolientje toch, moet gij uw mond niet gaan spoelen? Zo'n uitspraken verdelen de samenleving wel hé zeg.

Want Berlusconi was toch zo "foei" in 2001?

Garry 28 april 2017 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8438073)
Laat haar dan vlug inslapen dat liberaal tuig.Eerst het land vullen met allochtoons uitschot om de gegoede klasse goedkope werkkrachten ,en vooral een zeer goedkope kuisvrouw te geven,en dan zagen dat de haatbaarden zich niet aanpassen.

Goedkope werkkrachten?

Dat noemen ze wel de verrijking die voor ons pensioen moeten gaan werken hé. Kijk hier maar eens naar die fameuze verrijking, https://www.youtube.com/watch?v=mzcR...ature=youtu.be

Vlad 7 mei 2017 06:57

Bij NMBS zijn er volgend jaar voor het eerst sociale verkiezingen. (Niet voor de belangrijkste organen natuurlijk) De derde grootste vakbond, de onafhankelijke is uitgesloten. De kleinste vakbond, de liberale, mag meedoen. Bij wet. Van een liberaal minister. Voorwaar. Onze liberale democratie is superieur.

Bob 7 mei 2017 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8444222)
Bij NMBS zijn er volgend jaar voor het eerst sociale verkiezingen. (Niet voor de belangrijkste organen natuurlijk) De derde grootste vakbond, de onafhankelijke is uitgesloten. De kleinste vakbond, de liberale, mag meedoen. Bij wet. Van een liberaal minister. Voorwaar. Onze liberale democratie is superieur.

Lijkt mij eerder dat de democratie van de vakbond superieur is.

Vlad 7 mei 2017 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 8444264)
Lijkt mij eerder dat de democratie van de vakbond superieur is.

De rode vakbond is tegen de kleine vakbonden omdat deze de verdeeldheid vergroten en uit de syndicale geschiedenis zou blijken dat ze meer kwaad berokkenen dan positief bijdragen. Maar ze zeggen dat ze tegen de manier zijn waarop ze van de sociale verkiezingen worden uitgesloten. Ik denk niet dat ze met een dubbele tong spreken. Over de belangrijkste zeteltjes wordt dan ook niet gestemd, die blijven volgens het geheime ledenaantal ingevuld door de twee grote bonden. De liberalen hebben zich zonder de nodige leden dmv politieke macht overal tussen gewrongen. Gwendolyn R. zou dus vooral haar mond moeten houden over de superioriteit van onze democratie.
Het feit dat dit de kleinere vakbonden kan gebeuren, bewijst dat ze noodzakelijk zijn. De drie grote vakbonden zijn politieke tentakels die dienen om de bevolking er onder te houden terwijl ze deze verarmen eerder dan dat de vakbonden een machtsinstrument zijn van de werkenden in het politieke gebeuren.
De vakbonden zitten dan ook vol compleet gestoorde idioten die geen flauw idee hebben waarmee ze bezig zijn. Enkel aan de top weten ze wat ze doen en ze verdienen er dik aan.

werkman 7 mei 2017 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8437030)

Zolang ze niet doddelt en minder wartaal verkondigt zoals gij zal ik haar proberen te verstaan. Begrijpen is soms wel moeilijk maar dat kan aan mij liggen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be