![]() |
Alle negers...
... zwemmen in het water falderalderiere falderalderiere. Alle negers zwemmen in het water falderalderalderalderaaa
![]() |
Gezien ze op zoek zijn naar geld zullen het wel liberalen zijn
|
Zie ik daar trouwens niet PORSCHE ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ze doen van blub, blub, blub !
|
Ik kan dit niet waarderen.
. |
Citaat:
|
Zingt spontaan en zonder enige aanwijsbare reden, de parodie op alle eendjes zwemmen ... even mee.
Citaat:
|
Citaat:
'Ik heb den boot zien zakken in de zee' |
Doet mij zo denken dat ik een paar boeken die ik in bezit heb eens terug zou moeten lezen:
- Tien kleine negertjes - De negerhut van oom Tom - En die 'prachtige' 4 delige Gangreen-cyclus van de Jef. Dit alles onder het luid scanderen van 'twee emmertjes water halen!!' |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=28 |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Citaat:
|
|
|
Citaat:
De trollen uit de tuin hebben het zelfs op een lopen gezet onder het luid gillen van: Opgepast want die heeft het weer whiiiiiiii!!!! Waar ze naartoe zijn, geen idee van? Maar zeg nu eerlijk: zo erg heb ik het nog niet. ![]() |
Citaat:
Gesubsidieerde poco's. |
Citaat:
Als die gasten geen asiel willen aanvragen (en zich integreren!) in België, dat ze dan naar huis gaan. En als ze verder willen proberen Engeland te bereiken, dan mogen ze ons niet verwijten dat dit leidt tot ongelukken. 26 man in een bestelbusje met valse nummerplaten, iemand die over de snelweg loopt in de hoop op een vrachtwagen te kunnen springen, dat is spelen met uw eigen leven en dat van anderen. |
Citaat:
Precies wel veel ambiance op dat plaatje. :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Is nu : Tien kleine Afrikaantjes De Afro-Amerikaanse hut van oom Tom. Lang geleden dat ik die boeken nog gelezen heb. Maar uit oom Tom herinner ik me de figuur van Topsy. Wat een aaneenschakeling van racistische zinnen in onze 21-eeuwse ogen! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want een vent is een gecasteerde ezel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be