![]() |
10 landen in de wereld die we af gaan schaffen
Luchtig artikel met nogal wat waarheden:
Citaat:
|
geenstijl is gewoon pissed off op de belgen omdat ze door hen zijn opgekocht en afgeschaft gaan worden :]
|
Site eist cookies en die weiger ik. :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Nederlanders zijn jaloers op onze Léon Degrelle.
|
Citaat:
Ik begrijp niet waarom mensen zo autistisch doen over wat stomme cookies ? |
Citaat:
|
Niemand staat beter in bruine hotpa...korte broek dan onze helden.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Profiteer ervan. Geenstijl staat te koop en geen hond die het wil overnemen.
|
Afgeschafte landen:
Couto Misto tussen Spanje & Portugal. Cospaia in Italie. Tavolara in Sardinie. Bir Tawil tussen Egypte & Soedan Moresnet tussen Belgie, Nederland & Duitsland. Dit landje heeft 100 jaar bestaan ! In 1920 werd het bij Belgie gevoegd. |
Afgeschafte landen: elk Europees land.
|
Deseret gesticht door de Mormonen destijds.
|
Citaat:
|
:cheer: Zuriel! :cheer:
|
Citaat:
Schaf gewoon héél Afrika af sluit ook de EU daar hermetisch van af het zal allemaal beter gaan daarna. :cheer: Wishful thinking? |
Turkije, of alvast op heel KT toch de versie inclusief Koerdistan. :cheer:
|
Geenstijl, o god ja dat bestaat ook nog. Dat nog altijd veel te populaire slappe "uiterst rechtse" aftreksel van retecool waar alle redelijke schrijvers al vertrokken waren (inclusief alles wat nieuw aangetrokken werd binnen een maand of drie) voordat ze geüpgrade werden naar de Telegraaf junior inclusief Telegraaf-TV junior, waarna ze dat deel van Nederland dat zich nog steeds op de site thuis voelde maar gewoon zijn gaan inzetten voor het verstoren van alles wat ze maar kunnen, want is leuk.
Maar een lijstje met nep landen en dat België er dan opstaat daar kan ik toch echt geen aanstoot aan nemen. Dit is bedoeld als humor. Je weet wel, zoals die met mop met die brug in de woestijn. |
Citaat:
|
Citaat:
En zo gebeurde het dat Nederland een brug bouwde midden in de woestijn. De eerste maand lagen bijna alle Belgen dubbel van het lagen, de tweede maand snapten de West-Vlamingen hem ook, maar een half jaar later was de lol er toch wel vanaf. Dus de Belgische premier belt zijn Nederlandse collega weer op: "Ja, het is nu wel klaar hè, we zijn uitgelachen, ge moogt uw brug nu weer afbreken." Zegt de Nederlander: "O, maar dat gaat helemaal niet." "Dat gaat niet? Maar hoezo dan niet?" "Nou, we willen die brug wel afbreken, maar er staan een heleboel Belgen op te vissen." *badoemtsjing* (Een van de vele versies.) Hé, ik gaf aan dat het om een vergelijking ging met iets dat bedoeld was als humor, niet dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 106467 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be