![]() |
nieuwsberichten waarvoor u een traantje wegpinkt
meestal is het journaal ontzettend hard.
gruwelijke beelden. wereldbranden. maar af en toe kom je een heel ontroerend bericht tegen, een uitspraak die je pakt of een daad waardoor je getroffen bent. post hieronder links of krantenartikels waardoor jij geraakt bent en waarvoor jij een traantje wegpinkte. vandaag deed deze het bij mij : https://www.hln.be/nieuws/binnenland...uden~a785560e/ |
Citaat:
|
Citaat:
Van mij krijgt hij ook 2 kogels. Moest de eerste het doel niet treffen, dan krijgt hij nog een 2de kans. :lol: |
Tiener wil ex-liefje straffen en koelt woede op zijn hond
Ik vind dit heel erg voor dat meisje. Wie weet wat die ex haar allemaal heeft aangedaan dat zo zoiets deed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij mag op vakantie naar Marokko en dan is het nog niet goed. Ondankbare mens.
|
Citaat:
|
Citaat:
De bewuste zin: 'Zeg dat je spijt hebt' Kijk maar naar die vrouw die de kindjes mishandelde, ik heb spijt! Wat heeft die gekregen voor die handelingen buiten weinig of niets. 'Ze stak zelfs het 'vingertje' nog omhoog bij het verlaten van de rechtbank.' Komt in de meeste gevallen niet echt geloofwaardig maar het kan maar lukken. Ik dacht dat die Belcacem al lang de deur gewezen was? Blijkbaar nog steeds niet dus. :roll: In bepaalde gevallen (terroristen die voor véél doden zorgden) hebben niet alle mensen recht op een tweede kans. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag een traantje gepinkt bij het aanhoren hoe de sossen zich in de vernieling aan het rijden zijn. Niet van verdriet maar van vreugde!
Weg met de sossen! En liefst ook nog weg met die hypocriete Van Besien |
Citaat:
http://www.hbvl.be/cnt/aid1514595/on...5-miljoen-euro |
Citaat:
|
Citaat:
Nadien mag je hem hebben van mij . :lol: |
Citaat:
Niet rechts, maar ook niet links. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nen arme knul is het nu precies ook weer niet. Dat ze eens een voorbeeld stellen, eigenlijk voor gelijk wie in zo'n zaken, en ze laten opdraaien voor de kosten. Of toch een deel ervan. Nu lachen ze eens goed, en wij mogen dan nog betalen ook. En dat is een item dat volgens mij zelden de media haalt. Natuurlijk niet evident, dat weet ik nu ook wel. Maar laat ze er maar eens bij stilstaan... |
Citaat:
Als we over politiek gaan praten, dan zou dat wel kunnen. Verwar deze 2 niet hé. Alé, dat was eigenlijk een opmerkingske tussen de soep-en-de-pattaten. ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be