![]() |
De Wever: sociale zekerheid veiligstellen of grenzen openstellen
De Wever plaatst links voor de keuze:
Citaat:
Dit zal pijn doen bij links, zoveel waarheid en een duidelijke keuze. |
De linkse hangmatters gaan moeten zorgen dat dit geen realiteit wordt 8-)
|
Citaat:
|
Kan je maar één reactie op geven en die is:
Bart De Wever heeft gelijk punt Het open grenzenbeleid (lees: wir shaffen das) is voor NIETS goed. :roll: |
Teveel linkiewinkies zijn en blijven ziende blind.
Misschien komt er een kentering. Als zou gaan blijken dat heel wat naïeve mensen die een Soedanees opvingen sedert vorig weekend, gaan ondervinden dat dat geen goed idee was. Hopelijk gaan die naïevelingen dat ondervinden zonder al te veel persoonlijk leed. |
Citaat:
Misschien is dit een record |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat we er al ver over zitten. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat is 78 jaar geleden dat zoiets gebeurde Proficiat Bart en Theo :rofl: |
Citaat:
Een geluk dat ik tot vandaag nog heb is dat er geen enkele allochtoon of zelfs een nieuwe Belg in mijn buurt woont. Er zal niet genoeg te stelen zijn denk ik dan. |
Citaat:
Toch brengt hij twee belangrijke tegen?*werpingen aan. “De vraag is wanneer we het kantelpunt bereiken dat onze sociale zekerheid écht in gevaar is. Volgens mij zijn we daar nog lang niet. Daarnaast kun je je toch niet kanten tegen een daad van medemenselijkheid? Migranten te slapen leggen? De overheid zou het verdorie zelf moeten doen.” |
Citaat:
oh jeetje, een commentaar van De Wever vol drogredeneringen en demagogie, hij zit in volle verkiezingsstrijd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
conclusie: De Wever doet weeral aan demagogie om de VB'rs te overhalen, voor de achterban te paaien. En zijn aanbidders lopen er weer met beide voeten in. |
het piekt zekers?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hij heeft gelijk. Dit is de reden waarom in de VS de GOP niet wilt weten van universal health care, sociale zekerheid, enz....
Mensen willen solidair zijn met elkaar, echter niet met vreemdelingen. |
Te zien aan de krampachtige linkse reacties hier heeft BDW weer eens recht in de roos geschoten.
|
Citaat:
Denk je nu werkelijk dat ons Belgisch sociaal stelsel kan overleven in een open grenzen systeem waar iedere wereldburger recht op Belgische bijstand heeft en dan nog liefst zonder de minste moeite om zich aan te passen??? |
Er ontbreekt iets in de schrijfsels van BDW, Almaci en de sossen: cijfers.
Al de rest is demagogie. |
Citaat:
De sossen weten zelfs de cijfers te doen liegen afhankelijk van het gezicht dat erachter zit... |
Citaat:
Veel vreemdelingen moeten er niet met bij hier, maar onze kapitalistische vrienden willen dat nu eenmaal hé |
Citaat:
Men moet natuurlijk allebei doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk eerder dat ze in hun eigen populistische dogmen gevangen zitten... |
Citaat:
En tegelijk is er geen Calais II in Brussel te bespeuren. Het afval dat er anders met hopen achtergelaten wordt, wordt nu door die gutmenschen proper verzameld. De gutmensch betaalt dat allemaal, en niet de belastingbetaler. Goed zo. Maar één probleem: volgende week zullen er opnieuw zoveel tientallen extra opgenomen moeten worden. |
Citaat:
Geef eens een duidelijk alternatief |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel lukken er begod niet in om behoorlijke pensioenen uit te betalen voor iedereen die zijn levenlang gewerkt en bijgedragen heeft. Een minimum, bijvoorbeeld, zou dan 1500 euro per maand zijn. Eerste berekeningen geven aan dat dit 50 miljard zou kosten. John ? Johnnnn ???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be