![]() |
Onze hoofdstad Brussel populairder dan ooit
Onze hoofdstad is nog steeds erg geliefd op economisch gebied. Ondanks alles een toppertje op wereldgebied. Ik zou zeggen hoera voor Brussel:thumbsup:
https://www.topics.be/brussel-bij-me...errerBrand=hln |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Leuke? peptalk' inderdaad.
Ik denk dat op huidig ogenblik voor de meeste mensen Brussel 'ausland' is. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
De index van The Global Talent Competitiveness is een wel betrouwbare bron zou ik denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Knorpotten? Komt u wel eens in Anderlecht of Molenbeek? |
Citaat:
De andere Brusselse gemeenten zijn, of worden echte islamitische enclaves. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat wordt hier nog eens bewezen. |
Citaat:
Citaat:
Ik zou tegen die heren aanraden eens een wandeling door St Joost of Molenbeek te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Was hij niet verantwoordelijk voor de brandweer of zoiets . Een geweldige portefeuille! |
Citaat:
Zijn zoon is daar nog veel beter in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een van mijn kinderen woont en werkt al jaren in Brussel. Ik ga daar al eens op bezoek en wandel daar dan ook regelmatig wat rond (ook 's nachts). Nooit problemen gehad. De straten zijn er properder dan de gewestweg in mijn Limburgs dorp. Er sprak hier iemand over 19 politiezones. Waar haalt die dat nu weer. Het zijn er welgeteld 6. Het lijkt er op dat diegenen die nooit in Brussel komen het meeste negatieve commentaar hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ja, sinds die aanslagen enzo zijn er ook een hoop mensen naar hier afgereisd. Dat verklaart o.a. het verhoogd aantal bezoekers. Maar dat een bepaalde groep mensen alles dat in hun keel wordt geramd met veel plezier lekker slikken als een heerlijke deepthroat van een stinkende wildvreemde, daar verschiet ik niet van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jeugdwerkloosheids- en armoedecijfers er toch eens bijpakken ...
|
Citaat:
Citaat:
|
Dus, Vlaanderen heeft de beste hoofdstad van de wereld, dat is de boodschap, ja?
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Hier een foto van Karreveld Molenbeek ....ik wandel daar regelmatig. Jij niet dan ? Niks mis mee. Bijlage 108441 |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 108442 |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amaai, welken boeshterink eit sins keut in de Fred zai gat gebeite?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be