![]() |
Boxing politicians: wie tegen wie, wie wint?
We hebben al gehoord van "boxing stars" waar bekende koppen het tegen elkaar opnemen in de boksring.
Zou het geen schitterend idee zijn om politici letterlijk de bokshandschoenen te laten aandoen tegen elkaar? Welke politici wil jij tegen elkaar zien boksen en wie zou er winnen? |
Franken vs Calvo ? :lol:
|
Deathmatch ?
Anders is er niks aan. |
Citaat:
Zou een leuke match worden denk ik. |
|
Zo een draad hebben we al gehad.
Toen opperde iemand Maggy De Block tegen Calvo. Dat lijkt me een topper. Ik blijf bij mijn voorstel : Sminate tegen Kytir, maar dan geen boksmatch maar olieworstelen. |
Sminate tegen Demir, die zijn het al gewoon van een catfight te houden, zij het niet fysiek dan :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wouter Van Besien vs. Jean-Marie Dedecker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit : voor Sminate tegen Kytir, daar teken ik ook voor. Wel nog effe wachten tot de hangbuik, striemen en ander ongewenst vel terug weggetrokken zijn. We willen een strakke buik zien in de ring, geen uitgewoonde mom. |
Zuhal Demir die gehakt maakt (kefta dus) van Aboe Jahjah.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kitir die dan in Ronda Rousey stijl Sminate aanpakt : ![]() en zelf flink van de lat krijgt : ![]() Dat zou tenminste wat gensters geven in het parlement... ![]() |
Een kamp tussen Fuhrer Philip Dewinter en Ramzan Kadyrov, de moslim president van tsjetsjenië zou ook heel interessant zijn.
![]() |
Trumpie tegen Kimmeke.
![]() |
Citaat:
|
Gladiator Tag teams:
Vogels & Almaci : "You haul sixteen tons, what do you get" tegen Beke & Geens : "Vier tsjeverkens wouden ter botermarkt gaan" |
![]() vs ![]() |
![]() vs ![]() catfight |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Wordt er in de wereld nog niet genoeg gevochten, dat er daar een bende onnozelaars, nog een schepje bovenop moeten doen? :?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be