Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vader en zoon afgeranseld na brengen van alcohol naar pitazaak (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243567)

Vlad 14 mei 2018 23:10

Vader en zoon afgeranseld na brengen van alcohol naar pitazaak

Citaat:

Zaterdagavond werden in Antwerpen een vader en zoon in elkaar geslagen door een tiental allochtonen nadat ze alcohol hadden meegebracht naar een terras van een halal-pitazaak. Ze werden bekogeld met stoelen en kregen rake klappen. Beide mannen moesten afgevoerd worden naar het ziekenhuis. De vader liep een beenbreuk op, de zoon ernstige hoofdwonden. Bron.
Zonder woorden.

Demper 15 mei 2018 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8715881)
Zonder woorden.

Is dat zo?
Zonder woorden?

Het VB waarschuwt hier al jaren voor.
Dat doen ze met woorden.

En wat hebben jullie gedaan?

maddox 15 mei 2018 01:21

Ik juich dat toe, drugkoeriers verdienen niet beter.

(voor hen die niet beter weten, sarcasme in overdrijfmodus)

dpg 15 mei 2018 06:40

Citaat:

Zonder woorden.

De eigenaar is de baas in zijn zaak, of dat nu een pita-zaak of een frituur is.

En als die vind dat ge daar niet moet komen onder invloed en met drank die je ook nog eens elders kocht dan is dat zijn goed recht.

En als ze dat niet goedschiks begrijpen, dan zullen ze het wel met wat krachtigere argumenten begrepen hebben dat ze de gastvrijheid van die eigenaar niet moeten misbruiken.

Pericles 15 mei 2018 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715922)

En als die vind dat ge daar niet moet komen onder invloed en met drank die je ook nog eens elders kocht dan is dat zijn goed recht.

En als ze dat niet goedschiks begrijpen, dan zullen ze het wel met wat krachtigere argumenten begrepen hebben dat ze de gastvrijheid van die eigenaar niet moeten misbruiken.

Dat is dan zo een beetje hetzelfde als dat Vlaanderen van ons is en als de buitenlanders ons niet aanstaan dan mogen we ze buiten kloppen? :-D

Skobelev 15 mei 2018 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8715923)
Dat is dan zo eenbeetje hetzelfde als dat Vlaanderen van ons is en als de buitenlanders ons niet aanstaan dan mogen we ze buiten kloppen? :-D

Dat is waarschijnlijk "iets anders" ;-)

Geweld mag maar uit 1 richting komen voor onze multiculturele linkse rukkers.

dpg 15 mei 2018 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8715925)
Dat is waarschijnlijk "iets anders" ;-)

Geweld mag maar uit 1 richting komen voor onze multiculturele linkse rukkers.

Ge laat u duidelijk graag doen in tegenstelling tot de eigenaar van die zaak.

Skobelev 15 mei 2018 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715926)
Ge laat u duidelijk graag doen in tegenstelling tot de eigenaar van die zaak.

Moet je niet schermen met "België is een rechtstaat" en " je mag het recht niet in eigen hand nemen"? Of met "geweld is het monopolie van de politie"?

Maar kom gerust bij mij thuis eens proberen...

dpg 15 mei 2018 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8715927)
Moet je niet schermen met "België is een rechtstaat" en " je mag het recht niet in eigen hand nemen"? Of met "geweld is het monopolie van de politie"?

Maar kom gerust bij mij thuis eens proberen...

Toon je goed hart en nodig die vader en zoon uit om te doen wat ze willen bij u thuis.

maddox 15 mei 2018 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715932)
Toon je goed hart en nodig die vader en zoon uit om te doen wat ze willen bij u thuis.

Zelfs al heb ik gasten die blijkbaar ongewenst zijn, ga ik onbekenden, laat staan bekenden niet toelaten mijn gasten het hospitaal in te slaan.

Dat doe ik zelf dan wel.

Bobke 15 mei 2018 07:44

Citaat:

Ik heb begrepen dat het de eigenaar niet was.

dpg 15 mei 2018 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8715934)
Zelfs al heb ik gasten die blijkbaar ongewenst zijn, ga ik onbekenden, laat staan bekenden niet toelaten mijn gasten het hospitaal in te slaan.

Dat doe ik zelf dan wel.

Je verwijt dus die andere klanten dat ze dus wel ingegrepen hebben en niet als laffe honden hun GSM boven haalden om het voorval te filmen als getuigen ?

Citaat:

De uitbater sprak de twee mannen daarop aan, aangezien er geen alcohol verkocht wordt in de pitazaak, waarna er een stevige vechtpartij ontstond.

maddox 15 mei 2018 08:22

Dus u keurt geweld goed om vervelende mensen te verwijderen?

Het Verzet 15 mei 2018 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715949)
Je verwijt dus die andere klanten dat ze dus wel ingegrepen hebben en niet als laffe honden hun GSM boven haalden om het voorval te filmen als getuigen ?

Nee, nee, dat is positief!

Wat is't volgende? Homo's daar zomaar hand in hand laten passeren? Pfff, stel je voor zeg!

Nu ja, je ziet de beelden maar wat is het volledige verhaal? Voor't zelfde geld waren ze onder invloed zelf boel beginnen zoeken.
Er zijn trouwens niet veel zaken waar je je eigen drank moet meebrengen.
En die mannen, die lossen dat op midden-oosten stijl, nogal primitief dus.

dpg 15 mei 2018 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8715962)
Dus u keurt geweld goed om vervelende mensen te verwijderen?

Moesten ze volgens u dus de uitbater in elkaar laten slaan ?

Wat begrijp je niet aan het feit dat als je boel zoekt, je rammel krijgt, je achteraf niet moet janken ?

Bobke 15 mei 2018 08:31

Citaat:

Het is inderdaad zeer moedig om met tien man zatte kloten in elkaar te timmeren.
Wellicht haalden ze zelfs hun GSM boven om versterking op te trommelen.

dpg 15 mei 2018 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8715964)

Wat is't volgende? Homo's daar zomaar hand in hand laten passeren? Pfff, stel je voor zeg!

Nu ja, je ziet de beelden maar wat is het volledige verhaal? Voor't zelfde geld waren ze onder invloed zelf boel beginnen zoeken.

Maar ook zeer effectief gezien zatte kloten onder invloed alleen harde argumenten verstaan, je weet wel de harde aanpak waar het overgrote deel van dit forum achterstaat, behalve als een paar witmenskes rammel krijgen.

Tavek 15 mei 2018 08:38

Citaat:

Slagen en verwondingen goedspreken.

Sterk bezig dpg.

Gij zijt zo eentje die denkt dat als iemand op uw gazon loopt ge hem moogt afslaan om hem er af te krijgen zeker ?

Toch eens beter de belgische wetgeving controleren voordat ge dit soort uitspraken doet.

Tavek 15 mei 2018 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715975)
Maar ook zeer effectief gezien zatte kloten onder invloed alleen harde argumenten verstaan, je weet wel de harde aanpak waar het overgrote deel van dit forum achterstaat, behalve als een paar witmenskes rammel krijgen.

Ga je vrijdag weer naar de Moskee dpg ?

Pericles 15 mei 2018 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8715979)
Ga je vrijdag weer naar de Moskee dpg ?

Natuurlijk , deze week staat op het programma : hoe het best een autochtoon van 85 met 10 man afgeslagen wordt. :-D

dpg 15 mei 2018 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8715977)
Slagen en verwondingen goedspreken.

Sterk bezig dpg.

Gij zijt zo eentje die denkt dat als iemand op uw gazon loopt ge hem moogt afslaan om hem er af te krijgen zeker ?

Toch eens beter de belgische wetgeving controleren voordat ge dit soort uitspraken doet.

Ik heb een omheining rond mijn gazon en als er dus iemand daar rondloopt zal ik hem aanspreken zoals die uitbater deed, als die iemand dus daarna boel zoekt dan moet je niet verwachten dat mijn buren die iemand mij in elkaar laten slaan gezien die iemand er in de eerste plaats niks verloren had.

marie daenen 15 mei 2018 08:53

Citaat:

Dat is dan zo een beetje hetzelfde als dat Vlaanderen van ons is en als de buitenlanders ons niet aanstaan dan mogen we ze buiten kloppen? :-D

2

Tavek 15 mei 2018 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715992)
Ik heb een omheining rond mijn gazon en als er dus iemand daar rondloopt zal ik hem aanspreken zoals die uitbater deed, als die iemand dus daarna boel zoekt dan moet je niet verwachten dat mijn buren die iemand mij in elkaar laten slaan gezien die iemand er in de eerste plaats niks verloren had.

Als je je deur openstelt aan klanten en er komt een zatlap op je terras zitten bel je de politie. Je ranselt ze niet af.

Nu in zandbaklanden kan ik mij wel inbeelden dat vechten een meer normale reflex is. Helaas importeren jullie die mentaliteit naar hier.

Met wat chance vliegt die uitbater de bak in.

marie daenen 15 mei 2018 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715932)

Ik dacht dat Vlaanderen mijn huis was???
Enfin dat wil la Belgique ons toch wijs maken...

marie daenen 15 mei 2018 08:56

Citaat:

Oei, die GSM halen ze alleen maar boven als ze er iets bij te verdienen hebben en dat was hier overduidelijk niet het geval...
Ze wisten dus zelf dat ze compleet fout zaten...

Tavek 15 mei 2018 08:57

Citaat:

Ik heb dat probleem niet, zo vechtpartijen ad random.

Waar zou dat toch aan liggen....

marie daenen 15 mei 2018 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8715972)
Het is inderdaad zeer moedig om met tien man zatte kloten in elkaar te timmeren.
Wellicht haalden ze zelfs hun GSM boven om versterking op te trommelen.

2

dpg 15 mei 2018 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8715999)
Als je je deur openstelt aan klanten en er komt een zatlap op je terras zitten bel je de politie. Je ranselt ze niet af.

Nu in zandbaklanden kan ik mij wel inbeelden dat vechten een meer normale reflex is. Helaas importeren jullie die mentaliteit naar hier.

Met wat chance vliegt die uitbater de bak in.

Citaat:

De uitbater sprak de twee mannen daarop aan, aangezien er geen alcohol verkocht wordt in de pitazaak, waarna er een stevige vechtpartij ontstond.
De uitbater had zich dus maar in elkaar laten kloppen en de andere gasten hadden als brave getuigen dat moeten laten gebeuren.

Bobke 15 mei 2018 08:58

Citaat:

Toch niet voordat ge minstens 10 man optrommelt mag ik hopen?

dpg 15 mei 2018 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8716005)
Ik heb dat probleem niet, zo vechtpartijen ad random.

Waar zou dat toch aan liggen....

Waarschijnlijk aan het feit dat ge liever een getuige zijt van een vechtpartij.

marie daenen 15 mei 2018 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715975)

God hadden die geluk dat het geen blanke hoerenvrouwen waren...

En dat komt hier zogezegd algemene waarden verdedigen...

Klein lostgerukt kleutertje ga elders janken...

Anna List 15 mei 2018 09:00

Citaat:

Zaterdagavond werden in Antwerpen een vader en zoon in elkaar geslagen door een tiental allochtonen nadat ze alcohol hadden meegebracht naar een terras van een halal-pitazaak. Ze werden bekogeld met stoelen en kregen rake klappen. Beide mannen moesten afgevoerd worden naar het ziekenhuis. De vader liep een beenbreuk op, de zoon ernstige hoofdwonden. Bron.
Citaat:

Zonder woorden.

in de Islamitische wereld wordt je voor zulke flagrante inbreuken op de Sharia gestenigd.

de Europese Islam is een gematigde versie, hier stenigen we de schaamteloze Sharia overtreders niet maar meppen we hen kreupel met alles wat we toevallig te pakken krijgen.

noem het vooruitgang.

:cheer: de Europese Islam! :cheer:

marie daenen 15 mei 2018 09:01

Citaat:

Tuurlijk, tuurlijk, heel braaf zolang hij alleen is maar in groep een grote mond opzetten...
Dat ventje heeft lef zeg...
Ga terug aan moeders rokken hangen...

Anna List 15 mei 2018 09:01

Citaat:

nee, in dat geval moeten we met mystery shoppers de discriminatie vaststellen en zwaar afstraffen.

Tavek 15 mei 2018 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716011)

Ja, want vechten met zatlappen is cool.

Zeker dat ge niet beter uw boelke pakt en terug gaat naar land van herkomst dpg ?

marie daenen 15 mei 2018 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716007)
De uitbater had zich dus maar in elkaar laten kloppen en de andere gasten hadden als brave getuigen dat moeten laten gebeuren.

Waar is er sprake dat de uitbater in elkaar geklopt ging worden???
Of enkel in het hoofd van ruziestokers???

Anna List 15 mei 2018 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8715964)

:roll: dat is dagelijkse kost. er is in Antwerpen geen homokoppel dat nog hand in hand durft lopen. veilig binnen in de Red&Blue ja, daar nog wel, maar op straat?! ben je gek?! gewoon exentriek gekleed (en daar bedoel ik geen extravagante dingen mee, maar gewoon extra modieus) is vandaag al terug gevaarlijk.

marie daenen 15 mei 2018 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716011)

Hoe zo???
Vroeger waren er hier niet zoveel vechtpartijen...
Nu blijkt dat in sommige omgevingen dagelijkse kost te zijn...
Waar zou dat aan liggen??? Hebben we alleen maar vechtersbazen geimporteerd misschien???

dpg 15 mei 2018 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8716020)
Ja, want vechten met zatlappen is cool.

Zeker dat ge niet beter uw boelke pakt en terug gaat naar land van herkomst dpg ?

De dag dat een zatlap u in elkaar zit te kloppen zal je blij zijn dat iemand u komt helpen inplaats van zijn GSM boven te halen.

Hoe dikwijls lees je niet dat iemand in elkaar geklopt werd en de omstaanders reageerden niet ?

Je bent duidelijk een van die omstaanders.

Dadeemelee 15 mei 2018 09:06

Ik heb toch maar even de link opgezocht:

https://sceptr.net/2018/05/vader-en-...n-in-pitazaak/

Citaat:

Het ontstaan van de vechtpartij werd niet gefilmd. Het is dus ook niet duidelijk wie de eerste slag gaf of wat de precieze aanleiding was van de ernstige escalatie. Volgens Gazet van Antwerpen waren het de klanten die de eerste slag gaven, maar dat wil de politie niet bevestigen. “Daarover oordelen is de taak van de rechtbank.”
En slim natuurlijk:
1. Ergens drank gaan kopen en dat dan in een ander café gaan opdrinken
2. Alcohol gaan drinken in een halal restaurant

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be