![]() |
Child Focus
Is het de taak van Child Focus om kinderen van IS-vrouwen naar hier te halen? Ik dacht dat ik ondertussen alles gehoord had. Blijkbaar niet dus...
Wat ik niet goed begrijp, is dat die vrouwen willen dat hun kinderen naar België terug keren. Die IS-vrouwen zijn toch compleet tegen al onze westerse normen en waarden? Alles is hier toch slecht volgens hun ideologie? Waarom zouden hun kinderen dan in godsnaam naar hier moeten gehaald worden? In 2013 werden die 2 vrouwen al eens geëvacueerd uit Syrië. Nadat ze hier in België bevallen waren, keerden ze onmiddellijk terug. Voor mijn part mogen ze ginder blijven, inclusief de kinderen. Ik vrees dat Child Focus hier toch zijn boekje te buiten gaat en dat ze heel wat financiële steun van de burger zullen verliezen. Bron: https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ea6a/#comments |
Child Focus doet goed werk, maar is duidelijk politiek belast.
Als de verantwoordelijkheid van ouders, of vooral, het gebrek hieraan als politieke zet wordt gebruikt... |
Child Focus heeft in het verleden inderdaad al goed werk gedaan. Wat ze nu bekokstoven vind ik toch niet getuigen van het leveren van goed werk. Aan de vele reacties te lezen in de media denk ik dat een groot deel van de burgers er ook zo over denkt. Volgens mij hebben ze bij Child focus eerder last van een zonneslag :roll:
|
Nu is de tijd blijkbaar aangebroken om de Moslimkinderen aan te vallen...
Alles in naam van, hé... |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Schrap de subsidies voor Child Focus maar meteen. Ik wil daar niet (meer)voor bijdragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sinds wanneer zijn we zo gek geworden ? Een normaal land houdt die buiten. |
Je zou er op den duur aan denken dat men dit met opzet doet om de autochtone bevolking te jennen en zo één en ander op gang te trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Better safe than sorry. |
Citaat:
Op 6 jaar : een stenengooiertje Op 11 jaar : een jeugdcrimineel Op 16 jaar : al 30 keer opgepakt voor geweldmisdrijven Op 20 jaar : een terrorist Laat ze maar ginder. |
Citaat:
Ik stel dan ook voor om elk boeleke uit de weg te ruimen van bij de geboorte. Er bestaat immers een risico dat zo'n boeleke ooit een serie-moordenaar wordt, en wie zou dat willen? Better safe than sorry, nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me ook af hoe ze aan de info komen om de Belgische staat voor de rechter te dagen in kortgeding? Wie helpt hen daarbij? Wie heeft daar allemaal belang bij? Ik zou in de verste verten niet weten hoe ik dit moet doen. Eigenaardig dat ze vanuit dit verschrikkelijke detentiekamp wél kunnen. |
Citaat:
Bij mijn weten hebben die niks misdaan en zijn ze slachtoffer van de omstandigheden. Er is dus absoluut niks verkeerds aan om ze te helpen. En laten we de rechter bepalen of België die hulp verplicht moet leveren door die kinderen terug naar hier te halen. |
Citaat:
Kinderen hebben inderdaad niks misdaan. Dat valt niet te ontkennen. Waarom juist die kinderen naar hier halen? Er zijn tienduizenden kinderen die jammer genoeg in erbarmelijke omstandigheden leven. Moeten we hen dan allemaal naar hier halen? Zijn wij het OCMW van de wereld? |
Citaat:
Citaat:
Dus neen, we zijn het OCMW niet van de wereld, wel van de Belgen. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat zijn vijandelijke strijders. De mensen die hiervoor naar de rechter trekken zijn weer goed bezig: weer wat stemmen voor VB en NVA er bij. |
Citaat:
Belg... ja maar met een dubbele nationaliteit zodat ze lekker van ons SZ-systeem kunnen profiteren als het hen uitkomt. Nee, dank u. Laat ze maar in hun geliefkoosde kalifaat of wat er van over blijft. |
Citaat:
|
Citaat:
boom gans de mand |
Citaat:
|
Citaat:
Die van jou al eens herlezen? |
Citaat:
Wie ben ik om hen tegen te spreken? Mijn vraag legt gewoon uit waarom ik denk dat die moeders "ja" hebben geantwoord, en waarom ook ik "ja" zou antwoorden. 100% to the point dus. Jouw beurt. |
Citaat:
Maar bedankt om te bevestigen dat de post van Thuleander complete onzin is. Opdracht volbracht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het kan natuurlijk ook om een Tsjetsjeense gaan. |
Citaat:
Dat groeit op om in Luik agenten af te schieten. |
Citaat:
Iedereen is een potentieel gevaarlijk individu, iedereen. |
Citaat:
Ik heb nog geen enkel goed argument gehoord waarom we oorlogsmisdadigers en hun kinderen naar hier terug moeten halen. Waarom is dat onze verantwoordelijkheid opeens ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be