![]() |
Priester met dood bedreigd voor hulp aan migranten
Priester met dood bedreigd voor hulp aan migranten
Citaat:
Ik heb er geen idee van. Nu zo even door de geschiedenis heen bekeken zijn het altijd wel de paters en de priesters die zich overal zijn gaan moeien waar ze beter weggebleven waren. Nu dragen 'wij' daar de gevolgen van? Laat ik het allemaal wat 'kracht' bijzetten. Francken haalt fors uit naar Orde van Vlaamse Balies Citaat:
|
Waarom gebeurt dat niet met priesters, bisschoppen, kardinalen, pausen.... die kinderen seksueel misbruiken? Zou tenminste terecht zijn.
|
Citaat:
Maar vraag eens aan die instelling en haar aanhangers om zelf op te draaien voor de kosten en problemen die ze veroorzaken. Daarbij zorgt hij voor een aanzuigeffect door zijn hulp aan transmigranten, een groep mensen die reeds op verschillende plaatsen voor veel problemen zorgen. En elke wettelijke hulp en opvang weigeren. Citaat:
|
Citaat:
Dit zou bv een reden kunnen zijn: Omdat daar maar 1 kind/gezin tegelijk slachtoffer is. Illegalen in Zeebrugge, daar hebben honderden last van. Maar hadden ze Vangheluwe bv losgelaten onder een menigte gevormd door de slachtoffers...ik gaf ook geen cent meer voor zijn fysieke integriteit. |
Ik ben benieuwd of we nog iets gaan horen van die horde van advocaten.
Wie precies gaf de kritiek op het opsluiten van kinderen? En wordt dat gedragen door de rest? Bekijken ze het breed genoeg, want kinderen scheiden van hun ouders gaat ook niet; en elke economische gelukzoeker met een kind hier de vrije hand laten, gaat nog veel minder. En daar in Zeebrugge: dat pastoorke vraagt zich niet af hoe het komt dat een aantal Vlamingen zodanig hun koelbloedigheid verliezen, zodat ze doodsbedreigingen beginnen te uiten. Dat ze doodsbedreigingen uiten, toont aan dat het diep zit. Kent hij zijn parochianen wel? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb links nog niets horen zeggen over ouders die hun kinderen de halve wereld doen rondtrekken, gewoon omdat ze liever ergens anders gaan profiteren van de sociale zekerheid dan te werken aan de toekomst van hun thuisland. Citaat:
Ze totaal geen respect hebben voor onze samenleving en onze wetten. Het mensen, die mensen met zijn geloofsovertuiging liever de keel oversnijden dan ze een blik waardig te achten. |
Die mens vraagt zich af wat er mis is met het faciliteren van de bestorming van Europa door eindeloze kolonnes haji soldaten.
Daar moet je een vroom Christen voor zijn neem ik aan. |
Citaat:
Er zijn heus wel andere middelen om hun ongenoegen te uiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er verschijnen meer en meer verwarden bij de priesters zie volgende gek.
Italienischer Priester: „Würde alle Kirchen zu Moscheen machen, wenn es Leben rettet“ Op die manier wil hij ook ingaan op de persoon die hij de 'antichrist' noemt de genaamde: Matteo Salvini. Op zijn beurt citeerde Salvini: Citaat:
Dat gaat nog vonken geven? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ze er zijn, die bedreigingen, moet je je wel afvragen wat er aan de hand is. |
Citaat:
|
De bevolking van Zeebrugge heeft enorm te lijden onder de illegalen en ze is dan ook de eerste, die expliciet dreigde met het heft in eigen handen te nemen. Die pastoor moet niet komen klagen: hij beter eens naar zijn eigen mensen luisteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vaak is de taal van dreigen de enige taal die de wereldvreemde priesters willen begrijpen. Het gaat er immers niet over om het ongenoegen te uiten, maar om een einde te maken aan het ondersteunen van mensen die hun kinderen levensgevaarlijke tochten laten maken. Mawda was een kind, dat geboren is tijdens zo'n zwerftocht en nooit iets anders dan zwerven heeft gekend. De dood van dit kind is te wijten aan mensen zoals deze priester. Hij is medeplichtig aan kinderverwaarlozing, kindermishandeling, kinderhandel en kindermoord. |
Doodsbedreigingen kunnen inderdaad niet maar die priester is in feite gewoon een extreem linkse activist. We moeten naar een wetgeving die de hulp en het faciliteren van illegalen strafbaar maakt.
Je moet ondertussen eens rondlopen in Zeebrugge, het lijkt wel een spookdorp. De enige plaats waar je levende zielen aantreft is aan die kerk en daar waagt geen enkele mens met enig gezond verstand zich in de buurt. |
Citaat:
We moeten de ziekte zelf aanpakken. Het mag niet langer lonen om als illegale in de EU binnen te komen. Eén van de elementen om dat te bereiken, is het zo vlug mogelijk oppakken van elke illegaal, en deze binnen de kortste keren over te brengen naar de plaats waar hij thuis hoort. |
Edit: de UK moet ook een sanctie krijgen wegens het feit dat ze zich zo aantrekkelijk blijven voordoen voor illegalen.
Het is nog altijd quasi een win for life: binnen geraken in de UK. |
Citaat:
Ik denk niemand, daar hebben ze het lef niet voor. Was ik weer snel mijn handen even in de onschuld na het schrijven van het bovenstaande. :oops: |
Citaat:
Maar in België zijn er geen partijen die absolute meerderheid hebben en moeten dus steeds rekening houden met hun regeringspartners. Rn dan heb je nog de media, die elke voorval waarbij illegalen slachtoffer lijken, afschilderen als mishandeling door politie en ministers. En de illegalen afschilderen als sukkelaars die niets anders kunnen doen dan naar hier komen om een beter bestaan te kunnen opbouwen. |
Citaat:
1) Klassiek 'links' pleit helemaal niet voor 'vrije toegang' ('open grenzen'), wel integendeel. Handlangers/loopjongens/vertegenwoordigers van het 'grootkapitaal' en dergelijke geraken niet zomaar binnen in een door klassiek 'links' gedirigeerde samenleving. Bovendien verlangt klassiek 'links' van iederéén 'bijdragen naar vermogen' (in ruil waarvoor men kan 'ontvangen naar behoeften'). 2) Indien we een goed besef zouden hebben van wat de situatie in de meeste van de 'thuislanden' écht is, zouden we wellicht niet zo snel zijn met het veroordelen van mensen die proberen aan zulke situatie te ontkomen, vooral niet als we dan ook nog eens rekening houden met de ongelooflijke aantrekkingskracht van onze wereld die zich nu eenmaal bedient van een zéér efficiënte propaganda d.m.v. TV-programma's, films, toeristen, ... Het zal er op aan komen ALLES te doen wat nodig is opdat de situatie in de 'thuislanden' zodanig verbetert dat slechts enkelingen die niet goed in het hoofd zijn eraan zouden denken bij ons hun geluk te komen zoeken. Daarvoor zullen we 'ginder' mensen van het kaliber van pakweg een Patrice Lumumba méér dan nodig hebben. |
Citaat:
Maar dat blijven druppels op gloeiende platen, vanuit landen zelf gebeurt erg weinig. Toch is de oplossing niet " laat die mensen maar deze kant opkomen" want zo groot is onze draagkracht gewoon niet. |
Citaat:
De 'draagkracht' van de planeet Aarde zal echter een veel doorslaggevender rol spelen dan de 'onze' bij het tot stand komen van een 'oplossing'. |
Citaat:
En verliezen ze het vertrouwen van hun eigen leden vaak. Die gaan dan Belang stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat er in de meeste Europese landen een bevolkingsdaling is dat lijkt mij algemeen geweten. Misschien moet men zoals éne zekere Erdogan in 'zijn' Turkije doet de autochtone bevolking aanzetten om minstens 4 kinderen op de wereld te zetten? Men zou die mensen er zelfs iets kunnen voor geven. :? |
Citaat:
En je denkt toch niet dat de linkse politici sukkelaars zijn? Zijn zijn even grote loopjongens van het kapitaal als de liberalen, sommige zelfs nog erger. Citaat:
Ik weet dat mensen daar aan 5€ per dag werken om bananen te plukken, want hier wil men geen 5€ per uur betalen aan die plukkers. Ik weet dat daar de ene bevolkingsgroep de andere aanvalt en uitmoord, gewoon omdat ze van een andere stam zijn. Maar we spreken dan over slechts een beperkt gebied. Een Turk, Koerd, Berber, Marokkaan, Surrinamer, Chilleen, enz komt naar hier voor de sociale zekerheid, niet omdat het in hun thuisland slecht is. Citaat:
't ja, daar zeg je wat. Om de boel in sommige landen in orde te brengen, zijn er offers nodig. Maar als westerse militairen optreden tegen het plaatselijke crapul, dan verschijnen daar beelden van om U tegen te zeggen. Worden er lijsten met gesneuvelde militairen in de media gebracht en direct de vraag gesteld of het deze mensenlevens waard is. Als er bij een aanval van westerse militairen een burger sneuveld, worden de militairen als moordenaars omschreven. Het is zelfs zo erg, dat in Congo de VN-Blauwhelmen zelfs niet eens meer durven optreden bij een aanval van rebellen op een dorp en zichzelf nog amper kunnen beschermen tegen aanvallen. In Mali zit de pers zelfs direct op de neus van de Franse militairen en zouden ze de aanvalsplannen reeds publiceren voor de aanval plaats vind. Men moet in het westen eens gaan beseffen, dat men de prolemen enkel kan oplosssen met drastische maatregelen. En dat daar slachtoffers bij vallen, zowel westerse militairen als plaatselijke burgers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be