![]() |
Ook zonder schepenen willen we gedoogsteun geven aan N-VA in de gemeenteraad"
Dewinter (Vlaams Belang): "Ook zonder schepenen willen we gedoogsteun geven aan N-VA in de gemeenteraad"
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Philippe strooit gewoon zand in de ogen van zij die nog zouden twijfelen tussen VB en N-VA. Bij deze is die twijfel dus weg genomen. |
Citaat:
Ik zet wel de TV aan dan maar of ik ga wakker blijven als de uitslagen bekend zijn???? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zal ik toch maar gaan :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat uit het interview:
"Ik denk dat we in Antwerpen nood hebben aan echte rechtse coalitie", zegt Dewinter tijdens een debat met CD&V-lijsttrekker Kris Peeters in "Terzake". "Bart De Wever heeft te weinig kunnen realiseren. Dat is voor een stuk het gevolg van de coalitie met Open VLD en CD&V. Zij hangen als dood gewicht aan de broekspijpen van Bart De Wever. Een echte rechtse partij als de onze zou de N-VA tot volle wasdom laten komen." Kan iemand Filip De Winter eens vragen wat er juist "rechts" is aan zijn partij ? Ik heb hun verkiezingsprogramma gelezen en er staan enkel linkse thema's in. https://www.vlaamsbelang.org/wp-cont...f-internet.pdf |
Citaat:
|
Citaat:
Nog niet erg genoeg nu misschien? |
Citaat:
Citaat:
![]() De slechte grappen zijn echt de wereld nog niet uit. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat er echt véél mensen zijn die het niet meer weten aan wie ze hun stem 'kwijt willen'. ![]() Het gaat een rare zaak worden de verkiezingen alsook de uitslagen. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor hem is de hoofddoek een kledingstuk. Voor iemand die nadenkt is dat het tonen en onderschrijven van een ideologie die anderen (niet-moslims) als minderwaardig- nietswaardig (honden, of nog minder) beschouwd. De geschiedenis leert ons (hoewel ons...) waar dat toe leidt. |
Citaat:
|
Mijne zwartgalligheid viert naar alle waarschijnlijkheid weer hoogtij als ik schrijf dat er een serieuze leegloop zal zijn van mensen die het niet meer zien zitten om in die stad te wonen en Antwerpen vaarwel wuiven.
Dat is nu al aan de gang maar niemand wil er wat van weten. :? Persoonlijk ken ik al verschillende mensen die de Stad een vaarwel wuifden. :? Velen maken er ook op huidig ogenblik een Dystopie van. Op zoek naar betere oorden dan maar ... Utopia? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gedoogsteun is wankele steun.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be