![]() |
de visie van Siegfried over Gent
Gentenaar, lid van het partijbestuur van n-va, kamervoorzitter en gents gemeenteraadslid laat zijn licht schijnen over de beste uitkomst voor de coalitievorming in Gent.
Citaat:
Blijkbaar is er niet enkel in antwerpen een vergroening van de lokale N-VA top te merken maar ook in de geuzenstede Gent is er een prille en ontluikende stadsliefde tussen geel en groen. Nu ja, we kunnen niet zeggen dat Bracke aan zijn eerste bocht toe is nietwaar ? |
betekent dit dat we ook in Antwerpen een circulatieplan gaan krijgen?
Bracke zegt nooit zomaar iets, hier zal wel meer achter zitten. |
Bracke geel noemen is ook wel heel erg kort door de bocht.
|
Citaat:
Sinds zijn Telenet/graaigaai uitschuiver zal de Grote Leider er wel op toezien dat Siegfried enkel goedgekeurde boodschappen naar de pers toe lost. |
De logenar
|
Citaat:
Maar ernstig nu : mijn gokje is dat hij dat doet op vraag van de GL om een onverwachte kegel in het spel te gooien, Mathias een kloot af te trekken en zo de formatie te torpederen of toch in elk geval sterk te bemoeilijken. N-VA heeft niets te verliezen in Gent, ze staan buiten de formatie. (nu) Dan moet je ofwel lijdzaam alles ondergaan, ofwel zelf voor wat dramatiek zorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat niet al gebeurd?
|
Daar hebben ze toch ook de hoofdvogel mee afgeschoten he met onze Siegfried.
|
Citaat:
|
Citaat:
Siegfried staat heel hoog in dat lijstje. Termont, Geens, Verhofstadt, Vandelanotte, Daems hebben t zelfde effect op me. edit PVDD en Descheemaecker horen daar ook nog bij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eénmaal gebrandmerkt blijft er altijd een litteken over. Jij laat je meedrijven met de stroom, de gemakkelijkste oplossing, zeker niet de moedigste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat Van Den Driessche betreft ben je ook voorspelbaar. Hij is een gewezen tsjeef, bovendien katholiek. Ruim voldoende voor jou om hem te veroordelen. Dat hij schuld en spijt betoond heeft speelt voor jou geen enkele rol, voor mij wel. Iedereen verdient een tweede kans. Objectiviteit op godsdienstvlak is geen woord dat in je woordenboek staat. Hopelijk verandert dit ooit. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Gedurende mijn hele leven heb ik nooit enige objectiviteit bij godsdiensten vastgesteld. Zelfs bij God niet. De ene mens heeft te weinig IQ; de andere wordt arm geboren (en blijft gewoonlijk arm) en de grote kijkt gewoon neer op de kleine. Eerlijk verdeeld noemen ze dit. En wij mensen zouden dus objectief moeten blijven als het Godsdienst betreft? Is niet geloven in die waanzin ook een gebrek aan objectiviteit soms? Wel dan ben ik niet objectief. Ik geloof niet in geesten en spoken. En mocht er nog iets zijn na dit leven dan wens ik terug te komen als een uil. Prachtig nachtleven en alle dagen een verse muis. En als dat niet kan dan wordt het maar "as tot as". Voor velen onder ons is er nooit meer uit de hand van God gekomen. Objectiviteit staat niet in zijn woordenboek. :cry: Maar laat ons bij de topic blijven. Memmen over Godsdienst behoort niet tot deze planeet. |
Citaat:
|
En braakbal is dagelijkse ko(t)st
|
Citaat:
|
Citaat:
|
EN mei 2019 dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor panda zijn de verkiezingen voorbij maar merkt niet iedereen dat. Voor jou zijn ze in aantocht. Jullie hebben allebei gelijk en ongelijk. De ene verkiezing is voorbij, en de andere is in aantocht. Deze draad gaat echter over de visie van Bracke over Gent. Daar gaat de strijd nog steeds door. Idem in Antwerpen en nog een aantal gemeenten. We zullen zien welke invloed de gang van zaken zal hebben op de volgende verkiezingen. Niet Bracke, maar zijn partijvoorzitter speelt daar de hoofdrol in. De handelswijze van de meestestrateeg, voor én na deze verkiezingen, zal zijn partij een pak stemmen kosten in 2019. Met ernstige gevolgen. Niet alleen voor de N-VA maar ook voor de volgende federale regering. Zoals ik al meermaals voorspelde zal het elke verkiezing moeilijker worden om een WERKBARE regering te vormen. Het confederalisme gediepvriesd houden zal niet volstaan voor de N-VA om in de volgende federale regering te geraken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De resultaten tonen aan dat ze mis zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarmee bedoel je toch dat ze niets met elkaar te maken hebben - ergo geen verband? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat hoeft niet eens Bracke verweten te worden of de NVA. Het is gewoon systematisch. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be