![]() |
Ronaldo krijgt boete van 19 miljoen euro voor fraudezaak
Ronaldo krijgt boete van 19 miljoen euro voor fraudezaak.
Citaat:
Die lachte de boete gewoon weg. :roll: |
Citaat:
Dat vinden de simpele duiven vele malen erger. Ik concludeer dat er geld in overvloed is. Behalve dan voor Jan Modaal voor die is er steeds geldtekort. |
Citaat:
|
Ongeveer het bedrag dat werd opgehaald met de warmste week...
Kwestie van de dingen in perspectief te plaatsen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als grote bedrijven sjoemelen dan gaat de fiscus die niet doodnijpen hoor. Daar zijn immers veel te veel werknemers afhankelijk van. |
0-2
Goed van Ajax. |
Real zonder Ronaldo is toch heel wat minder idd.
|
0-3
Thibaut Courtois was beter bij Chelsea gebleven |
Sucker Bale.
|
1-4 lol
|
Het is altijd leuk als dommerikken op hun kloten krijgen.
Go Ajax. |
Felicitaties voor onze Nederlandse vrienden.
:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: Manure :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De verdediging van PSG van hetzelfde: gewoon twee enorme blunders in de verdediging (en dat handspel was ook niet zo slim). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik 'gun' het PSG wel :-D |
Goed dat de kapitaalkrachtige ploegen "bewijzen" dat met een ploeg te kopen je niet automatisch een groep winnaars hebt. Ik hoop ten andere ook dat Juventus, Barcelona en Manchester City onderuit gaan.
|
Citaat:
Maar het was een twijfelgeval inderdaad. Moest de tegenstander niet Man. U geweest zijn maar een ploegje uit bv Belgie was het waarschijnlijk anders gelopen. |
Citaat:
|
Daarjuist op tv bij Juve vs Atletico: ‘Ronaldo kan hoog springen en lang in de lucht blijven hangen’. Als hij dat zonder hoog te springen zou kunnen doen dan moeten wij de wetten van de zwaartekracht herbekijken. :)
|
Citaat:
Zijn sprongkracht is fenomenaal ! Hij lapt het weer eens ! 2-0 |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben er bijna zeker van dat Real mét Ronaldo kon winnen van Ajax. Ik moet hem niet hebben met zijn streken maar eerlijk is eerlijk, nog altijd de beste spits. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be