Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dries Van Langenhove definitief verbannen van facebook (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247237)

Eurosceptic 14 februari 2019 11:45

Dries Van Langenhove definitief verbannen van facebook

Het is toegestaan om je mening te delen.

Maar enkel als je het eens bent met de gedachtenpolitie van de Europese Unie.

Van Langenhove verbannen op facebook

Anna List 14 februari 2019 11:48

arme Dries, al zijn vrienden kwijt ... :(

Eurosceptic 14 februari 2019 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8938392)
arme Dries, al zijn vrienden kwijt ... :(

Dat niet. Wel zijn onafhankelijke spreekbuis.

Hij zal nu een strategie moeten bedenken om zijn standpunten te verkondigen.
Bijvoorbeeld via de Facebook pagina van Vlaams Belang.

Facebook kan wel een individu proberen monddood te maken, maar ze kunnen niet de pagina van een politieke partij lamleggen omdat het te veel ophef zou veroorzaken.

Het trieste is dat Facebook een politiek instrument is geworden. De EU - lobby wil de inhoud van je newsfeed bewerken om een links gedachtegoed te creëren. Rechts mag geen mening uiten. Dat wordt dan weggemoffeld als haat zaaien

Vrijheideerst 14 februari 2019 12:19

Dries de huilebaby

Tavek 14 februari 2019 12:21

Facebook een politiek instrument van de EU ?

lol facebook en de EU zijn elkaars grootste vijanden.

Drieske heeft gezondigd tegen de gebruikersovereenkomst.

fox 14 februari 2019 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8938423)
Facebook een politiek instrument van de EU ?

lol facebook en de EU zijn elkaars grootste vijanden.

Drieske heeft gezondigd tegen de gebruikersovereenkomst.

Ah, u weet meer. Op welke manier?

Skobelev 14 februari 2019 12:54

Seg gasten, die van ons was naar Blokken aan 't gapen gisteren, was die Dries nu reclame aan 't maken net voor en net na Blokken?

Elio di Supo 14 februari 2019 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8938458)
Seg gasten, die van ons was naar Blokken aan 't gapen gisteren, was die Dries nu reclame aan 't maken net voor en net na Blokken?

Wat voor Belang zou hij daarbij hebben?

Skobelev 14 februari 2019 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8938462)

Financieel?

Het Verzet 14 februari 2019 13:29

Tsjah, facebook is en blijft commerciële rommel.
Het is inderdaad zo groot geworden dat velen denken dat vrije meningsuiting gewaarborgd wordt, maar niks is minder waar.
Facebook zijn voornaamste interesse is advertenties en data slijten, en heb je je neer te leggen bij de grillen van z'n management.

Feitelijk mag hij blij zijn dat'em van die rommel vanaf is.

patrickve 14 februari 2019 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8938498)
Het is inderdaad zo groot geworden dat velen denken dat vrije meningsuiting gewaarborgd wordt, maar niks is minder waar.
Facebook zijn voornaamste interesse is advertenties en data slijten, en heb je je neer te leggen bij de grillen van z'n management.

Inderdaad.

https://www.opensource-socialnetwork.org/

Zeus 14 februari 2019 15:04

Je zou toch verwachten dat Driesje, de zelfverklaarde intellectueel, de gebruikersovereenkomst leest?

Vrijheideerst 14 februari 2019 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8938591)
Je zou toch verwachten dat Driesje, de zelfverklaarde intellectueel, de gebruikersovereenkomst leest?

Ja, maar extremen zijn vaak selectief he.

kojak 14 februari 2019 15:27

Das dus ne smoel minder op smoelenboek. :)

Tavek 14 februari 2019 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8938448)

Citaat:

‘Ze beweren dat ik herhaaldelijk hun gebruikersregels heb geschonden’
dixit drieske

fox 14 februari 2019 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8938603)
dixit drieske

Dat is nu net de vraag. Op welke manier heeft hij die overtreden?

Tavek 14 februari 2019 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8938619)

Tis een prive bedrijf die zijn diensten gratis aanbiedt, als ze u niet als klant willen, willen ze u niet als klant.

En zo een fascist als drieske...ik kan daar inkomen.

Pandareus 14 februari 2019 15:55

Citaat:

Dat lijkt me een aangelegenheid te zijn tussen de 2 contracterende partijen.
Als de 2 partijen daar enig nut inzien om dat aan de rest v/d wereld te gaan uitleggen moeten ze dat zelf maar uitmaken.

Zeus 14 februari 2019 16:10

Citaat:

Wel, hij geeft zelf al een overtreding aan.

Van Langenhove spreekt over 2 persoonlijke accounts op zijn naam. Facebook staat maar 1 account toe per natuurlijke persoon (hoofdstuk 3 van de servicevoorwaarden).

Zephyrkaos 14 februari 2019 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8938448)

dubbelaccount

Mijn twee persoonlijke profielen ‘Dries Van Langenhove’ en ‘Van Langenhove Dries’ zijn vlak na elkaar, op een kwartier tijd, verwijderd.”

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ngen~ad91e172/

Skobelev 14 februari 2019 17:36

Yep, 'k weet het weer, reclame voor Krefel, kijk straks maar eens net voor of net na blokken op één.

patrickve 14 februari 2019 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8938627)
Wel, hij geeft zelf al een overtreding aan.
Facebook staat maar 1 account toe per natuurlijke persoon (hoofdstuk 3 van de servicevoorwaarden).

Oeioei ! Wist ik niet :lol: :lol: :lol:
;-)

DewareJakob 14 februari 2019 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8938462)

Goeie vraag, ze hebben er wel het Blok op gezet.:lol:

Universalia 14 februari 2019 21:05

Ik heb er geen idee van dat FB dat gedaan heeft want ik gebruik die rommel niet.

Of Dries daar moet van wakker liggen dat lijkt mij twijfelachtig.

Misschien zelfs beter zo want FB is en blijft brol/rommel. :roll:

Jan van den Berghe 14 februari 2019 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8938421)
Dries de huilebaby

Eigenlijk gaat het niet om Dries. Wel over de vraag in hoeverre FB vrije meningsuiting toelaat. Blijkbaar menen de beheerders van FB dat bepaalde meningen niet geuit mogen worden, ook al is er niets strafbaar aan die meningen. Een nogal kwalijke evolutie.

Universalia 14 februari 2019 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8938876)
Eigenlijk gaat het niet om Dries. Wel over de vraag in hoeverre FB vrije meningsuiting toelaat. Blijkbaar menen de beheerders van FB dat bepaalde meningen niet geuit mogen worden, ook al is er niets strafbaar aan die meningen. Een nogal kwalijke evolutie.

Nu ineens gaat FB een beetje de flauwe uithangen?

Er zijn anders zaken genoeg die niet echt door de beugel kunnen op FB naar het schijnt. (gelezen op het net want ik gebruik de rommel niet)

kojak 14 februari 2019 21:46

Citaat:

Niks met vrije mening te maken.
Schield en vriend stond er ook op.
Als je het reglement overtreedt, heb je geen excuus meer.
Of telt dat niet voor mensen uit de extreem rechtse hoek ?

De schoofzak 14 februari 2019 21:55

Facebook en een living: wat is de gelijkenis?
De eigenaar bepaalt doorgaans wie er binnen mag en wie er het woord mag voeren.

Vrije meningsuiting geldt ten opzichte van de staat. Niet ten opzichte van je medeburger in zijn privacy.

Facebook is als een balpen. Je kan er goede dingen mee schrijven, maar ook vodden.

Ik gebruik facebook alleen maar op de wijze die ikzelf kies. Zo vb. zijn er mogelijkheden genoeg om een "vriend" die teveel zeverberichten post, te dimmen zonder dat hij dit zelf moet weten.
Ik zet er zelf ook maar zeer selectief berichten op.
Maar wel zeer aangenaam om af en toe te lezen wat oude en nieuwe bekenden er op zetten.

Jan van den Berghe 14 februari 2019 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8938913)
Niks met vrije mening te maken.
Schield en vriend stond er ook op.
Als je het reglement overtreedt, heb je geen excuus meer.
Of telt dat niet voor mensen uit de extreem rechtse hoek ?

Welk reglement heeft DvL eigenlijk overtreden?

kojak 14 februari 2019 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8938949)
Welk reglement heeft DvL eigenlijk overtreden?

tja, als je de voorgaande postings niet leest, dan kan ik er ook niet aan doen dat je 'zogezegd' weer van niets weet ... :roll:

Boduo 14 februari 2019 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8938498)

2 !

Boduo 14 februari 2019 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8938871)
Ik heb er geen idee van dat FB dat gedaan heeft want ik gebruik die rommel niet.

Of Dries daar moet van wakker liggen dat lijkt mij twijfelachtig.

Misschien zelfs beter zo want FB is en blijft brol/rommel. :roll:

Ik ook niet.
Het is een pervers systeem. Vooral voor jonge mensen.

The Paulus Experience 14 februari 2019 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8938919)
Facebook en een living: wat is de gelijkenis?
De eigenaar bepaalt doorgaans wie er binnen mag en wie er het woord mag voeren.

Vrije meningsuiting geldt ten opzichte van de staat. Niet ten opzichte van je medeburger in zijn privacy.

Facebook is als een balpen. Je kan er goede dingen mee schrijven, maar ook vodden.

Ik gebruik facebook alleen maar op de wijze die ikzelf kies. Zo vb. zijn er mogelijkheden genoeg om een "vriend" die teveel zeverberichten post, te dimmen zonder dat hij dit zelf moet weten.
Ik zet er zelf ook maar zeer selectief berichten op.
Maar wel zeer aangenaam om af en toe te lezen wat oude en nieuwe bekenden er op zetten.

Ik heb onmiddellijk alle meldingen van iedereen elke groep uitgeschakeld.
Om de zoveel tijd kijk ik dan eens in hey menu vrienden naar de nieuwe berichten, en dan kan je kieren van wie je leest of niet

Eurosceptic 14 februari 2019 23:50

Citaat:

Angela Merkel heeft aan tafel gezeten met Mark Zuckerberg.
De mainstream media staan al volledig onder controle van de EU. Nu moet ook Facebook eraan geloven. Ze hebben staffleden die de inhoud doornemen en alles wat EU kritisch is wordt verwijderd. Men rechtvaardigt het door het uiten van rechtse standpunten gelijk te stellen met haat zaaien. Zo maak je elk debat kapot en krijgt enkel links een stem.

Men wil in principe dat enkel linkse geluiden ons nog kunnen bereiken.
Herinner je hoe onze MSM beweren dat Facebook de Amerikaanse presidentsverkiezingen gestuurd heeft richting Trump. Dat we ons allemaal hebben laten beïnvloeden. Idem voor Brexit. Het kwam allemaal omdat we een bende domme beïnvloedbare schapen zijn die niet wisten waarvoor we stemden, en Facebook was de schuldige.

Als je dan ziet dat alle rechtse geluiden aan banden worden gelegd, besef je dat precies het omgekeerde aan de gang is.

kojak 15 februari 2019 00:19

Ter info wat het reglement van FB betreft en de controle ervan, dat gebeurd volledig automatisch.
Drieske is dus weer aan het liegen als hij zegt dat hij geen verwittiging gekregen heeft.
De controle op een 2de account gebeurd oa via IP, je foto, je email, of de linken van je email naar anderen toe. (je contacten bvb)
En dat zit vrij goed in elkaar.
Inloggen via een Proxy, ze zien het.
FB heeft ook geen personeel die zich daar mee bezig houdt.
Of probeer maar eens contact op te nemen met FB.
Good luck ! ;)

Ik heb met FB hun voeten ook proberen te spelen via en anoniem account.
Gewoon om hun schending van de privacy wat aan te tonen en zelf eens te zien wat ze allemaal uitspookten met mijn 'fake' data.
Met als gevolg dat ik daar ook buiten lig.
Heb wel 2 verwittigingen gekregen.
Definitief is het echter niet bij mij, maar een foto van mij, dat krijgen ze niet.

Dat de EU daar niet verder op in gaat, ik bedoel nog verder, is me een raadsel.
Let wel, FB zegt wel wat ze vraagt, en jij moet ook eerst je toestemming geven, maar de meeste mensen lezen dat toch niet.
Zo vragen ze bvb je inlog gegevens van je email account.
Ze willen al je contacten hebben, maar ondertussen kunnen ze ook al je emails lezen.
Kan 't gaan ja !

En mensen geven daar hun akkoord voor... :roll:

Dom !

En Drieske, den armoezaaier wil FB voor het gerecht trekken omdat ze hem hebben buitengesmeten ? :silly:
Hij zal het deksel dik op zijne neus terug krijgen. :lol:

Hoomer 15 februari 2019 06:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8938620)
Tis een prive bedrijf die zijn diensten gratis aanbiedt, als ze u niet als klant willen, willen ze u niet als klant.

En zo een fascist als drieske...ik kan daar inkomen.

En hier slaat u de bal weer maar eens volledig mis, u bent niet de klant bij facebook u bent het product dat verkocht wordt.
Graag gedaan. ;-)

Hoomer 15 februari 2019 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8938962)
Ik ook niet.
Het is een pervers systeem. Vooral voor jonge mensen.

Tuut, wrong, echt jonge mensen (vanaf 12 jaar) hebben heel weinig interesse in facebook hoor. Instagram, whatsapp en snapshat daarentegen. ;-)

Hoomer 15 februari 2019 06:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8939006)
Ter info wat het reglement van FB betreft en de controle ervan, dat gebeurd volledig automatisch.
Drieske is dus weer aan het liegen als hij zegt dat hij geen verwittiging gekregen heeft.
De controle op een 2de account gebeurd oa via IP, je foto, je email, of de linken van je email naar anderen toe. (je contacten bvb)
FB heeft ook geen personeel die zich daar mee bezig houdt.
Of probeer maar eens contact op te nemen met FB.
Good luck ! ;)

Ik heb met FB hun voeten ook proberen te spelen via en anoniem account.
Gewoon om hun schending van de privacy wat aan te tonen en zelf eens te zien wat ze allemaal uitspookten met mijn 'fake' data.
Met als gevolg dat ik daar ook buiten lig.
Heb wel 2 verwittigingen gekregen.
Definitief is het echter niet bij mij, maar een foto van mij, dat krijgen ze niet.

Dat de EU daar niet verder op in gaat, ik bedoel nog verder, is me een raadsel.
Let wel, FB zegt wel wat ze vraagt, en jij moet ook eerst je toestemming geven, maar de meeste mensen lezen dat toch niet.
Zo vragen ze bvb je inlog gegevens van je email account.
Ze willen al je contacten hebben, maar ondertussen kunnen ze ook al je emails lezen.
Kan 't gaan ja !

En mensen geven daar hun akkoord voor... :roll:

Dom !

En Drieske, den armoezaaier wil FB voor het gerecht trekken omdat ze hem hebben buitengesmeten ? :silly:
Hij zal het deksel dik op zijne neus terug krijgen. :lol:

Lekker duimpje? ;-)
Facebook heeft duizenden mensen in dienst die dan weer ten dienste staan van de duizenden linkse idioten die de hele dag surfen en elke rechtse groep of pagina melden of elke zogenaamd racistische opmerking opblazen tot ongekende proporties.;-)

patrickve 15 februari 2019 06:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8939006)

Het lukt wel hoor, maar je moet wel goed opletten om geen linken te leggen tussen die accounts. Het kan handig zijn om verschillende spook accounts te hebben om vanaf daar andere zaken te bekomen. Niet om die te gebruiken als FB-er natuurlijk, maar met een FB account kan je andere dingen creeeren.

En ja, het is de laatste tijd stukken moeilijker gemaakt, maar het lukt nog steeds...

Hoomer 15 februari 2019 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 8939044)
Het lukt wel hoor, maar je moet wel goed opletten om geen linken te leggen tussen die accounts. Het kan handig zijn om verschillende spook accounts te hebben om vanaf daar andere zaken te bekomen. Niet om die te gebruiken als FB-er natuurlijk, maar met een FB account kan je andere dingen creeeren.

En ja, het is de laatste tijd stukken moeilijker gemaakt, maar het lukt nog steeds...

Ach toe, als er meerdere facebook-accounts op dezelfde comp gebruikt worden, kan je via de profielfoto zelfs op uw facebookpagina zelf wisselen van account. Ik kan wisselen tussen 5 facebookaccounts zonder zelfs ander paswoord te moeten ingeven. :roll:

Och ja, en die accounts zijn natuurlijk allemaal gelinkt aan elkaar. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be