![]() |
“Kindermoord is het enige misdrijf dat uit liefde wordt gepleegd” Jef Vermassen
Ik val niet dikwijls meer uit mijn stoel, maar hier was het toch bijna prijs.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190320_04271026 Citaat:
|
*Kim de Gelder vindt dit leuk*
|
Citaat:
|
Vermassen slaagde er al dikwijls in, om een jury aan zijn kant te krijgen, ongeacht of hij nu een verdachte (vandaag, deze keer) verdedigt, of de nabestaanden vh slachtoffer (cfr. parachutemoord). Het is een gevaarlijk manneke, ge hebt hem best niet tegen u.
|
Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...r-14~a2afe351/ |
Citaat:
Denk maar aan euthanasie. |
Citaat:
En ik ben over het algemeen nogal liberaal ingesteld over ethische kwesties, maar euthanasie om psychische redenen bij minderjarigen...ben ik tegen. |
Advocaten, he.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de slachtoffers meneer, voor de slachtoffers. |
Citaat:
En Vermassen knijpt wat katjes dood in het donker ondertussen en een vette paycheck. Hij hoort bij de Belgische elite en daar kan het TUIG niets aan veranderen... |
Mijn persoonlijk gedacht is wel dat een moeder die haar kind doodt, veel meer een geval is voor de psychiatrie (internering) dan voor justitie.
Tuurlijk, indien zij doodt om de vader te treffen of zo van die dingen ... dat niet. Ook spijtig dat justitie (en internering) zo weinig soepel zijn. Het zou moeten kunnen dat deze vrouw indien ze gestraft zou worden met gevangenisstraf, toch haar kennis en kunde blijft ter beschikking stellen van de maatschappij. Dus overdag opereren, 's avonds en 's nachts in de cel. Haar loon gaat natuurlijk naar de staat. |
Citaat:
Zwijgen, onderdaan van België! Vermassen heeft het superieure brein, jij hebt misschien wel wat ballen aan uw lijf maar je blijft maar een worm... |
Onbegrijpelijk dat Vermassen toch nog zijn slag thuishaalt :roll:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190321_04272759 |
Citaat:
9 maanden effectief voor het maken van cannabisolie om een epileptiepatientje te helpen... |
Citaat:
Waar onze veranderaars vooral in uitblinken is het vergoelijken van geweld en het straffen van doodbrave zielen.. Ik denk dat de Romeinen bijna flauw zouden zijn gevallen mocht Bartje dat allemaal zou gaan vertellen aan zijn grote voorbeelden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft het feit dat het een vrouw is hier weer meegespeeld:roll::roll: ? Het gekende slachtoffer rolletje ?? Ik begrijp dat deze vrouw een zware depressie had maar ze is arts en had als geen ander toegang tot alle hulp en had relaties bij de vleet in de medische wereld. Ze zal ook niet onbemiddeld zijn geweest om de beste hulp te betalen. Ze kon waarschijnlijk meerdere kanten uit met haar dochter. Wie ziek is zoekt hulp en al zeker in het geval van een hoogopgeleide arts. Wat een schande. |
Citaat:
naar mijn ervaring is de drempel voor een arts om zelf hulp te zoeken in de praktijk zelfs hoger. |
Citaat:
Hoeveel keren hebben de ouders van K Degelder beroep gedaan op geestelijke zorg ? Bewezen.....maar toch vloog die geesteszieke naar de gevangenis. Maar goed laten we nu maar zorgen dat die oude hippie die wat cannabisolie maakte voor dat meisje zwaar gestraft wordt. Dat is het belangrijkste:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat dat voor haar ook beter was geweest. Wat bezinnen in plaats van morgen al terug naar de carrefour te moeten. |
Sorry maar J. Vermassen is enorm laag gevallen bij mij.
Tijd om plaats te ruimen voor serieuze advocaten en rechters. De uitspraak bij deze zaak kan totaal niet door de beugel. Er zijn mensen die minder zware misdaden gepleegd hebben (zelfs geen moord) maar daarvoor wel een enorm zware straf voor gekregen hebben. Ik vind het niet kunnen de uitspraak. Mehrnaz Didgar, typisch Belgische naam? 8O |
Citaat:
Het gebeurd bij Fred niet vaak maar toen ik dit hoorde voelde ik me even letterlijk misselijk.:oops: Dat er verzachtende omstandigheden zouden worden aangenomen neem ik aan. Maar vrijkomen terwijl u uw eigen dochter heeft vermoord gaat er ver over. Ik vind het zelfs nefast voor de dader zelf. Ze had op zijn minst een paar jaar moeten gaan brommen om te bezinnen en te boeten. Nu moet ze morgen al boodschappen doen. Ze was ziek daar heb ik begrip voor maar ze had de mogelijkheid zich en haar dochter te laten verzorgen. |
Echt wel redelijk beangstigend dat iemand als Vermassen er telkens in slaagt om een jury "rond zijn vinger te draaien", hetzij in het voordeel vd verdachte, hetzij in het voordeel van de (nabestaanden van) slachtoffer(s).
|
Citaat:
Was 't niet de rechter die de strafmaat bepaalt? |
Jef Vermassen kan misschien nog eens proberen in Italië met de verdediging van die Senegalese buschauffeur die uit liefde voor de bootvluchtelingen een vijftigtal kinderen levend wou verbranden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik me goed herinner van ooit eens gelezen te hebben: eerst vergadert de jury alleen, zonder magistraten, om te beslissen, via de antwoorden op de vragen: schuldig of niet. Daarna wordt er weer gepleit door de partijen, en dan wordt er vergaderd door de jury èn de magistraten, om de strafmaat te bepalen. En ja, ik denk dat ik als jurylid gestemd zou hebben dat ze op het ogenblik van de feiten krankzinnig was. Dus interneren. Dus vrijkomen zodra de psychiater verklaart dat ze voldoende genezen is om geen gevaar meer te zijn. |
Citaat:
Open brief : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/03...rbitterd-en-o/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jahnee, dat weet ik niet eh, ik ken daar niets van, ik heb me nooit in zo'n situatie bevonden. Maar, ik hoor net dat 1 voorwaarde van vrijlating was, dat ze zich liet opnemen in 'n psychiatrische instelling. Kom, da's al iets. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat het meisje ziek was dat was op zich al erg genoeg maar er zijn andere manieren om, als de persoon er zelf mee instemt, te beëindigen. De manier waarop de rechter van dienst de vader aansprak na de uitspraak was er ook zwaar over. :roll: |
Citaat:
Ze komt er dus héél goed vanaf. Zoals ik al eerder schreef zijn er mensen die zwaardere straffen gekregen hebben waar zelfs nog geen moord bij te pas kwam. |
Wat een pretentie van Vermassen :
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...e-14~a66ee834/ Een beetje gewichtig doen, hij mag zich daar niet mee moeien als burgerlijke partij, terwijl die man enkel reageerde als ontgoochelde vader van een vermmord kind :roll::roll: |
Vader vermoord meisje na milde straf neurochirurg: ‘Levenslang voor de vader, de familie en vrienden’
Citaat:
Ik dacht dat wij met zen allen van het standpunt mochten uitgaan dat iemand die de studies gedaan heeft om die job te mogen uitoefenen wel genoeg tekst & uitleg zal gekregen hebben om bepaalde toestanden op een goede manier te analyseren en te kunnen behandelen en ik denk dat moord daar niet bij staat. Foute boel, héél die zaak, een verschrikkelijk slecht signaal. p.s. Vader vermoorde Eline 'verbitterd' Citaat:
|
“Burgerlijke partij moet zich niet moeien”: Vermassen scherp voor vader vermoorde Eline (14)
Citaat:
Waarom we de ene kinderdoder sympathieker vinden dan de andere. :| Woorden Vermassen kwetsen vader wiens kind ook door mama werd gedood: “Een moord wordt nooit uit liefde gepleegd” Laat Vermassen bij deze zaak steken vallen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be