![]() |
Soms droom ik over adolescente jongens, ben ik nu een pedofiel (of een cougar,)?!
Ja wat is het nu?
Ps River Phoenix v id film Stand by me, :o |
(Die vond ik wel iets hebben ja, ooh shocking!)
|
hallo eno :lol:
|
Nee
|
Leonardo DiCaprio adolescent vond ik ook wel iets hebben...
Oh, and Jodie Foster in Taxi Driver.... |
Dream on.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Awel ja, dromen staat vrij ;-);-):-):-)
|
Dromen is geen probleem, adolescenten mogen ook van bil gaan.
En vrouwen krijgen een voordeeltje, een cougar die een 16 jarige de levenslessen leert, die doet een nuttig iets. |
Citaat:
|
Amai maddox en niks v commentaar over die Jodie?? (Dat was nochtans een kindhoertje...) :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hihi
|
Citaat:
Oh, het lijkt erop dat u beide rollen niet kan vervullen. |
Op commando vd bergpedo jezelf voor schut zetten.
Echt als je denkt dat 't niet gekker kan...verschijnt 'n nog grotere gek. En nog 1, om ondersteuning te vragen voor pedo's. |
Here we go :lol::lol:
|
Citaat:
|
Anna List. Eno's alter ego heeft specifiek gekozen voor de semantische benadering.
Adolescenten zijn geen 14 jarige meisjes die er 12 uitzien. Ik denk niet dat veel forumleden een probleem zien in een cougar (rijpe vrouw, niet overrijp, nog iets dat Bemmetje over het hoofd ziet) die een 16 jarige razende bal hormonen in een jongemanslichaam verlossing bied. |
Lol
|
Citaat:
Maar wettelijk gezien zou ik toch terughoudendheid aanraden. In het hypothetische geval natuurlijk dat iemand sexuele interesses in uw persoontje zou tonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige mensen gaan hier graag een interessante discussie aan anderen zitten hier maar wat te trollen of zich te vermaken achter een virtueel figuurtje:roll: Niet te ernstig nemen hier;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ken jij 1 alleenstaande vrouw die naar de bars in Pattaya gaat ? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als je daar veilig wil mee vrijen lijkt me deze scene wel een goeie opleiding. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze is wel degelijk wie ze zegt te zijn, ik ken iemand die bij haar op bezoek is geweest. Dat maakt 't zelfs nog triester. |
Sorry bembem, maar ik vind het ziekelijk en gestoord om op 14-15-16-17-jarige jongens te 'vallen'.
Ik heb zelf een zoon, intussen allang volwassen maar ik heb ook een net-geen 14 jarige kleinzoon. De eerste volwassene, man of vrouw die MIJN kleinzoon ongepast aanraakt of ongepaste dingen tegen hem zegt die is nog lang niet jarig! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tu quoque! De massa heeft macht, maar daarom niet gelijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be