![]() |
Crevits of Dewever
Doe mij maar Hilde
|
Met alle respect voor Crevits maar doe mij toch Bart maar. :-D
|
Doe maar Dewever. Die man is een garantie op kubieke meters schuim bij luierikken en extremisten allerhande. Altijd lachen.
|
Hilde is Bart zijn excuus om geen mp te moeten worden
|
Het gevoel dat het woord ' Vlaanderen' mij geeft leunt ontegensprekelijk bij Hilde aan.
In de verste verte niet aan Bart |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hilde: gezellige familiefeesten, zomeravonden, moederliefde, korenvelden in augustus ...
Bart: winterochtend, Range Rover voor de schoolpoort geparkeerd, blokkeert heel de boel dat verschil in gevoel ongeveer |
Normaal zou ik twijfelen.
Maar om schuim te zien bij links stem ik toch maar Bartje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoveel is duidelijk |
Citaat:
EDIT: Nee, ik ga je toch gelijk geven. Een politicus die onbeschaamd een duur maatpak draagt omdat hij vindt dat het zo hoort, heeft bij mij al een voetje voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
t is eigenlijk tegen mijn zin, en ik heb veel redenen waarom ik t niet zou willen doen, maar in de huidige omstandigheden is t idd de enige stem tegen links ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:lol: Les perroquets sont arrivées
Redelijk snel nog |
![]() |
Citaat:
|
Een stem voor Crevits is een stem voor de multicul, een stem voor het toedekken van de stinkende zaakjes van ACW/Beweging.net en een stem voor links.
|
Puur om de persoon uiteraard Hilde. Maar om te stemmen geen van beiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar is tot op heden ten dage weinig of niets aan gedaan geweest. Same player shoots again. :| |
Citaat:
Ze vinden zichzelf verstandig. Zie hierboven Bedankt om het zo te stellen wapper |
Hilde komt lief over. Dat is geen goede eigenschap voor een politica. Ze moet meer van zich afbijten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vermoed dat mp Crevits de prijs zal zijn die NVA gaat willen betalen voor een centrumrechtse fedreg.
|
Citaat:
|
Citaat:
Michel is trouwens op die manier ook Premier kunnen worden, vijf jaar geleden. |
Citaat:
BDW gaat volgens mij Antwerpen alleen opgeven als het een dwingende eis is van de anderen om tot een compromis te komen. |
Citaat:
Ik heb De Wever gisteren trouwens nog horen zeggen in "Iedereen kiest", dat in de haven voor een miljard meer werd geïnvesteerd tov de jaren voordien. En onder ons gezegd, Michel was ook Premier, maar de echte baas zat op het Schoon Verdiep. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be