![]() |
Ce n'est pas tous les jours dimanche.
Wie naar de uitzending heeft gekeken, moet toch toegeven dat we in twee verschillende landen leven. Het beste bewijs dat Walen en Vlamingen twee verschillende volkeren zijn.
Walen begrijpen er helemaal niets van, integendeel, ze willen eigenlijk nieuwe verkiezingen en beseffen niet dat het dan helemaal over is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlamingen en denken hen de les te moeten spellen imv hun houding tegenover het Vlaams Belang en de N-VA. Waarom zij dan nog steeds samen in één land willen blijven wonen met die zogezegde racisten en neo-nazis ,is dan weer veel minder moreel hoogstaand;geld ,de jaarlijkse Vlaamse miljardentranfers waarop zij blijkbaar volgens een" Goddelijke wet "recht blijken op te hebben. Zeer ontluisterend eigenlijk voor de Walen ,hun zogezegde hogere morele waarden verkwanselen voor geld. Maar dat lijken zij helemaal niet te zien. |
Citaat:
want het zijn wij niet die samen met hen in één land willen blijven wonen. |
Citaat:
Ze kunnen er een lesje uit leren, die vuilgebekte Walbaniers. ;-) :-P |
Citaat:
dat zou veel interessanter zijn . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begrijp hen zeer goed. En zijzelf begrijpen zichzelf nog beter.
![]() |
Citaat:
Talloze migranten uit andere verpauperde streken komen immers ook naar het voorspoedigere Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij komen naar Vlaanderen omdat zij zo graag hun Nederlands willen oefenen zeker :roll: Of omdat zij in Wallonië niet naar de VTM kunnen kijken? |
Citaat:
|
Citaat:
en toch komen ze naar Vlaanderen? Zou de VTM dan toch de reden zijn ? Ik zie de kop al in "Le Soir" "Familie " en "Nonkel Jef" lokken Franstalige naar Vlaanderen :roll: |
Wie heeft de uitzending gezien? Echt verhelderend en een teken dat samenwerken echt niet meer mogelijk is. Uytendaele liet zich maar gaan onredelijk en onrealistisch. Torfs probeerde de situatie realistisch voor te stellen, maar het was olie op het vuur. Alhoewel ik in Wallonië woon, heeft mij dat toch wel " geshockeerd"
Duidelijk echte racisten waren het en zeggen dat ze dit zelf echt niet beseffen. Precies of zij alleen zijn correct en de Vlamingen zijn te vermijden. Een eye-opener .. |
Citaat:
Daar al eens over nagedacht ? |
Citaat:
Zou verplichte literatuur moeten zijn in de Vloinders. :-D Edit: oepsie het is Christophe |
Citaat:
|
Citaat:
Om dit Vlaams onvriendelijk land nog wat langer in stand te houden zeker ? Hoe vlugger Vlaanderen onafhankelijk zal zijn ,hoe liever ik het heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zitten echt met struisvogelei in hun broek. |
Citaat:
Ik was altijd voor Vlaanderen maar hier zijn mij inderdaad de ogen wagenwijd opengegaan en in feiten zouden alle Vlamingen hier een tijdje moeten komen vertoeven en een beetje de politiek volgen om te weten hoe kunstmatig die zogenaamde Belgische éénheid wel is... Voor de franstaligen bestaat alleen la Belgique en is België als een lastige mug, die men het liefst dood zou meppen... |
Citaat:
|
Citaat:
+ wie deze man de mond wil snoeren moet VROEG opstaan... |
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad en dan het tegenspartelen van de franstalige kant zien... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be