![]() |
S&V: de maskers vallen af.
|
Citaat:
|
:lol:
|
“Schuld & Vrienden”
Wat gaan ze nu nog allemaal uitvinden? |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spelen met de grote jongens, en dan verstijfd geraken van de angst.
Doodsbedreigingen? Dan ga je toch naar de politie. Tenzij je zelf al te stout geweest zijn en dat allemaal zou uitkomen. |
Goh, wat erg toch.
Koekje van eigen deeg krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Jouw reactie toen Francken een kogel en wit poeder op zijn kabinet kreeg. Toen was het een lachend smileyke. Citaat:
|
Citaat:
Ik ben vereerd. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het grappig dat iemand een inventaris van mijn posts bijhoudt. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je wist natuurlijk wel dat het daarom ging maar moest even doen of je neus bloedde he? |
Citaat:
Hier gaat het om een duidelijke bedreiging. Je moet maar die berichten eens lezen. Daar is geen twijfel over: ze haten die persoon. Het is echt persoonlijk. En ik zou eigenlijk ook aan sommige mensen willen vragen om terzake te bijven en niet persoonlijk te worden. Dat maakt dit forum veel aangenamer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is inderdaad bijzonder gevaarlijk om slecht anoniem te zijn he. Je hebt een vals gevoel van veiligheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Straffe mannen die linkse fascisten, dat ventje brengt alles naar buiten omdat hij door zijn job aan die koorknaapjes hun gegevens geraakt en nu is het de schuld van van onzen Dries en zijn vriendjes.
Die linkse rukkers hebben echt een kronkel in de hersenen waarmee voor hen althans alles zo gedraaid en gekeerd wordt dat de slachtoffers, net zoals bij hun protegees, van alles de schuld zijn. Je zal maar links wezen denk ik dan. Bedenking: Zou links denkend wezen dan toch een geestesziekte zijn? |
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=1166 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens voor t zelfde geld verongelukt die mens een van de volgende dagen, dood is deel van het leven, nietwaar? |
Citaat:
niks spy world dus, gewoon een stommekloot. |
Citaat:
Doet hieraan denken: https://www.youtube.com/watch?v=ZXExwjjCB0o |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als Assange het doet met Hillary Clinton juicht de rechtse meute. Als Sebastiaan VS. het doet met Rechts S&V tuig huilt de rechtse meute. Tjah. In beide gevallen zal de persoon in kwestie de gevolgen dragen. (tenminste als bij Sebastiaan kan aangetoond worden dat hij de privacy van betrokkenen effectief schond.) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is compleet naast de kwestie. Dit zijn doodsbedreigingen maar omdat het over iemand gaat die niet tot jullie groepje behoort, is het ok? Walgelijk. |
Citaat:
iemands adres opzoeken en vlakaf zeggen dat hij dood moet, is dat wel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be