![]()  | 

'Als Vlaams Belang met democratische voorstellen komt, moeten we hen kans geven' 

'Als Vlaams Belang met democratische voorstellen komt, moeten we hen kans geven'. 
	Ik ben ook wel van mening dat de anderen het VB de kans moeten geven op een 'propere' manier dan wel. Mocht het VB de kans krijgen om mee te mogen 'spelen' dan rijst de vraag of ze dat gaan kunnen om alles mee in goede banen te leiden of zal het een lijdensweg worden? Mocht het VB struikelen tijdens hun deelname dan zal dat de volgende verkiezingen wel duidelijk gemaakt worden door de kiezer maar dat weet niemand: misschien doen zij het wel goed als ze mogen meespelen met de andere 'kinderen'. (<<--al wa ge zegt/schrijft zijde zelf :? ) Ik kan Zuhal geen ongelijk geven, laat ze het eens proberen waarom ook niet. Het idee is best goed maar het zal véél tegenstand krijgen.  | 

Alle remmen los nu. 
	Het VB is ok als ze democratisch zijn. Oh, ze waren dat altijd al. Meneer de Wever, luister nu eens goed, die stemmen komen niet meer terug. Ja, door uw houding ten opzichte van de mesthoop-kiezers.  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

De mesthoop aan kiezers, zoals BDW ze noemde.  | 

Citaat: 

1. hen te beschadigen. 2. om de schuld voor het cordon op de andere partijen af te schuiven  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Je moet haar fans eens bezig zien op Facebook: 
	Citaat: 

Citaat: 

Citaat: 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Zuhalleke is moslima 
	 | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

https://www.humo.be/humo-archief/402...ngenhove-thuis Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

En aangezien we het standpunt van alle partijen behalve N-VA nu al kennen is het enkel wachten tot wanneer Bart De Wever van oordeel is dat de show rond de formatiegesprekken lang genoeg duurde.  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

U praat natuurlijk vanuit een Franstalig standpunt, dat weten we wel.  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Hebt ge nu NVA gestemd?  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Hieromtrent wat interessante lectuur.  | 

Citaat: 

p.s. Dewinter wil geen stap opzij zetten voor deelname aan Vlaamse regering. (Een forumlid vroeg er achter waar ik dat gelezen had, ik weet niet of het in dit draadje was. :| )  | 

Citaat: 

Ondertussen wint de Grote Leider tijd, de kranten hebben hun dagelijkse portie om een artikel over te schrijven en we gaan zachtjes richting 11/07. Dat de zuiver artificiële vertraging op de start van een vlaams regeerakkoord enkel maar dient om BDW toe te laten om achteraf te kunnen claimen dat 'ondanks al zijn inspanningen' er werkelijk niet te regeren valt met dat uitschot van het Vlaams Blok omdat liberalen en katholieken het been stijf hielden is voor hem nu eenmaal erg belangrijk. De schuld voor deze evidentie moet maximaal bij de 2 andere partijen liggen. En tegelijk mag zijn partij niet te gretig met de blokkers praten, of men vertrouwt hem federaal niet meer. Dus maken ze er een echte Texas two-step van.  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Ik zie het punt niet goed Van mij mogen ze dan ook meespelen en uiteindelijk krijg je terug een groter nva-achtig blok maar dat gaan ze niet doen hé  | 

Citaat: 

Alleen zijn ze het blijkbaar niet hé  | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be