![]() |
WK Voetbal voor vrouwen
Iemand die dit volgt?
|
Team USA is een grote kanshebber op de eindzege.
![]() Hoe anders toch dan bij de mannen. |
De Franse meisjes vieren hun zege tegen Z-Korea. Bemmeke is not amused.
![]() |
Italia vloerde Australie.
![]() |
Neen, ik volg het niet. Al genoeg sport op tv. Moesten de Belgische dames er nu bijgeweest zijn zou ik misschien soms wel gekeken hebben.
|
De Engelse meiden wonnen hun Falkland-oorlog tegen de Argentijnse senoritas.
![]() |
![]() |
Voetbal , nie' mijn ding !!
https://www.youtube.com/watch?v=n-MreyjPISI |
Citaat:
Het filmpje was best leuk. |
Het niveau is te vergelijken met onze 3de provinciale schat ik zo in.
|
https://www.theguardian.com/football...aming-football
De Engelse bondscoach hekelde het gedrag van de Kameroenese speelsters na hun verloren 1/8 finale. |
Zolang de Hollanders niet winnen is't allang goed.
|
Citaat:
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb al een paar goede spannende wedstrijden gezien. |
Citaat:
Ik heb dan ook nog niet gekeken :lol: |
Citaat:
Als ik vergelijk met de mannen. Vrouwen voetballen. Mannen trekken en sleuren en proberen vooral voetballen te beletten. Gelukkig hebben wij in de Belgische ploeg wel nog enkele voetbalartiesten. |
Citaat:
juist zoals volleybal of softbal ;daar ook vooral een vrouwensport is. De mannen spelen "American football" ,basketbal of base-bal. |
Citaat:
|
Zo zien de 1/4 finales er uit
Duitsland - Zweden Engeland - Noorwegen Frankrijk - USA Italie - Nederland Overwegend Europese aangelegenheid dus. Maar zoals gezegd, USA blijft een grote favoriet. |
Citaat:
Als ik dat WK moet uitkijken word ik impotent. |
Citaat:
Dat ze voor de muizen zijn interesseert mij geen bal. Als ze maar mooie voetbal brengen. |
Klote, die stomme Amerikaanse geiten in de finale.
|
Citaat:
Tegen Zweden is het 50/50, Oranje kan in dezelfde val trappen als Duitsland tegen Zweden. Zweden of Oranje, de USA is favoriet in de finale, toch blijf ik Nederland supporteren. |
Is die klucht nu nog niet gedaan ?
|
Citaat:
|
Ik heb destijds een paar keer samengetraind met een vrouwenploeg. Buiten het lengte en krachtverschil ( sprongkracht en het feit dat ze niet keihard tegen een bal konden trappen - maar dat is dan de genetica ), viel mij enorm op hoe traag die waren 'aan topsnelheid' wanneer ze met een bal aan de voet moesten sprinten. Qua balcontrole en taktiek was het verschil minder uitgesproken. En in tackels waren die soms compleet maf ( voor een training dan toch - eigenlijk bedoel ik dat minder negatief dan dat het klinkt ).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elke trap op doel is gegarandeerd spektakel, waarbij men zich moet afvragen of die vrouw in het doel daar staat als boetedoening. |
![]() |
![]() |
Discutabel hé Derk....
Voor mij was het géén penalty.... Ze had enkel oog voor de bal,en niet voor de speelster die uit haar rug kwam opduiken... Maar dat neemt niet weg dat er in het Nederlandse doel eentje staat die in mijn ogen overroepen is.... Dat is de zwakte van oranje achterin..... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be