![]() |
De schande Brussels Airport
Hebben wij een serieuze internationale luchthaven? Het personeel legt om de zoveel dagen het werk neer maar op gebied van service presteert men 0.
Het duurt uren of dagen om een technisch of praktisch probleem op te lossen. Er is geen plan B om vluchten te laten doorgaan of bagage op het vliegtuig te krijgen. Dit kan toch wel beter allemaal. Hoeveel betalen de belastingbetaler en luchtvaartmaatschappijen voor deze schertsvertoning? Niemand kan nog met een gerust hart vliegen. |
Ik denk dat het gecompliceerder ligt. Maatschappijen die minimum kost opzoeken.
Soms krijg je dan Spartacustoestanden. ;-) |
Jaja, "Aeroport Bruxelles National" n'est-ce-pas? Weer eens een federale instelling die krakkemikkig functioneert. Hoe dikwijls is die bagageband nu al stilgevallen???
ONLY IN BELGIUM!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zaventem is te slecht bereikbaar vanuit Limburg. :-P
Luchthavens die korter liggen, zeker in tijd. Eindhoven Maastricht Weeze |
Citaat:
Citaat:
Macquarie 36% Belgische Staat 25% https://en.wikipedia.org/wiki/Ontari...7_Pension_Plan Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Macquarie_Group Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgische_Staat Citaat:
|
Citaat:
|
On-topic:
Ik vind dat slavenarbeid bestreden moet worden. Cfr Uber en Deliveroo slaven. We worden honderd jaar terug gekatapulteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over het Canadese pensioenfonds zou nog kunnen gediscuteerd worden. |
Als zoiets één keer gebeurt dan is het pech, als het twee keer kort na de vorige keer gebeurt dan zou er op zijn minst een hoge kop moeten rollen, als het drie keer kort na elkaar gebeurt dan moeten er verschillende hoge koppen rollen.
Ik betwijfel of er zelfs maar één hoge kop gerold is in deze. Het lijkt wel alsof men de nationale luchthaven kapot wil krijgen. Eerst de wilde stakingen van luchtverkeersleiders en bagagepersoneel en nu dit. Zo zal het wel lukken natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Privé houdt op waar overheid begint, en daar bovenstaande van overheid privileges hebben gekregen die andere bedrijven niet hebben, die daar zelfs als "corrupt" zou worden gebrandmerkt, is Brussels Airpost een Staatsafdeling. |
Citaat:
|
Wat het daar precies is in Zaventem, weet ik niet.
Sabotage van vakboungden? Slechte organisatie ...? Wat mij betreft, volgens economische normen, zijn Zaventem als luchthaven, noch de luchtvaartmaatschappij als aircarrier staatsbedrijven. (terwijl de maatschappijen die autosnelwegen uitbaten in Frankrijk, dit wel zijn) Noteer ook dat 14 dagen geleden Schiphol een leuke tijd stil lag wegens onmogelijk voor de vliegers om te tanken. |
Citaat:
|
Citaat:
Is luchthaven Brussel Zuid/ Charleroi dan zoveel beter georganiseerd? Weinig van in't nieuws eigenlijk. |
Zal wel normaal zijn ...band volledig automatisch ...de goedkoopste mocht het plaatsen ...het onderhoud een buitenfirma ....elke keer iemand anders want niemand wil aan een hongerloon en wispelturige uren blijven werken en met krijgt als onderhoudstechnieker niet het minste respect van zijn bazen.
|
Citaat:
Niet het mijne. Ik hanteer als criteria andermans geld zonder expliciete toestemming legaal kunnen uitlenen, winst realiseren door legale rentemanipulaties, en als de geldlenenden niet terugbetalen, daar legaal mee wegkomen door de facturen via Staat op anderen te verhalen. Van sabotage gesproken, hoe zit dat met de sabotage van de nieuwste en grootste kernreactor 4 te Doel? De persoon die een hangslot doorknipte en met een handkraan de 65 ton smeerolie van de stoom>elektriciteit turbine deed weglopen waardoor de as van het ding door de hitte kapoet raakte. 65 personen ter plekke. Wie? Het is morgen 5 jaar geleden. 5 jaar tijd om 65 personen te reduceren tot dader(s). |
Citaat:
Openlijk kunnen ze het niet, dan maar zo... |
Citaat:
|
Citaat:
6 miljoen mensen daar draaien onze extreem gefrancofoniseerde mensen hun hand niet voor om... Wat is 6 miljoen mensen tegenover de totale wereldbevolking??? Zij ten minste, zij spreken een wereldtaal... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En die uit de "betere" richtingen doorgestroomd zijn naar hogeschool-technische richtingen, die krijgen van moment 1 al goed ingepeperd dat ze uniek zijn, en dus een dik startsalaris, een ferme firmawagen en de nodige extra voordelen in natura moeten eisen. Dat gecombineerd met een steeds lager leggen van de lat voor slaagkansen, en je krijgt een eenheidsworst die niet gesmaakt wordt op de werkvloer van een modern bedrijf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Prijzen van vliegtuigtickets zijn crimineel laag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be