![]() |
Haalden de terroristen hun slag thuis?
Haalden de terroristen hun slag thuis?
Citaat:
De hamvraag bij het artikel: Citaat:
Iemand wist mij nog te 'vertellen': wacht tot onze mensen het grondig beu zijn en ook de smaak te pakken krijgen om die andere groep(en) eens mores te gaan leren ze buiten te zetten, geen, voordelen meer te geven, geen werk meer te geven ... Daarbij dacht ik aan VS, daar is het hek al van de dam. :roll: |
Citaat:
Men legt de lijn met 10 jaar nog ver. Ik denk dat er al eerder meer- en meer problemen gaan rijzen binnen de EU door dat soort van toestanden. Er zal serieus rekening moeten met gehouden worden. Maar in de EU slaapt men (politici/landleiders) rustig verder. ![]() |
Citaat:
Hoezo islamisering ? zijn er velrn tot de islam bekeerd dan ? zijn er wetten aangepast ? |
En Eritrese christen duwde die jongen en zijn moeder op het spoor en wordt voor het gemak van de discussie ook al een IS'er genoemd.
|
Citaat:
|
Bij islamisering denk ik aan grote aantallen die zich bekeren en veranderende grondwetten vooral.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Leggen de kranten en anderen er niet een beetje te hard de nadruk op dat hij een Orthodoxe christen is? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Over de man zijn achtergrond en de aanname dat het een moslim was
https://joop.bnnvara.nl/opinies/fran...er-eens-voelen |
Citaat:
Ik de meeste gevallen spuwt men dat woord in de richting van de blanke bevolking, waar ter wereld dan ook maar ik heb daar mijn twijfels aan of dat wel klopt. Dan vraag je u af: waarom blijven wij die binnenhalen in de EU? |
Citaat:
Je moet echt gek zijn om je tot de islam te bekeren! En er moeten inderdaad wetten komen die dat soort gevaar voor onze samenleving de weg afsnijden! |
Citaat:
I doubt it. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moeten er meer landen zijn die naar een Brexitscenario overstappen en achteraf onder elkaar, met eigen keuze van de betrokken landen, hun zaakjes regelen? Doen alsof onze landen dan in de verdoemenis zullen verdwijnen zijn praatjes van diegenen die er nu hun vette boterham verdienen! Enkel de euro is interessant om overal te gebruiken, maar vroeger ging het ook. |
Citaat:
Welke landen zien nu nog de islam en haar volgers als een positief gegeven voor hun maatschappij? Gegarandeerd een vraag zonder antwoord... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be