![]() |
Censuur door NVA burgemeester Vandeput.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/08...ver-pukkelpop/
Citaat:
NVA censuur slaat toe. |
Citaat:
Lees wat er staat. "overleg" Was het een SOS burgemeester geweest dan had PDR op dezelfde manier gereageerd. |
Citaat:
Iets zegt me dat de verkoop van ‘collaboratievlaggen’ dankzij Pukkelpop 2019 een boost zal krijgen. |
Citaat:
OMG er heeft er ene zijn pilleke niet gepakt vandaag, schuim loopt van je bakkes op je klavier. Censuur = iets verbieden, zoals vlaggen ! |
Ik blijf er bij: daar is afpersing gebeurd door dat sossen-geval.
Ik hoop dat ze klacht neerleggen. Daarnaast is er al leuke reactie geweest van vb-jongeren. Maar belangrijkst: heeft iemand al aandacht besteed aan de geagresseerde meisjes? Of "vinden ze die niet terug"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ze MOESTEN zich excuseren. Voor wat? Misverstanden. Lees dit: https://www.hln.be/in-de-buurt/hasse...mes~a914d9abf/ Citaat:
|
Citaat:
Het is niet omdat je je eigen fantasietjes tig maal herhaalt, dat het daarom waarheid wordt, hé, pocomelee. |
Citaat:
Dus ze MOESTEN voor iets verontschuldigingen geven anders verloor De Roover zijn gezicht. 'misverstanden'. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-) |
jong spa voorzitter zaagt dat de vlaggen weg moeten, Pukkelpop maakt een fout door te luisteren ==> normaal voor de linkse goegemeente
De Roover vraagt een excuus en rechtzetting voor deze fout, Pukkel luistert ==> CENSUUR!!!!! Veel schuim bij de linkse goegemeente |
Citaat:
Bewijs het maar. |
Citaat:
|
Citaat:
Geine gooie deje Steven Vandeput. En als minister van Landsverdediging bleek hij ook al een grote 0. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rooie Steve was in jouw ogen wel ne goeie, zeker?
En corrupte Claeske en zijn dochter, die de pukkelpopweide op eigen houtje aan haar netwerkvriendje verkocht ook? |
Citaat:
|
Citaat:
En Peter Deroover kan zijn gespeelde verontwaardiging en zijn attention whoring steken waar de zon niet schijnt. Hopelijk zijn er volgend jaar glasheldere regels : wie op het festival wil komen laat de collaboratievlag thuis. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik meen dat het omgekeerd zal zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Willen jullie haat, hewel de bevolking zal het onthouden in het kieshokje... Bey, bey, haatverspreidend Belgique... |
Citaat:
Die gaan de Vlaamse onafhankelijkheid al zeker niet meer kunnen tegenhouden . |
Citaat:
Steven: ja chef, direkt chef. Steven: zeg Chokri, ge moet uw verontschuldigingen aanbieden aan Peter, anders ga ik ambras maken met de volgende Pukkelpop Chokri: ik ga dat crapuul met die collaboratievlaggen blijven buitenzwieren, maar is het goed als ik mij excuseer voor een 'eventueel' misverstand Steven: ik denk het wel Chokri :lol: |
De fantasie bruist nogal zowel hier op het forum als op pukkelpop, bovendien bij jong als oud.
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle linksen zouden dat moeten proberen, het zou alvast een veel betere wereld zijn om in te leven :lol: |
Ik herhaal:
mocht het mijn kleindochter zijn die zo aangevallen en besmeurd werd als beschreven, of mocht iemand in haar tent binnen gedrongen zijn zonder haar toestemming, dan zou ik zelf aangifte gaan doen voor die feiten. (dat is mogelijk: klacht is wanneer je zelf slachtoffer bent, aangifte is als je zelf geen slachtoffer bent ...). Maar waar blijven de aantallen klachten, of waar blijft de eerste aanklacht, van een van die meisjes? Waar blijven foto's van de besmeuringen of de schade? (stel dat het enkel over mondelinge beschimpingen of bangmakerij zou gaan, daar zou ik ook niet mee akkoord gaan. Het is laf en laag bij de grond. Maar zelfs of dit gebeurd is???) |
Citaat:
|
Citaat:
Als Burgemeester zal het niet beter zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Je loog dus dat de N-VA de federale regering domineerde? |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 111188 |
Citaat:
Net als Weyts, Homans, Francken en nog vele andere N-VA’ers trouwens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be