![]() |
Mensen met lage emotionele intelligentie denken rechts.
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/n...chts~a8334570/
Vooral de reacties van lezers zijn kapotlachen :lol: Misschien moeten we i.p.v. links en rechts . EQ kant en IQ kant zeggen? |
De site eist cookies.
Ik dacht dat die regel juist andersom was zijnde: Mensen met lage emotionele 'intelligentie' denken links want de linkse denkers dragen het 'Wir schaffen das' nog steeds hoog in het vaandel en zijn met zen allen de mededaders dat de EU ten onder zal gaan. ![]() Zie ik dat verkeer misschien, graag reactie. :twisted: p.s. Niet dat ik van mening ben dat de rechtse groep het allemaal zomaar zal kunnen oplossen mochten zij meer inspraak krijgen. 8O |
Univ, steek er uw Latijn niet meer in, het heeft geen zin.
|
Citaat:
Naast bovenstaande denk ik dan: "Zouden het kalf (de kalveren) al verzopen zijn?" |
een studie fopje
|
Citaat:
??? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Harde tijden voor rechts precies :rofl:
Eerst die studie over laag iq, nu een laag eq. Straks is hun gezever over untermenschen nog wáár! 8O |
Citaat:
|
En daarmee is zowat de helft van de bevolking weeral geklasseerd.
Doet me denken aan zo'n testje op Facebook! |
|
Citaat:
|
Citaat:
Eindelijk komt het van iemand anders. |
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol::lol: had je niet in de gaten dat het een (best mooie) moslima was dan? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kranten commentaar spreekt vaak boekdelen. Nu zijn het rechtse zwartzakken die trots zijn op hoeveel corrigerende tikken ze gekregen hebben.
|
Citaat:
|
Ik twijfel of de echte rechtse kornuit tot diepgaand denken in staat is. :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik lach niet graag met mensen omdat ze dom zijn, maar 't is wetenschappelijk bewezen... :lol:
bon , serieus.... 't blijft eigenlijk triest waarom vele mensen niet empathisch zijn. ik geloof overigens dat er wel empatische mensen in rechtse, en zelf extreem rechtse partijen zitten, maar als je Filip Dewinter bezig hoort, tja.... Dan schaam je u soms om Vlaming te zijn. |
Als links idd synoniem staat met verstandig dan is het me een raadsel waarom politiek links steeds opnieuw dezelfde stommiteit begaat door in een elitaire kramp te schieten na verkiezingsnederlagen.
Enfin, goed bezig zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie je, niet collectief denken= in de fout :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Links pretendeert* inderdaad meer empathisch te zijn tgo alles, zolang 't maar niet eigen volk betreft.
Tegenover die arme vluchtelingen bvb, die huis & haard, vrouw(en) & kind(eren), hebben achtergelaten om zichzelf in veiligheid te brengen. Tot ... hen gevraagd wordt om de daad bij 't woord te voegen, en er zelf zo'n stuk of wat in eigen huis op te nemen, alsook er de financiële verantwoordelijkheid voor te dragen. Nee, er moet verplichte solidariteit opgelegd worden, tot daar reikt de empathie. Rechts heeft inderdaad geen empathie voor tafelschuimers, ik althans niet voor lui die ik van haar noch pluim ken, en waarvoor ik m'n eigen naasten, familieleden, vrienden, kennissen, buren...tekort zou moeten doen. Niemand, nergens, waar ook ter wereld, zal z'n eigen kind laten verhongeren, of verzuipen, ook SJW's/moral highgrounders niet, om 'n ander te redden die ze niet kennen. *Pretenderen zei ik dus, want ze hebben niet eens empathie voor volksgenoten met 'n andere politieke mening. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be