![]() |
Extreem-rechts verliest alle contact met de realiteit
[size=4][size=2]
Citaat:
|
tja
het zou niet mogen maarja, dat alleenstaand geval veranderd men politieke mening nog niet |
Ergens anders op de site van vrt-nieuws.net:
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt er waarschijnlijk een week moeten achter zoeken, achter een nieuwspost waar uiteindelijk de migrant eens het slachtoffer is.
Ga eens zoeken achter nieuwspostings waar de belg het slachtoffer is van migranten, die vind je sneller ;) |
Citaat:
|
wat heeft Vlaams Blok hier mee te maken?
|
Iemand die een hoofddoekdraagster of een andere vreemdeling tewerk stelt moet extra fiscaal belast worden.
|
Citaat:
Citaat:
|
Hoofddoek betekent niet aangepast ==> geen werk ==> buiten ermee! Simpel.
Dat ze gaan zagen in eigen land! |
Lol Raf
dus als ik morgen een mailtje stuur naar weet ik veel waar en ik bedreig die en onderteken met SP-A dan is SP-A de schuldige? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarin geef ik je gelijk Maar dit wil niet zeggen dat Vlaams Blok dit goedkeurt, ik durf zelf wedden moesten ze weten wie het was, dat ze van hem afstand zouden doen. Je moet niet Vlaams Blok gaan beschuldigen, die hebben hier niks mee te maken. Net zoals de andere partijen niks te maken hebben met die mens die bouslake bedreigde |
Citaat:
|
Links heeft deze brief verstuurd om haat te zaaien. Ze zijn wel zo dom geweest om ook een kopie naar de krant te sturen. Heel doorzichtig. Maar ja, slim zijn de linkse jongens nooit geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
denk je echt dat Vlaams Blok zich zo een dingen zou permiteren? En dan nog een visitekaartje achterlaten? jawadde, als dat al een reden is om te beschuldigen dan kunnen we gans belgie in de gevangenis draaien (uitgezonderd moslims) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
tis te hopen dat er dan nooit dreigbrieven verstuurd worden in de naam van RAF
want dan ben jij de schuldige |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zou je niet van Avatar veranderen. Je maakt me beschaamd.. ... |
Citaat:
|
Citaat:
Tegenwoordig verschiet ik van niks meer,trouwens zouden ze na hun veroordeling zo lomp zijn om dit uit te voeren ,het kan he maar het kan zijn van niet ook he! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be