![]() |
Black Friday.
Al weken aan de gang. Het hangt mij ondertussen deftig de strot uit.
Een aantal jaren geleden was het nog leuk. Enkele internetbedrijven die een uitverkoop deden en met echte koopjes. Nu is het gewoon solden met nepreducties. |
Citaat:
:-D:-D |
![]() |
Shop 'til you drop!
|
Black Friday, waarom is er nog geen linkse waaier die dat als racistisch bestempelt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom is dat toch dat al die kloterij gelijk SJW's, KFC's en Black Friday uit de VS naar hier komt overgewaaid, maar de leuke dingen gelijk vrije wapendracht en magic gummibears ginder blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Achterlijkheid mag, maar alleen als het niet plezant is :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij hebben hier eigenlijk niets te kort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Blaak Friday kan aan mijn reet roesten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat u niet vangen aan dat soort van dagen.
Ik heb al tal van winkels gezien waar de prijzen aardig omhoog gegaan zijn. 8O |
Negerssss
|
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is zoals de meat sales bij Reasor's. De prijzen worden al de hele tijd gehanteerd maar op die dagen zetten ze gewoon bordjes met -50% of verkopen ze spullen die ze nog in stock hadden bewaard speciaal voor deze gelegenheid.
|
Citaat:
Nu is het gewoon Solden in November. |
ik heb verleden week een winkelmandje gevuld bij een grote PC retailer, prijzen genoteerd, en zal het om middernacht weten te zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu is het import net zoals Halloween. |
Citaat:
|
Het is zover.
|
Citaat:
|
Citaat:
Infeite moet je nooit een ding kopen als er daar geen 20% of zo afslag op is. En ja, die afslagen zijn "echt" want je vindt die modellen op andere momenten wel degelijk aan die hogere prijzen. Meestal volgen alle online bedrijven wel nogal snel om zich te aligneren, dus LIJKT het erop dat er niet echt een promotie is want de prijs is overal dezelfde ongeveer. Maar die volatiliteit is er wel degelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Megekko is sowieso al de goedkoopste binnen Benelux |
Citaat:
bij Sonos zelf kan je een blackfriday korting scoren van 20% op die officiële prijs op t moment. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be