![]() |
629 Pakistaanse meisjes verkocht als bruid
Citaat:
En dan beweren ze dat Pakitaan een modern land is. Maar zelfs de overheid schijnt zich schuldig te maken aan deze mensenhandel. |
Misschien is dat wel het beste dat een Pakistaans meisje kan overkomen : verkocht worden aan een Chinees.
|
Citaat:
Het aantal is wel peanuts op een bevolking van bijna 200 miljoen. Er is wel nog steeds extreme armoede en ongeletterdheid in Pakistan, met alle gevolgen. |
Citaat:
Jij hebt chance dat ik u niet gekocht heb. |
het zoveelste bewijs dat moslims achterlijke bergbavianen zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
China is dus geen modern land. :rofl: |
Citaat:
Citaat:
|
Ach zo, de christenen verkopen hun kindje als bruid of prostitué.
Ik dacht al, de moslims zijn de gevestigde orde met bijhorende sociale controle. |
Citaat:
Niks speciaals of nieuws in een echt moslimland als Pakistan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Dus China krijgt seksslavinnen en Pakistan mag neuken met hun christelijke minderheid. Waarschijnlijk zo dicht bij gesanctioneerde mensenhandel als je kunt krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu zitten ze met een probleem" te weinig meisjes" maar dat pleit Pakistan niet vrij, je dochter verkopen kan daar blijkbaar en zonder problemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De moslims daarentegenover, zelfs gehuwd met 4 vrouwen, mogen gerust een 6 jarige dhimmie/slavin leren waar Abraham de mosterd vandaan haalt. Dat mag nu eenmaal als men hun goddelijk boek volgt. |
Citaat:
|
Citaat:
Een keer of zeven of zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn immers groeperingen die dezelfde regels hier willen invoeren. Een verbod op scholing voor meisjes. Een verbod op inspraak voor vrouwen. Het is die achterlijke mentaliteit die word geïmporteerd met het toelaten van al die asielzoekers. En zelfs 1 op 1.000.000.000 is er 1 te veel. |
Citaat:
Of is dat ook de schuld van Pakistaanse christenen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe daar zeker niet aan mee, aan de racistische twee maten, twee gewichten omdat ik een kleurtje zie. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be