![]() |
Vlaamse moskeeën kregen in 2018 voor 740.000 euro toelagen.
Vlaamse moskeeën kregen in 2018 voor 740.000 euro toelagen.
Uit de tekst, iets om over na te denken? Citaat:
|
Zo weinig?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry maar de islam is al heel lang(1974) een erkende godsdienst in Belgie.
|
Citaat:
Hoeveel krijgen de katholieken? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat maakt het niet beter, amaai zeg... |
Citaat:
|
Citaat:
Et alors ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou de interne cohesie van de samenleving bevorderen? Hoezo? |
Citaat:
|
Dus de overheid sponsort een club waarvan de leden de eigen regels niet eens respecterent?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denkt u echt dat in de hoogtijdagen van het christendom in Europa de islam enige rechten in dat machtsgebied zou gekregen hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Da's net hetzelfde als aanhalen dat de paus de opperste macht heeft over de Christenen. Toch zijn er zeer velen die dwalen en de regeltjes van hun club met plezier met de voeten (of andere lichaamsdelen) treden. |
Het enige die intrekking van erkenning doet is een paar €100K staatsgeld ontzeggen aan een club waarvan vele leden u gerust zien als melkkoe. De Hells Angels als club liggen ook zwaar onder vuur. En dat omdat ze hun regels onder de leden wel kracht bijzetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus u stelt eigenlijk voor de Blegische staatssteun aan de christelijke religies ook in te trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft men U ooit gevraagd om hem te erkennen? Ook voor de rest van de zon-aanbidders werd mij ooit enige vraag gesteld. Maar het is wel met mijn geld dat ik moet helpen betalen. Ze leven in dit land allemaal met een hoek af. We lopen nog het risico als een medicijnman uit de brousse morgen beweert dat zijn keutel heilig is dat we daar ook nog mogen voor betalen. Waar is de tijd dat we wisten waarvoor we betaalden. Een aflaat koste toen minimum een frank. Op den duur durfde ik zelfs geen bonen meer eten want ik moest het al overleven met het zondagsgeld van een werkman. Veel overschot had ik toen al niet om af en toe een sigaret te kopen. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be