![]() |
nieuwe peiling: VB afgetekend de grootste, VLD afgestraft
tijd voor paars groen, dat is wel duidelijk! :lol:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...raft~aca00406/ |
OpenrioolVLD onder de 10% :rofl:
Voor de rest: nog wat meer blokkage :lol: |
dat wereldrecord regeringsvorming gaat nu zeker gebroken worden. Nieuwe verkiezingen gaan ze zeker niet willen en bij de vld gaan de stemmen tegen paarsgroen weer luider beginnen klinken. Dat wordt nog leuk
|
Citaat:
|
Gelijk wat, al is het voor de laatste keer, maar geen verkiezingen!!!!!!!! :rofl:
|
Volgende keer zit Magnette met Van Grieken aan tafel :D
|
Citaat:
NVA, holder de bolder de berg af. Volgens de peiling dan. |
De nationalisten zitten aan hun plafond. ;) :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Een paar dagen geleden postte ik: 'ik sluit niet uit dat het VB volgende kies nog gaat bijwinnen en de NVA nog eens gaat verliezen'. En zo ziet het er ook naar uit (volgens de peiling). Maar daarna voor het VB :Holderdebolderde berg af! Net als de NVA nu . |
Citaat:
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kijk uit naar de kerstboodschap van onze koningen
|
Citaat:
De rooien en de blauwen, DIE gaan holder de bolder de berg af, maar dat zijn jouw favorieten,dus daar ben je stekeblind voor. |
Benieuwd of Flupke dat goede nieuws niet gaat opnemen in zijn Kerstboodschap :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb altijd gesteld dat de NVA de weg op zou gaan van holderdebolder de berg af. Mensen uit een bepaalde hoek spotten toen met mijn uitspraak. Helaas voor hen, de NVA ging holderdebolder de berg af. En u dacht waarschijnlijk dat het nooit zou gebeuren. Nu voorspel ik nu dat het VB dezelfde weg zal opgaan als de NVA. Niet onmiddellijk misschien, maar dat is een kwestie van tijd. En wéér gelooft u me niet. Maar hopen voor u dat ik wéér geen gelijk ga krijgen en dat ik me vergis. Hetgeen mogelijk is, maar misschien ook niet. |
Citaat:
Hoogmoed komt voor de val. Volgens HO moet het "hoogmoed komt ten val'' zijn. |
Hoe betrouwbaar is die peiling ?
|
Citaat:
Maar belangrijker, de som van NVA en Vlaams Belang blijft stijgen. Een Vlaams nationalistische meerderheid en daar uit volgende onafhankelijkheidsverklaring is vanaf nu heel realistisch. |
Citaat:
Jouw favorieten gaan verkiezing na verkiezing de berg af. Nu zitten ze allebei onder de 10% en de tsjeven halen nog 11%, maar DAAR zijn jouw voorspellingen NOOIT over gegaan. Als er iets holder de bolder de berg af gaat dan is het jouw geloofwaardigheid. |
In het paleis gaat men zich ernstig zorgen beginnen maken. Filips de Taaie is geen dwaas. Hij beseft maar al te goed dat paars groen de laatste regering van Belgie zal zijn.
|
Rutten verliest zwaar, net zoals haar Engelse collega Jo Swinson overigens 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Tout va bien Madame la Marquise, tout va très bien." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar geen probleem hoor, als je dan toch zo blij bent met deze peiling: tijd voor nieuwe verkiezingen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be