![]() |
Bring it on Bart De Wever.
NVA + VB heeft een meerderheid in zetels.
Waar wacht Bart DeWever nog op om nieuwe verkiezingen te eisen. |
Citaat:
N-VA -10 |
Citaat:
Het is VB +10 en NVA -3 :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel nu hebben ze een meerderheid. Doen zou ik zeggen. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Boontje is onderweg voor zijn loontje. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jos gijsels is de lijm |
Citaat:
Dus: VB + 10 N-VA - 10 |
Citaat:
|
Citaat:
Die 67 is er alleen maar gekomen omdat de werkzaamheidsgraad in Walbanië onbetaalbaar laag ligt he slimme. In onafhankelijk Vlaanderen kan die meteen terug naar 65. 8-) En exact daarom decimeren in Vlaanderen alle partijen die BE willen behouden natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag je liever af welke partijen de 7% verliezen die het VB, hier en nu, aan 10% winst helpt. Dat zijn de partijen waarvan jij jezelf wijsmaakt dat ze voor jouw portemonnee stemmen. De SP.a behaalde al eerder geen 10% van de stemmen meer. Tijdens verkiezingen wel te verstaan. Als je niet weet hoe dat komt zal ik het je even diets maken: Omdat ze haar grote Waalse broer hielp om, jaar na jaar, miljarden uit de portemonnee van het volk te helpen jagen dat ze beweerden te vertegenwoordigen. You can fool all the people some of the time and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time. |
Citaat:
En net hierom gaat de b Kamer niks te zeggen hebben over de Vlaamse onafhankelijkheid. |
De Grote Peiling. Vlaams Belang stijgt tot ongekende hoogtes, Open Vld afgestraft.
Dat zat er wel aan te komen. Mensen stellen zich de vraag: waarom géén nieuwe verkiezingen? Het lijkt mij vrij duidelijk dat zoals de peiling leerde er sommigen zijn die het VB de winst niet gunnen en om de één of andere reden zeker niet zullen staan trappelen/roepen op nieuwe verkiezingen want dat zou hun eigen postje wel eens in gevaar kunnen brengen of zie ik dat weer maar eens verkeerd. |
Citaat:
|
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tijdli...sche_Revolutie |
Citaat:
Heel paarsgroen is zo'n kamikaze met maar 30% in Vlaanderen. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Veel succes. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben er wél van overtuigd dat de Walen zich niet goedschiks hun roversbuit zullen laten ontnemen. Als Vlaanderen zich durft onafhankelijk verklaren tegen de wil van de Waalse minderheid is het oorlog. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be