![]() |
De Wever: totale implosie van politiek systeem in 2024
Volgens BDW zal Belgique in 2024 totaal op zijn kop staan:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...nden~afc96481/ |
Citaat:
Paars groen is enkel suiker in de bijna lege benzinetank |
Citaat:
|
Citaat:
Wie voorspelde dat jaren geleden al? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het werkte niet meer. ........ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van 16 miljard per jaar méér in de Vlaamse kas zit het er anders dik in dat de pensioenen beter kunnen betaald worden dan van 16 miljard minder. Bovendien werken er een pak meer Vlamingen die afdragen dan Walen en Brusselaars. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Wallonië is de economische long van Vlaanderen". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zal ik dagelijks voor 900 € in uw winkel komen kopen en dan ben ik ook Uw grootste klant. |
Citaat:
Maar dat onze pensioenen een groot vraagteken zijn, zal wel een feit zijn. Alleen vraag ik mij af of het al of niet imploderen van Belgie in 2024 een groot verschil hiervoor zal uitmaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oude particratie partijen die voorheen ook geen probleem hadden met de creatie van het cordon of nu weigeren samen te werken met partij met meeste stemmen in Vlaanderen….Alles draait steeds om geld !!!! 2024 oude particratie partijen..... om dan samen te doen zoals Assad >>> het leger in zetten tegen het eigen volk. En Zoals Erdogan de bevolking beschuldigend van rebellie en massaal gevangen zetten na zelf uitgelokte staats greep. :roll: Om zo gewoon in hun zetel te kunnen blijven dicteren en vooral het volk financieel leeg zuigen.:roll: |
Citaat:
--- Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat was uw nepargument ook weer? Dat de chocola en frietjes gingen wegvallen? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be