![]() |
Hoe zou het nog zijn met de formateurkes?
Ja, hoe zou het met hen zijn.
Ik zette formateurkes in een verkleinwoord, omdat ze zo'n klein partijtje elk vertegenwoordigen. Zouden ze succes geboekt hebben bij de Grote Belgicistische Verzoening? Hebbe ze Rutten, tesamen met haar kritische kamerfractie, nader aan de borst kunnen trekken? Zit de goesting er nog in, bij haar, om première te worden? Zijn tsjeven en liberalen voldoende overtuigd dat Magnette redelijk geworden is? Zitten we bijna opgezadeld met een formateur en hoezee, met een federale regering? Of blijft het lijk het was, dronken ze een nieuwjaarsglas, en pisten ze een plas? |
Citaat:
Veel" hoopvolle" berichten hebben ze nog niet uitgezonden . |
Dat het stil is betekent in elk geval dat ze hun werk beter doen dan Magnette.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ook dat is inderdaad nog steeds beter dan wat Magnette deed. |
|
Citaat:
Maar het kan stilte voor de storm zijn even goed als dat het besprekingen in de achterkamers kunnen zijn die eigenlijk het daglicht niet verdragen en dat laatste betekent niet veel goeds voor de Vlamingen... Enfin, la Belgique tot op de dag van vandaag is op zich zelf een aanfluiting van Vlaams fatsoen... |
Citaat:
|
Citaat:
BDW komt binnen een drietal weken aan zet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ze vertegenwoordigen samen 28 zitjes van de 150. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zullen ze vertrekken? |
Wanneer komt de kroonraad aan zet ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Opgepast met dat woord hoor. Ik ben er allergisch voor. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Advies geven aan de koning en de regering? :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het schoofzakske wat zit te trollen. Het is geen toeval dat de naam van zijn partij niet voorkomt in zijn draadje. Ik vind het ook veelzeggend dat hij het heeft over de Grote Belgicistische Verzoening.
Dat het schoofke over "formateurkes" spreekt, en er expliciet bij vermeld hoe klein hun partijtjes zijn, wijst op frustratie. Ik vermoed dat het schoofzakske weet dat het spel voor zijn partij over en out is. En dat hij dat jammer vindt. het lijkter op dat het schoofke jammer vindt dat zijn partij niet springt. Mij doet dat plezier want dat betekent dat "het Weverke" tot nu toe toch, voet bij stuk houdt. Zo hoort het. Als het het Weverke ménens is met de Vlaamse onafhankelijkheid is dat het enige dat hij moet doen: de zaak zolang mogelijk blokkeren en zeker geen steun verlenen aan de Grote Belgicistische Verzoening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze draad gaat toch over de formateurkes?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat passeert zonder een rimpeling in het water... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat belooft.... |
Citaat:
Hij weet dat verelendung een noodzaak is tot een grote verandering. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be