![]() |
Waar zou u voor stemmen moesten het nu Vlaamse verkiezingen zijn?
Hoe zou u stemmen voor Vlaanderen? Representeert de huidige verkozen vorm nog wel het volk?
|
Wiow! 100% voor VB!
Allez, eventjes toch... |
Blanco.
|
Re: Blanco.
Citaat:
Dan geeft men aan dat men tevreden is met de momentane situatie en dat geen verandering in een bepaalde richting nodig is. Alle politieke partijen weten dan ook precies wat U bedoelt en zullen ook zodanig handelen.???? [einde ironie] |
Citaat:
|
Citaat:
|
17 stemmen, VB bijna 60%. Goe bezig.
|
N-VA is gedecimeerd op dit forum.......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik doe dat altijd in peilingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel jammer van de anonieme stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Open VLD en Spa nog geen enkele stem na 16 uur :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van mij mag je het weten.
Bij gebrek aan iets harder is de enige keuze uiteraard VB. |
N-VA hier.
|
Citaat:
In het niets verdwenen? De tsjeven doen het niet veel beter. Hopelijk voor de belgicistjes is dit forum geen dwarsdoorsnede van de bevolking want de drie 'grote' traditionele partijen komen er maar ziekjes uit. Er zitten toch ook nogal wat belgicistjes op dit forum, schamen die zich om kleur te kennen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
trek dan zelf uw conclusie hé maar meerdere keuze's was afgevinkt in deze enquete. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
afschuwelijke dienstverlening. kloterij van de burger tot en met. en barelen zetten (die soms open zijn en soms toe zijn op aangegeven uren, maar in praktijk de helft vd tijd fout staan) in t midden van doorrijstraten is zijn hobby ... huisvuilophaling maandelijks ????!!!!! (en dan nen brief krijgen om te zeggen dat t verboden is dat ik een privé afvalbedrijf aanstelde om mijn afval wekelijks op te halen ... terwijl datzelfde bedrijf wel in het RVT van de gemeente ook het vuil op haalt) aan dat verbod veeg ik wel mijn kloten, heb nu de afspraak met dat bedrijf dat ze de container bij mij op t perceel afhalen ipv aan de straat. en als t moet, procedeer ik daarvoor, want dat verbod is m.i. niet wettelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geen grotere fascisten dan Groen. nul respect voor persoonlijke vrijheden. absoluut totalitaire doctrine. en ja, ik ben ne koppige mens. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat ook zo in de zomer? Moet aangenaam zijn voor de mensen die in een appartementje wonen en hun restafval op hun klein terras bewaren. |
Citaat:
die federale enquete is niet anoniem! :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be