![]() |
de laatste show
Coveliers noemt De Gucht een Italiaanse maffialeider in dit programma,
zou hij daarmee ook bedoelen dat De Gucht hand en spandiensten verleent aan Di Rupo? ;-) |
Italiaans? Vorige keer was hij nog een Albanese mafialeider, hij gaat erop vooruit.
|
albanees en italiaan ... ;)
|
Citaat:
|
Hij neemt wel geen blad voor de mond,hij zegt het zoals hij het denkt!
|
Citaat:
|
Citaat:
(iedere letter waar de Vlaams Liberale Democraten staat, zijn ze niet meer ) |
sinds waneer is het bijvoeglijk naamwoord gevormd van het zelfstandig naamwoord Walonië of Waal Wallonisch? Probeer gerust Waalse eens te gebruiken, of wou u een taboe breken?
|
Citaat:
|
Citaat:
Die Coveliers toch, die man deinst voor niets terug. Hij durft zelfs de grote KdG te beledigen. Wie is de volgende ontastbare die hij gaat beledigen, de Paus, de Koning,... ? |
Citaat:
|
Citaat:
Echt waar, ik ken de Karel nogal goed :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Coveliers is niet zo dom hoor ;-) |
Citaat:
|
Is het erg dat ik hier als Nederlandse helemaal niets van begrijp? Kan iemand t misschien kort samenvatten voor me :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die man moet dringend naar het Vlaams Blok oops Vlaams Belang overstappen maar hij durft nog niet omdat hij dan helemaal mag vergeten ooit burgemeester van Antwerpen te worden (als het VB wint wordt dat uiteraard ons aller Filip) |
Citaat:
Maar de Cov mag eerste schepen worden hoor in die nieuwe, door ons aller Filip voorgestelde, partij voor 2006... |
Citaat:
|
wanneer komt flupke eens in de laatste show.
Flupke leest toch story, dus.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In het begin was er niets.
Vergelijkbaar met het verstand van Coveliers dus! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afpersing volgens Van Dale: Knevelarij van hem die misbruik van zijn overmacht maakt. Dat is wat destijds gebeurt is door De Gucht. Coveliers moest zijn mening over het migrantenstemrecht herzien of zijn post in de senaat werd afgenomen en zelfs hem uit de partij zetten was een denkpiste. |
Een debat tussen Filip de Taaie en Filip de Goede.
Dat zou pas show worden. |
Citaat:
Coveliers is gewoon kwaad dat hij geen minister is geworden en meent dat hij zich nu mag afreageren tegen de VLD-top. Niemand dwingt hem te blijven bij de VLD, hij kan ook naar het Vlaams Belang gaan.(Waar hij overigens naar mijn mening beter zou passen). In realiteit is hij een overloper en postjesjager, die zich nu probeert voor te doen als een politieker die daar tegenin gaat. Zelfs Dedecker heeft meer geloofwaardigheid (en dat zegt veel). |
Ben het helemaal met je eens Gauss!
|
Citaat:
Ik had coveliers gezien op de laatste show en daar toonde hij genoeg aan wat ik beweerde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be