![]() |
Sommige zijn verwonderd door het wederopstaan van het VB
Nog niet zo lang geleden werd er hier door velen beweerd dat het VB zo goed als dood was, het was nog juist niet begraven.
Hoe dikwijls heb ik die stelling niet betwist. Hoe dikwijls heb ik niet aangehaald dat, al zou het VB nog maar één stem halen, dat het dan de mijn zou zijn. En nu komen al die zelfzekere staan jengelen zoals klein jong omdat het VB op één na de grootste partij is en in de peilingen, ondanks heel dat belachelijke cordon, zelfs volledig de grootste partij is. En nog snappen ze niet dat dit enkel en alleen het gevolg is van het wanbeleid van onze machthebbers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar nu is dit toch echt oud nieuws. Wat is je bedoeling eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het VB is niet alleen zo vooruitgegaan voor dat minimumpensioen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook de sossen beloofden dat en zakten nog verder weg. |
Citaat:
|
Citaat:
Pas maar op dat gij en de uwe na volgende verkiezingen niet mogen deel nemen aan het beleid in plaats van het VB. |
Citaat:
Voor het BLOK volstond een belofte van 1500 euro om 15 extra zetels te halen. Verklaar jij dat even? Jij bent daar drommels goed in. Niet aan het beleid mogen deelnemen en de schuld van alles dat misloopt op de partijen schuiven die de grote winnaar van de verkiezingen uitsluiten en lekker met zijn achten "beleid voeren". DAT zal idd een ongekend aantal kiezers verleiden. Meer bepaald kiezers die de SP.a, PS, VLD, MR, Groen, Ecolo, CD&V en CDH zullen belonen voor hun....beleid. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarna toch nog verschieten van de (aangekondigde) electorale afstraffing. Weer zal de kiezer het niet begrepen hebben. |
Citaat:
Maar een regenboog duid ook aan dat het daar regent en ik denk dat, als die regenboogregering er komt, dat het daar heel hard gaat regenen, zo hard dat er van een beleid voeren geen sprake meer kan zijn en al heel vlug zullen we mogen vaststellen dat er ergens in die regering een handdoek in de ring gesmeten wordt. En wat dan????? Dit land is te klein om te splitsen wordt er steeds gezegd, echter, het moet zijn, dit land is te klein om door twee totaal verschillende volkeren, die ieders hun eigen koers willen varen, geregeerd te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind trouwens wat gij schrijft meestal zever. Nochtans heb ik al meerdere keren geschreven dat ik met sommige van uw standpunten zeker akkoord ga. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De heropstanding van het VB gebeurde officieel op 26 mei 's avonds. Na één nacht waren alle poco's nuchter. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs na vervolgingen, veroordelingen vergruisd en in quarentaine door de "democratische?" partijen bleven ze honkvast volhouden en ziedaar hun beloning. |
De politiek correcte indoctrinatie werkt niet meer.
De mensen zien én voelen aan alles dat ze bedonderd werden/worden. |
De traditionele partijen waren er direct na de verkiezingen als de kippen bij om het cordon te bestendigen en daarmee het VB uit te sluiten, ook al hadden die partijen net electorale billenkoek gekregen.
Wat ze daarmee deden is het VB slapend rijk maken want zelfs het grootste kakhoofd die al altijd op diezelfde traditionele partijen stemt wil nu dat het VB mag mee regeren. |
Citaat:
|
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Abraham Lincoln |
Citaat:
Als dat gebeurt haalt N-VA volgende keer nog 15% en het VB 40% |
Citaat:
En N-VA en PS weten dat ook wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is de belangrijkste reden waarom nieuwe verkiezingen ten allen prijze vermeden worden. |
Citaat:
Nu weet iedereen het. ;) |
Stel u voor dat het VB bij volgende verkiezingen 38% zou halen, dan zouden er hier een paar een pamper moeten beginnen dragen omwille van spontane, onhoudbare diarree die onder immense druk naar buiten komt gespoten... In Wallonië zouden pampers nog schaarser worden dan mondmaskers in China dezer dagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
't Is niet voor niets dat ze niet aan zet gaan hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be