![]() |
Coronaregering op komst? N-VA en PS terug rond tafel
|
Magnette die in quarantaine zit wordt vervangen door Di Rupo ?????
|
De n-va haters gaan weer wat kunnen zitten haten als het zover komt :lol:, hé Tavek :lol:
|
Citaat:
Alleen mag het niet langer dan absoluut nodig, dus met een afgesproken vervaldatum! |
Citaat:
|
Als de nva en de ps beiden er in zitten, dan veronderstel ik dat er een fatsoenlijke meerderheid is; dus is het geen noodregering.
Misschien wel een tijdelijke regering. |
Blijkbaar ligt Bouchez nu al dwars, omdat hij zijn vele ministerposten nie wil opgeven. Compleet knetter, die gast :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Journalist zegt: MR wilt de 16 niet loslaten.
bouchez reageert: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=251854 |
Vivaldi, je was zo dichtbij. Ik kon je bijna rieken (allez, nu niet, neus zit kompleet toe), maar toch ben je me ontglipt !
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn stiekeme liefde waren de vier seizoenen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() tournee generale !!! |
Citaat:
|
Wie wordt minister voor de NVA ?
Francken is een certitude. Zou BDW zelf premier worden ? |
Als onze politiekers nog een greintje zelfrespect hebben of respect voor de burgen die hun kinderachtige spelletjes meer dan moe zijn, dan geven ze zichzelf een attest van onbekwaamheid.
Laten ze een regering van experts doen wat nodig is, en contoleren ze vanuit het parlement, zonder vaste meerderheid/minderheid. Dus een iets echtere democratie punt per punt een meerderheid zoeken. Het moet nu toch duidelijk zijn voor iedereen dat die dik betaalde heren lak hebben aan verantwoordelijkheid, en hun kleinzielige partijspelletjes blijven spelen op onze kosten. |
Citaat:
|
Citaat:
Sterke politicus, maar hij komt nog veeel tekort om op het niveau van zijn voorganger te komen. |
Citaat:
|
Hij ontkent het echter zelf in alle toonaarden....
|
Citaat:
Ik vrees ervoor, ze kunnen dit beter regionaal regelen en hun beslissingen wat op elkaar afstemmen. |
Citaat:
Voor wat betreft de Grote Leider zelf ? Dat lijkt me zeeer onwaarschijnlijk... Die zit veel te graag in zijn comfortzone daar in antwerpen. En die functie is cumuleerbaar met partijvoorzitter zijn zowel als parlementair (op papier...) zijn. De ideale carrièreplanning is om dat dan gewoon nog een jaar of 15 voort te zetten. :lol: De GL gaat nu ook niet doorduwen om de premier te laten leveren door zijn partij, dat ligt gevoelig bij de VU boomers in zijn bestuur en partijraad. De vorige regering gaf daar eigenlijk het antwoord in : hij wil het premierschap niet, wel de machtsdepartementen zoals ze die hadden in Michel I. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij spreekt dus niet in mijn naam. |
Citaat:
|
Het wonder is geschied. Er komt een nieuwe regering!
|
Wat de verklaring betreft, vind ik dit toch welbij de haren getrokken: vermits er wat betreft de sluiting van de scholen een compromis werd bereikt tussen PS en N V A, moet een regering ook lukken. Dus als de Vlamingen toegeven.......
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Geprezen zij de Heer ! Hopelijk krijgt Broeder Kaproen geen hartstilstand als hij deze oecumenische doorbraak verneemt. |
Citaat:
|
Ik heb nog niks gezien van regering.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be