![]() |
Huiseigenaars verbieden van nog huur to ontvangen zolang de lockdown duurt?
dat ze maar een echte job vinden als het hun niet zint
|
Alles gratis.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het Corona virus wel en schijnbaar laat het bij sommigen de oergedachten weer oprispen? In Spanje gooien ze stenen naar de ziekenwagens en sommigen vinden dat 60+ sers maar hun plan moeten trekken .... De mens is het wreedste dier ....? |
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...rken~a4480346/
Nog een oprisping van het oerinstinkt alhoewel het wir schaffen das hier ook wel een rol kan spelen. |
Citaat:
Als de huurders geen huur betalen, hebben ze ook geen recht om in het huis te wonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus een verhuurder mag niet langer zijn eigen inkomen genereren uit eigendom?
|
Als iemand zijn lening kan uitstellen dan heeft dat alleen tot gevolg dat die op het einde van de rit langer zal blijven betalen.
Als iemand zijn huur niet betalen kan of uitstel krijgt dan heeft dat tot gevolg dat die later dubbel huur moet betalen. Dus dat gaat er niet komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer een afgunstdraadje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hetzelfde al voorgesteld voor mensen die langer in de trein zitten doordat die vertraging maakt.:lol::lol::lol:;-) |
Citaat:
|
Men kan evenwel eisen dat alles gratis wordt in deze crisistijden...
|
Citaat:
|
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ty-s~a7ca1743/
De nieuwe Corona wereld, alles gratis niemand werken ouderen afvoeren naar het kerkhof en "deze exemplaren" de beste zorg vestrekken .. gratis hé. Zelfs diegenen die reeds jaar en dag van het systeem geprofiteert hebben zullen bloeden deze keer. |
Citaat:
Iets gelijkaardigs lees je in "De stad der blinden" van de Portugese nobelprijswinnaar Saramago. |
Citaat:
|
Een gematigder standpunt, dat de nva mogelijks wel eens zou kunnen aannemen, is dat we de verhuurders "op tijdelijke werkloosheid zetten".
Dat wil zeggen: zo lang winkels en bedrijven sluiten door de corona-crisis, wordt de huur van elk gebouw verminderd met 30 procent. |
Citaat:
Dubbel straffen door zijn andere bron van inkomsten ook af te nemen? De armoede verhogen? Wat is dit eigenlijk voor een achterlijke trol-draad?! |
Citaat:
|
Men zou idd de huren ook moeten limiteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mocht die zelfstandige echt in moeilijkheden zitten en een lening moeten afbetalen, dan krijgt hij uitstel van de banken. Het feit dat hij eigendom te verhuren heeft laat een zekere welstand vermoeden. Samengevat, ik krijg tegemoetkomingen en daar heb ik recht op. Zelf begrip tonen voor mensen die mogelijk ECHT in de problemen komen door de technische werkloosheid is het niet bij. Tot daar het solidaire Vlaanderen dat sommigen menen te zien |
Citaat:
(waarom denkt gij dat de haarkappers zo graag hun salon sloten?) |
Citaat:
Citaat:
Heb nog liever een samenleving zonder sociale zekerheid dan de huidige huizenmarkt. maar ja voor een boomer zoals u zijn gratis bussen en 20 jaar van uw leven extra werken wellicht equivalent. Citaat:
Huiseigenaars straffen? Oh nee, we hebben maar minstens 2 huizen, hoe moeten wij nog verder? Wat van de huurders zelf? Zij worden dakloos Lijkt mij logisch welke groep in welke maatregel het meest "gestraft" wordt. Of welke maatregel de armoede verhoogd. |
Citaat:
Tussen haakjes, ik ben eigenlijk Generation X. Maar dit geheel ter zijde mijn jeugdige onstuimige vriend. Let's kick some ass, yeah! |
Verhuurders geven al snel 250.000 Euro uit waar jij, tegen vergoeding, gebruik mag van maken. Heb je liever dat we geen woningen te huur stellen? Om eentje te kopen heb je wellicht de middelen niet, sta je liever op straat?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verhuren van panden zou ik nooit of te nimmer doen. Een vakantiewoning ja, maar geen particuliere verhuur en zeker geen verhuur aan ondernemingen. Al horrorverhalen gehoord met dat laaste. Pand werd half gesloopt, jaar huur achterstand en bvb falliet...wat nu ? |
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, ge hebt dan wel een bende afghanen in uw pand zitten.... |
Citaat:
Daar had die Tsjetjeen al maandenlang zijn gat aangeveegd en de Turk wilde hem buitenzetten. Dat zag die Tsjetjeen even anders en hij verkocht de Turk een dreun in zijn gezicht. De politie heeft nog verklaringen komen afnemen (van mij ook als getuige terwijl ik nog in de kapperstoel zat). Een andere Turk vertelde mij ook dat hij heel goed kon begrijpen waarom mensen voor het VB stemmen. |
Citaat:
Huur is op basis van een soort van "comfort" score. Ze betalen wel de waarborg en alle kosten indien er iets fout loopt, daarom verhuur je best in je buurgemeente ;-) |
Citaat:
En hoezo verbieden huur te ontvangen? Waarom zou een huiseigenaar privé-eigendom gratis ter beschikking moeten stellen? Als de huurder het niet zint huishuur te betalen, dat hij dan een huis koopt. |
Citaat:
|
Citaat:
Awoe het kapitaal! Leve de arbeider! Iedereen even arm! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be