![]() |
Dossier afgelaste evenementen
Het EK Voetbal, de Olympische Spelen en het Eurosong festival staan al vast. Welke andere evenementen gaan meer dan wsl in het gedrang komen?
|
De sinksenfoor in ANtwerpen zal kantje boord worden.
|
E3 prijs Harelbeke!
|
Gent Wevelgem
|
Ronde van Vlaanderen
|
Parijs Robaais
|
De Tour.
|
Wimbledon
|
Citaat:
|
Intermodelbau Dortmund. 'k Wist dat al even langer, maar het blijft een ferme dobber voor de Roboteers.
Ook het event in Frankrijk is nu on hold. Den Helder is een vraagteken, en FACTS in Gent-september is ook zo'n wankel geval. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Meeste geld verdienen ze toch met tv rechten. |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen soms neerschieten die zijn neus durft te vertonen als de tourkaravaan zijn huis passeert.... |
Citaat:
|
Rock Werchter
|
1 mei, feest van de arbeid.
Een massabijeenkomst van de sossen. |
Citaat:
|
De militaire parade op 21 juli.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
50-jaar feestje van een vriend afgeblazen:-(...maar uitgesteld is niet verloren.
|
Citaat:
En pasen, mijn ouders en schoonouders gaan dat erg vinden....:-( |
ik heb voor een paar honderd euro concerttickets voor de komende maanden
hopelijk wordt alles terugbetaald |
Citaat:
Sterkte! ![]() |
Citaat:
Rode driehoek :evil::evil::evil::evil: |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar "paraderen" vergt eigenlijk veel oefening,en niet weinig belgische militairen en zowat de ganse "eretribune" vallen ongetwijfeld in de corona-risicogroep.... Niet doen dus... :? |
De Lorre zal content zijn dat hij niet dat verplicht nummertje moet opvoeren. Het was vorig jaar al dik tegen zijn goesting.
|
De ramadan.
|
Citaat:
Wat voor de meeste muzels in België wel spijtig is, geen publieke slachtvloeren noch familiebraspartijen 's nachts. |
Het is een beetje pijnlijk dat Werchter en Tomorrowland straks (zeg 07/04) op tafel van de regering zullen liggen en dat het zelfs zover is moeten komen dat "Crembo" op de Nationale Radio daarover al een paar woorden diende te zeggen..(dat is "in het vizier komen van"......8-) )
Maar misschien hebben de organisatoren een bevel van de "hoogste autoriteiten" nodig om aan juridische problemen te ontsnappen of misschien hun verzekeringen te kunnen aanspreken? |
Citaat:
Nog een afgelast event : Oktoberfesten |
Citaat:
|
Trooping the Colour :-(
|
De bull run in Pamplona
![]() |
Citaat:
Ook diverse communiefeesten van neefjes en nichtjes. Vertel het niet voort maar zo erg vind ik dat niet, het bespaart me een hoop geld! :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be