Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Corona 'bevat' HIV elementen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253005)

Universalia 18 april 2020 09:54

Corona 'bevat' HIV elementen?

Professor die HIV ontdekte en Nobelprijs won, zegt dat corona-virus uit laboratorium komt en HIV-elementen bevat.

Géén idee van of er wat van waar zou kunnen zijn maar het kan best. :|

patrickve 18 april 2020 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9302438)

Ik heb dat al gepost ergens anders: dat kan iedereen zelf nagaan, en dat is dus niet waar. Ik val van mijn stoel dat een sommiteit als Montagnier zo een lulkoek vertelt.

Er is geen enkel heel of half gen van HIV dat je terugvindt in SARS II. Het langste stuk is er een van 19 basen. Dat stelt niks voor. Zo wordt er niet aan genetic engineering gedaan, en als er ene dat moet weten, is dat Montagnier. Ik begrijp niet wat hem bezielt.

Universalia 18 april 2020 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9302463)
Ik heb dat al gepost ergens anders: dat kan iedereen zelf nagaan, en dat is dus niet waar. Ik val van mijn stoel dat een sommiteit als Montagnier zo een lulkoek vertelt.

Er is geen enkel heel of half gen van HIV dat je terugvindt in SARS II. Het langste stuk is er een van 19 basen. Dat stelt niks voor. Zo wordt er niet aan genetic engineering gedaan, en als er ene dat moet weten, is dat Montagnier. Ik begrijp niet wat hem bezielt.

Oei dubbelpost dus, sorry! :oops:

Tjah, wat bezielde hem.

Het ging zelfs nog verder:

Coronavirus kan alleen in een lab zijn gemaakt, zegt de ontdekker van hiv: ‘Door mensen gecreëerd’

Bovenstaande dat zou je in extremis nog kunnen geloven. :|

parcifal 18 april 2020 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9302463)

Montagnier is blijkbaar al vrij lang van het paadje af.
Weiningen nemen hem nog serieus : https://twitter.com/PhRoose/status/1251205470343368706

Piero 18 april 2020 14:12

Citaat:

Wat is dit dan? Een aanklacht? Verdachtmaking van het laboratorium dat het eerst corona definieerde? Welk laboratorium?

Witte Kaproen 18 april 2020 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9302566)
Oei dubbelpost dus, sorry! :oops:

Tjah, wat bezielde hem.

Het ging zelfs nog verder:

Coronavirus kan alleen in een lab zijn gemaakt, zegt de ontdekker van hiv: ‘Door mensen gecreëerd’

Bovenstaande dat zou je in extremis nog kunnen geloven. :|

Moest dat waar zijn dan is China nog niet aan de nieuw patatjes.

Schadeclaims alom .Dat gaat de Chinese economie niet kunnen betalen .

patrickve 18 april 2020 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9303034)
Moest dat waar zijn dan is China nog niet aan de nieuw patatjes.

Schadeclaims alom .Dat gaat de Chinese economie niet kunnen betalen .

Het verdrag van Versailles, kom. ;-)

Universalia 18 april 2020 17:10

"Coronavirus resultaat van menselijke manipulatie in laboratorium in Wuhan"

Wat moet je nu nog geloven tegenwoordig? :-o

morte-vivante 18 april 2020 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9303120)

dit alleszinds niet

Universalia 19 april 2020 05:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 9303169)
dit alleszinds niet

Of ik er geloof aan hecht dat laat ik nog in de midden.

En dan heb je dit nog:

De vrouw die het eerste coronavirus bij de mens ontdekte.

Weer iets dat we met een korreltje zout moeten nemen of toch waar? 8O

patrickve 19 april 2020 05:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9303492)

En dan heb je dit nog:

Waarom ? Corona virussen zijn heel gekend: het zijn 20% van de virussen die U verkoudheid bezorgen. (de andere zijn een andere familie, rhinovirussen). Maar corona virussen zijn een ganse familie van virussen. Deze is een nieuwe telg. Het is een beetje zoals griep virussen he. Het is een ganse familie van virussen. Geregeld komt daar een variant nieuw bij. Soms een nijdige. Deze corona is dus een "nijdige verkoudheid".
Zoals de Spaanse griep een nijdige griep was, maar gewoon een variant was op gekende griep virussen, en die nadien bij ons gebleven is in een veel minder nijdige vorm.

Universalia 19 april 2020 06:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9303495)
Waarom ? Corona virussen zijn heel gekend: het zijn 20% van de virussen die U verkoudheid bezorgen. (de andere zijn een andere familie, rhinovirussen). Maar corona virussen zijn een ganse familie van virussen. Deze is een nieuwe telg. Het is een beetje zoals griep virussen he. Het is een ganse familie van virussen. Geregeld komt daar een variant nieuw bij. Soms een nijdige. Deze corona is dus een "nijdige verkoudheid".
Zoals de Spaanse griep een nijdige griep was, maar gewoon een variant was op gekende griep virussen, en die nadien bij ons gebleven is in een veel minder nijdige vorm.

Volgens sommigen zou het om een gemuteerd virus gaan.

"Coronavirus in Italië is niet hetzelfde als in China"

De grote brandhaard in Europa is Italië volgens de tekst en men vingerwijst ook naar die mensen die nog even snel op skireis gingen. :|

HOUZEE ! 19 april 2020 06:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9303503)

De grote brandhaard in Europa is Italië volgens de tekst en men vingerwijst ook naar die mensen die nog even snel op skireis gingen. :|

Coronavirussen muteren constant, ik zie niet in wat er nieuwswaardig is aan dit feit.

reservespeler 19 april 2020 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9303492)

En dan heb je dit nog:

Corona is een verzamelnaam van virussen.
Meer moet je daar niet achter zoeken.

patrickve 19 april 2020 07:23

Citaat:

Kijk, er zijn op dit ogenblik 4431 varianten van het SARS II virus gekend.

https://nextstrain.org/ncov/global

Enfin, dat is overdreven, want vele zijn dezelfde uiteindelijk. Maar je vindt daar de "genetische stamboom" van het SARS II virus.

In welke mate dat varianten zijn die andere ziekte patronen hebben, en andere immunitaire eigenschappen hebben, is waarschijnlijk op dit ogenblik niet gekend. Ik denk dat men ervan uit gaat dat het nog allemaal "dezelfde ziekte" is.

Boduo 19 april 2020 08:00

Citaat:

En wat nog allemaal ?
Het virus komt uit het labo v.e. technische school, hier op het einde v.d. straat.
Het bevat strontium elementen.

Jantje 19 april 2020 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9303526)
Kijk, er zijn op dit ogenblik 4431 varianten van het SARS II virus gekend.

https://nextstrain.org/ncov/global

Enfin, dat is overdreven, want vele zijn dezelfde uiteindelijk. Maar je vindt daar de "genetische stamboom" van het SARS II virus.

In welke mate dat varianten zijn die andere ziekte patronen hebben, en andere immunitaire eigenschappen hebben, is waarschijnlijk op dit ogenblik niet gekend. Ik denk dat men ervan uit gaat dat het nog allemaal "dezelfde ziekte" is.

2

ViveLaBelgique 19 april 2020 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9303507)
Coronavirussen muteren constant, ik zie niet in wat er nieuwswaardig is aan dit feit.

Inderdaad, in België alleen al zijn er 500 stammen (strains) van sars-cov2 gevonden. Dergelijke gnome onderzoeken vragen veel manuren in labo's en komen na de vaststellingen van de besmettingen en de overlijdens.

Uit het artikel:

Het virus is dus gemuteerd, maar mutatie betekent niet dat het virus ook gevaarlijker wordt. “Er wordt wel onderzocht of de eigenschappen van het virus veranderen, maar het is te vroeg om daar iets over te zeggen”, aldus Koopmans.

Het gnome onderzoek naar de mutaties van het virus is vooral interessant om de epidemische en pandemische verspreiding na te gaan. Er wordt ook nagegaan of de mutaties stammen van het virus voortbrengen met andere eigenschappen maar dat is nog niet vastgesteld.

Universalia 19 april 2020 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9303539)
En wat nog allemaal ?
Het virus komt uit het labo v.e. technische school, hier op het einde v.d. straat.
Het bevat strontium elementen.

De stouterds die studenten tsssss :roll:

Strontium, vliegt dat niet in brand als het in aanraking komt met lucht? 8O

Wat mis ik de lessen scheikunde.

Niet voor de lessen zelf hoor maar wel voor de juffrouw die naast mij zat. :lol:

Universalia 19 april 2020 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9303515)
Corona is een verzamelnaam van virussen.
Meer moet je daar niet achter zoeken.

Zoals kanker ook een verzamelnaam is voor iets- of wat vanalles kan zijn? :?

Misschien wel de beste optie er niet meer te gaan achter zoeken.

patrickve 19 april 2020 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9303557)
Zoals kanker ook een verzamelnaam is voor iets- of wat vanalles kan zijn? :?

Zoals "mens" he. Er zijn geen twee mensen (op tweelingen na) die hetzelfde genetische materiaal hebben, wij zijn allemaal anders. Maar durft ge daar een verschil in maken, dan zijt ge een racist :lol:

Dat racisme is zelfs een probleem bij orgaan transplantaties, dan moet de de extreem-rechtsen die "eigen volk eerst" roepen (uw immuun systeem) eerst platleggen met farmaceutische middelen, opdat daar een cordon rond gelegd wordt, en ze niet die vreemde nier in de fik gaan steken.

Probleem is wel dat als er dan bacterien binnen komen, ge het ook vlaggen hebt...

Vandaar dat alle mensen genetisch verschillend zijn, maar men toch mensen van bavianen kan onderscheiden (behalve tijdens verkiezingen).

Universalia 19 april 2020 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9303563)
Zoals "mens" he. Er zijn geen twee mensen (op tweelingen na) die hetzelfde genetische materiaal hebben, wij zijn allemaal anders. Maar durft ge daar een verschil in maken, dan zijt ge een racist :lol:

Dat racisme is zelfs een probleem bij orgaan transplantaties, dan moet de de extreem-rechtsen die "eigen volk eerst" roepen (uw immuun systeem) eerst platleggen met farmaceutische middelen, opdat daar een cordon rond gelegd wordt, en ze niet die vreemde nier in de fik gaan steken.

Probleem is wel dat als er dan bacterien binnen komen, ge het ook vlaggen hebt...

Vandaar dat alle mensen genetisch verschillend zijn, maar men toch mensen van bavianen kan onderscheiden (behalve tijdens verkiezingen).

2!

p.s.

Prima site voor de echte fan/studenten :

In een ver verleden kwam ik Inez al wel eens ergens in Antwerpen.

fcal 19 april 2020 09:01

Citaat:

Inderdaad: "Bravo, bravo, Dulcamara! La canzone è cosa rara. ...
Il dottore Dulcamara in ogni arte è professor. "

Dottore Dulcamara heeft vastgesteld dat het corona-virus in Italië gedeelten bevat van het verraderlijke en gevaarlijke 'après-ski' virus. De wetenschap staat hier voor een raadsel. Dottore Dulcamara heeft al wel een elixir ontwikkeld tegen het 'apres-ski' virus, maar het schiet wel tekort tegen het corona-virus. Verder onderzoek is nodig.

patrickve 19 april 2020 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 9303589)
Inderdaad: "Bravo, bravo, Dulcamara! La canzone è cosa rara. ...
Il dottore Dulcamara in ogni arte è professor. "

Dottore Dulcamara heeft vastgesteld dat het corona-virus in Italië gedeelten bevat van het verraderlijke en gevaarlijke 'après-ski' virus. De wetenschap staat hier voor een raadsel. Dottore Dulcamara heeft al wel een elixir ontwikkeld tegen het 'apres-ski' virus, maar het schiet wel tekort tegen het corona-virus. Verder onderzoek is nodig.

Dat elixir wordt pas efficient als de alcohol graad > 70% is. Als apres-ski kan dat tellen he.

Jantje 19 april 2020 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9303563)

Maar het word wel tijd dat men een klacht tegen het covid-19 virus gaat neerleggen, want dat schijnt ook racistische trekjes te hebben.

Citaat:

UGent-onderzoekers geloven dat genetische verschillen tussen de inwoners verklaren waarom het coronavirus in sommige landen een hogere tol eist. Uit onderzoek blijkt dat er in landen waar een specifieke variant van het ACE1-gen vaak voorkomt, minder besmettingen en overlijdens worden geteld. Concreet gaat het om het D-polymorfisme van het bewuste gen, dat vooral in Oost-Europa voorkomt.
https://www.hln.be/wetenschap-planee...onen~ab231df5/

zwart op wit 23 april 2020 11:45

HIV elementen in corona?....zie je wel! Het coronavirus is de schuld van Homo's!

Der Wanderer 22 december 2020 13:57

Dit is het artikel dat Montagnier eraan wijdde (even naar beneden scrollen):

https://zenodo.org/record/3975578#.X-HrFxbvKUl

Der Wanderer 22 december 2020 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9552980)
Dit is het artikel dat Montagnier eraan wijdde (even naar beneden scrollen):

https://zenodo.org/record/3975578#.X-HrFxbvKUl

Een artikel hierover dat de link legt met vaccin-productie:

https://www.francesoir.fr/societe-sa...-pr-montagnier

Rudy 22 december 2020 16:37

Citaat:

Iets voor het fake subforum.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be