![]() |
Vrouwen met een Handicap
Dit topic bevat mogelijks inhoud die voor sommigen aanstootgevend is!!!! Pontifex Beste forumdeelnemers, Deze discussie, hoewel strikt genomen niet tegen het forumreglement, bevat vrouwonvriendelijke en sexistische inhoud. In tijden dat op de duur zowat alles wordt gecensureerd, ben ik voorzichtig om daar aan mee te doen. Als we voor iedere deelnemer een onderwerp knippen dat hem ergert, dan kunnen we het forum opdoeken, en dat bedoel ik letterlijk. Daarom doe ik beroep op ieders volwassenheid om zonodig de blokkeerfunctie te gebruiken voor personen die zaken posten die gevoelig kunnen liggen. Pontifex. Vrouwen met een handicap bieden mij soms duizenden euro's aan om seks met hen te hebben. Dat gaat van vrouwen met 1 been tot en met ernstige brandwonden van een frietketel. Met 1 been kan je de gekste standjes doen. Maar die brandwonden.... dat is alsof je een harige, verbrande mexicano aan het neuken bent. Amai. Wat is jullie ervaring hiermee? |
Niks dat een donkere kamer niet kan oplossen.
Da's uw beste hoop op enige vorm van niet-automanueel genot, denk ik. |
Ik begrijp gewoon niet dat sommigen hier zulke ranzige draadjes aanmaken zoals deze...
Gewoon walgelijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uwe leuter, om hem in de juiste sfeer te brengen voor de penetratie even in de frietketel te steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Demper; wat met mannen met een handicap?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ergens moeten hier toch grenzen gesteld worden. Een grapje; zeker ok. Maar lachen en spotten in ranzige taal over mensen met een handicap is er serieus over. |
maar de propaganda van het vlaams blok en het schelden tegen buitenlanders dat is geen problem he
|
Citaat:
![]() Die doen beroep op hoertjes. |
Citaat:
Moest Hans Teeuwen het doen is het pure kunst en betalen mensen er geld voor. |
Het is er over, zelfs voor een k&k draad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=253932 |
Citaat:
|
Citaat:
Dank je Svennie. Blij te lezen dat ook (sommige) mannen dit walgelijk vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zou je zeggen wanneer iemand over uw moeder/ zus/ dochter zulke 'grapjes' maakt? :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vroeg me al af of ik mij aanstelde, echt hoor! Ik ben nochtans iemand die ruimdenkend is. Ik kan er echt wel mee lachen wanneer ik hier ' de forumbegijn' genoemd word, of ' bloemkoolkapsel' etc. Ik kan ook lachen met een goede mop ( zie de mopjes-draad) maar er zijn grenzen. Ook hier in K&K. Merci! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees eens goed alle reacties Demper; ook de meeste mannelijke forummers verfoeien uw walgelijke uitspraken. Bedankt trouwens aan al die mannen die het ook niet ok vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
Hans Teeuwen slaat constant ranzige praat uit. |
Citaat:
|
Citaat:
En wat die Hans betreft; ik ken die man totaal niet, dus zo goed zal die niet zijn. Indien het een 'standup-comedian' betreft: daar betalen de mensen vrijwillig voor om ranzige praat te mogen aanhoren. Op dit forum echter krijg je ongevraagd de meest smerige dingen te lezen. |
Citaat:
Geen enkele Belgische komiek heeft zo veel succes als hij. Maar zelfs als we het over Belgische komieken hebben... Alex Agnew al eens bezig gehoord over zijn vrouw en pasgeboren dochter? Wat betreft uw opmerking over "vrijwillig aanhoren": U wist dat dit een topic was van Demper, geplaatst in het subforum K&K. U kende de titel van het topic. U kon dus heel goed weten wat voor topic dit ging worden. Niemand heeft u verplicht dit topic te openen. U koos er zelf voor, wellicht uit nieuwsgierigheid of net omdat u zin had om uw beklag te gaan doen. Klagen om te klagen noem ik dat. |
Citaat:
Ik woon in Belgie. Wat betreft uw opmerking over "dat ik heel goed zou kunnen weten wat voor topic dit zou worden": Ik ben niet helderziend. U wel? Verder uw opmerking dat ik zin had om mijn beklag te doen en dat ik klaag om te klagen; Ik ben hier niet de enige. Lees eens héél goed alle reacties aub. |
Citaat:
Je hebt het recht niet om vernederend seksistisch te de doen tegenover meer dan 50% (vrouwen zijn in de meerderheid) van de bevolking wegens wettelijk verboden. Dit heeft niets te zien met klagen. |
Citaat:
Nogmaals bedankt Rudy. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be