Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Mobiliteit & verkeersveiligheid (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=210)
-   -   Rugleuning Tesla niet veiliger dan tuinstoel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254866)

Blue Sky 22 augustus 2020 11:05

Rugleuning Tesla niet veiliger dan tuinstoel
 
"Mijn Tesla is van plastic".

https://www.hln.be/auto/veiligheidse...oel~ac9b5699e/

Tavek 22 augustus 2020 11:06

Ja plastic.

Daarom dat het aandeel fucking 2000 euro het stuk staat....

Blue Sky 22 augustus 2020 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9427120)
Ja plastic.

Daarom dat het aandeel fucking 2000 euro het stuk staat....

Alsof dat een referentie is. Je kan zo ook de waarde van cryptomunten als kwaliteitsmeter hanteren.

Tavek 22 augustus 2020 11:21

Ge kunt de waarde van Tesla nu reeds uitdrukken in Fords, of GM's.

10 Fords, 12 GM's...enz....

Henri1 22 augustus 2020 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9427119)

Echt wel Amerikaanse brol die Tesla.

kelt 22 augustus 2020 13:23

Er is dus een afwijking vastgesteld bij 1 (één) voertuig en toch wordt daar meer hoelabahoela van gemaakt dan nodig want er is ......niemand ........dood of zelfs maar gewond...


Wat die rugleuning betreft,kan ik mededelen dat ook mijn "Spaanse "wagen "rugleuningen van plastic" heeft,wat vreselijk nu......:roll:

Het ziet ernaar uit dat ofwel de ganse stoel niet vast stond(ik weet niet of die losgezet kan worden door de passagier bij een Tesla?) en/of een produktiefout in die wagen geslopen is.....nounou...verdacht hoor...

Tesla's die straks uit de Berlijnse fabriek zullen rollen,ZULLEN moeten voldoen aan "Europese" regels of vallen zonder homologatie.Normaal gezien zal dat ganse homologatieproces al bezig zijn of al lang afgelopen....

Voor zover mij bekend heeft Tesla dan wel aanhoudende "issues" met de kwaliteit van de afwerking maar NIET met essentiele structurele technische en veiligheidsaspecten....

Vlad 22 augustus 2020 13:51

Niemand het artikel tot voorbij de tweede helft gelezen ? :-)

Citaat:

De Amerikaanse ingenieur George Hetzer III ontwikkelde meer dan honderd autostoelen. Hij vertelde aan mobiliteitsblog InsideEVs dat het probleem lag bij de huidige test- en standaardvereisten. Die zijn volgens hem terug te voeren tot de jaren 60. De stoelen zouden tijdens tests niet worden blootgesteld aan dynamische belasting zoals tijdens een ongeval. In feite is het volgens hem dus een veel breder probleem dat niet alleen Tesla treft.
Gelukkig hebben we een veiligheidsgordel aan. Om met ons lichaam de stoel te beschermen. :rofl:

Micele 22 augustus 2020 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9427131)
Alsof dat een referentie is. Je kan zo ook de waarde van cryptomunten als kwaliteitsmeter hanteren.

Bij autoconstructeurs? :rofl:

https://docs.google.com/spreadsheets...gid=1052727546

Jaloers? :-D


Tegen dat de Tesla model Y de US- en EU-crashtesten zal moeten afleggen zullen ze wel veel steviger gestoelte hebben.

En sowieso de Europese Tesla Y die in de nieuwe Giga Berlijn gemaakt wordt.

reservespeler 22 augustus 2020 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9427119)

Tesla is echte brol, die dan ook nog eens peperduur is.

reservespeler 22 augustus 2020 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9427294)
Er is dus een afwijking vastgesteld bij 1 (één) voertuig en toch wordt daar meer hoelabahoela van gemaakt dan nodig want er is ......niemand ........dood of zelfs maar gewond...


Wat die rugleuning betreft,kan ik mededelen dat ook mijn "Spaanse "wagen "rugleuningen van plastic" heeft,wat vreselijk nu......:roll:

Het ziet ernaar uit dat ofwel de ganse stoel niet vast stond(ik weet niet of die losgezet kan worden door de passagier bij een Tesla?) en/of een produktiefout in die wagen geslopen is.....nounou...verdacht hoor...

Tesla's die straks uit de Berlijnse fabriek zullen rollen,ZULLEN moeten voldoen aan "Europese" regels of vallen zonder homologatie.Normaal gezien zal dat ganse homologatieproces al bezig zijn of al lang afgelopen....

Voor zover mij bekend heeft Tesla dan wel aanhoudende "issues" met de kwaliteit van de afwerking maar NIET met essentiele structurele technische en veiligheidsaspecten....

Komaan man, Ford had indertijd (toen ze de zetels nog zelf maakten, een teststand voor zetels.

Ook bij de crashtesten werden de zetels en dergelijke uitgetest.

Tavek 22 augustus 2020 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9427416)
Tesla is echte brol, die dan ook nog eens peperduur is.

Tesla is hoeveel Fords waard nu ? 13 ?

reservespeler 22 augustus 2020 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9427397)
Bij autoconstructeurs? :rofl:

https://docs.google.com/spreadsheets...gid=1052727546

Jaloers? :-D


Tegen dat de Tesla model Y de US- en EU-crashtesten zal moeten afleggen zullen ze wel veel steviger gestoelte hebben.

En sowieso de Europese Tesla Y die in de nieuwe Giga Berlijn gemaakt wordt.

Tesla is al op vele gebieden gebuisd.
De standaarden zijn wat ze zijn.
Autobouwers, zoals Ford, zaten / zitten ver boven die vereisten.
Tesla zit er ver onder.

Tesla is peperdure brol, blijkt nu nog maar eens.

reservespeler 22 augustus 2020 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9427422)
Tesla is hoeveel Fords waard nu ? 13 ?

Er gaat voor mij niets boven Ford.
Goed, betrouwbaar en veilig.

Micele 22 augustus 2020 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9427416)
Tesla is echte brol, die dan ook nog eens peperduur is.

Met welk merk rijd jij dan? :lol:

@dpg of @chris k zouden gewoon zeggen dat Tesla zijn autozetels niet zelf maakt.

Tesla maakt veel zelf maar zeker geen autozetels, nu gij weer. lol.

Een gok via:
Citaat:

https://www.investopedia.com/ask/ans...-suppliers.asp

Who Are Tesla's (TSLA) Main Suppliers?

Below is a list of some of the purported key suppliers for Tesla's manufacturing production, along with the components they supply:

AGC Automotive: windshields
Brembo: brakes
Fisher Dynamics: power seats
Inteva Products: instrument panel
Modine Manufacturing Co.: battery chiller
Sika: acoustic dampers
Stabilus: liftgate gas spring
ZF Lenksysteme: power steering mechanism
Tesla heeft nu een marktwaarde van ~14,5 maal Ford.

Ik denk dat de long-beleggers meer toekomst in Tesla zien. :lol:

Tavek 22 augustus 2020 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9427428)
Er gaat voor mij niets boven Ford.
Goed, betrouwbaar en veilig.

En straks falliet of overgenomen.

Tavek 22 augustus 2020 16:19

Tesla maakt haar eigen zetels Micele. In Fremont heeft ze zelfs een zetelfabriek.

Micele 22 augustus 2020 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9427440)
Tesla maakt haar eigen zetels Micele. In Fremont heeft ze zelfs een zetelfabriek.

Oh, wist ik niet.

Ik dacht dat het model Y dezelfde zetels had als het model 3.

Dan wilden ze bij het model Y teveel aan het gewicht sparen. Op de verkeerde plaats. Soit hopelijk hebben ze alweer lessons learned.

Hier een filmpje van de zetelfabriek, op 1'10" zie ik geen plastic... eerder aluminium, zelfs deels in de hoofdsteun:

https://youtu.be/ygysPNyXqKk?t=70

brother paul 22 augustus 2020 18:10

jawel hoor
had het artikel al gezien ergens elders, en daar stond een andere hoofdding bij,


https://insideevs.com/news/438927/be...-safety-issue/

zotte is dat de auto dan blijkbaar de europese crashtest doorstaat, terwijl er in artikel gesteld wordt dat de test rigoureuzer is voor de 'whiplash' effect en dus die fout ergens iets beter zichtbaar zou moeten maken ?

vraag je u af, maken ze dan twee soorten zetels ? ifv de zone waar ze leveren ??

Micele 22 augustus 2020 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 9427624)
jawel hoor
had het artikel al gezien ergens elders, en daar stond een andere hoofdding bij,


https://insideevs.com/news/438927/be...-safety-issue/

zotte is dat de auto dan blijkbaar de europese crashtest doorstaat, terwijl er in artikel gesteld wordt dat de test rigoureuzer is voor de 'whiplash' effect en dus die fout ergens iets beter zichtbaar zou moeten maken ?

vraag je u af, maken ze dan twee soorten zetels ? ifv de zone waar ze leveren ??

Het model Y is nog nergens getest in de US-crashtest (NHTSA):
https://www.nhtsa.gov/vehicle/2020/T...52520Y/SUV/AWD

of Europa (Euroncap): https://www.euroncap.com/nl/resultat...wFitment=false

De andere 3 modellen van Tesla wel.

Soit door dat model Y ongeval gaan ze specifiek daarover "wakker worden" bij NHTSA en EUROncap, en dat voor alle merken.

De testen zullen uitgebreider mogen worden, zeker een forse aanrijding van achteraan moet erbij...

Want de whiplash-test is amper 16 tot 24 kmh:
https://www.euroncap.com/nl/veilighe...eren/whiplash/


Gun 22 augustus 2020 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9427152)
Ge kunt de waarde van Tesla nu reeds uitdrukken in Fords, of GM's.

10 Fords, 12 GM's...enz....

IDD ... Brol die geld op kan brengen ... ;-)

fox 31 augustus 2020 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9427416)
Tesla is echte brol, die dan ook nog eens peperduur is.

Slechte ervaringen met uw Tesla?

chris k 31 augustus 2020 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9427437)
Met welk merk rijd jij dan? :lol:

@dpg of @chris k zouden gewoon zeggen dat Tesla zijn autozetels niet zelf maakt.

Tesla maakt veel zelf maar zeker geen autozetels, nu gij weer. lol.

Een gok via:


Tesla heeft nu een marktwaarde van ~14,5 maal Ford.

Ik denk dat de long-beleggers meer toekomst in Tesla zien. :lol:

En wie maakt ze dan Johnson Control ?

Micele 31 augustus 2020 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chris k (Bericht 9435706)
En wie maakt ze dan Johnson Control ?

Tesla zelf. Lees toch eens eindelijk de draad, of post 17 met filmpje:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9427457)
Oh, wist ik niet.

Ik dacht dat het model Y dezelfde zetels had als het model 3.

Dan wilden ze bij het model Y teveel aan het gewicht sparen. Op de verkeerde plaats. Soit hopelijk hebben ze alweer lessons learned.

Hier een filmpje van de zetelfabriek, op 1'10" zie ik geen plastic... eerder aluminium, zelfs deels in de hoofdsteun:

https://youtu.be/ygysPNyXqKk?t=70

Tesla Fremont Factory Tour, Part 2 — The Seat Factory

Ik geef je zelfs fotos uit dat filmpje, iedereen kan ggl hé.





via https://cleantechnica.com/2019/04/22...ud-like-seats/

brother paul 31 augustus 2020 19:18

ik weet nu echt niet hoe ik dat scherm moet zetten om die camera mode te hebben en dan tegelijkertijd dt hij staat te knipperen als een kersboom en dat zijn batterij zo volledig groen staat ?

https://insideevs.com/news/441765/vi...n-nurburgring/

chris k 31 augustus 2020 19:23

Zelf maken is eigen personeel ...maar kan ook een onderaanneming zijn die in de ruimte van Tesla maakt

Micele 31 augustus 2020 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 9435727)
ik weet nu echt niet hoe ik dat scherm moet zetten om die camera mode te hebben en dan tegelijkertijd dt hij staat te knipperen als een kersboom en dat zijn batterij zo volledig groen staat ?

https://insideevs.com/news/441765/vi...n-nurburgring/

Jij?

Geen idee, maar jij hebt sowieso geen mod 3 Performance versie met track mode?

Citaat:

Performance € 63.900

Inclusief:
20” Performance velgen
Performance remmen
Carbon achterspoiler
Verlaagde rijhoogte
Aluminium lichtmetalen velgen
Verhoogde topsnelheid van 233 km/h naar 261 km/h
Track mode
Citaat:

Around the 'Ring they go.

This matchup isn't just interesting since it's a Tesla Model 3 and Porsche Taycan, but instead, the particular configurations of each car is something to pay attention to. We've got the range-topping Tesla Model 3 Performance and the entry-level Porsche Taycan 4S.

Micele 31 augustus 2020 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chris k (Bericht 9435731)
Zelf maken is eigen personeel ...maar kan ook een onderaanneming zijn die in de ruimte van Tesla maakt

Bewijs het eens? Aha met werkkledij van Tesla dan. :lol:

Of weerleg de tekst en refertes in wikipedia met uw fantasiebronnen:

Citaat:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Factory#Production

Tesla makes many parts itself, which is unusual in the auto business. Tesla also works with 300 suppliers around the world, of which 50 are in Northern California, and 10 in the San Francisco Bay Area.[91] Tesla's dashboard supplier SAS rents a 142,188-square-foot building near the factory, beginning in January 2017 with 200 employees.[92] Other suppliers to have opened facilities in the area to be close to Tesla include Eclipse Automation and Futuris Automotive Group.[93] Tesla produces many of its seats at its own seat factory a few miles south of the main factory.[94]

https://cleantechnica.com/2019/04/22...ud-like-seats/
Hoe meer jij kunt zeveren over Tesla hoe meer waard ze worden.

Nog een bron: (had ik die niet al gegeven?)
Citaat:

https://cleantechnica.com/2019/04/27...-seat-factory/

The factory where Tesla builds its seats may not sound exciting, but as probably the only automotive manufacturer that builds its own seats, we were enthused about our exclusive look into what is a very unique factory in the automotive industry. Tesla has not only brought seat manufacturing in-house. It has also applied the automation it has become known for in the industry to its seat factory. This automation has resulted in the most highly automated lower seat assembly in the automotive world, which you can see in our video below.

https://www.youtube.com/watch?v=ygys...ture=emb_title

Tesla was kind to pull back the curtain on its seat manufacturing operations, where we were able to get an inside look at the careful balance of automation and human-supported manufacturing that goes into the seats for its vehicles.

The seats that go into Tesla’s vehicles are not just any seats — they are world-class automotive seats that are assembled with vegan fabric that’s not only an adequate substitute for leather, but is actually superior in every noteworthy way. Tesla’s vegan leather seats, aesthetically beautiful (that’s a fact), are admirably durable, highly stain resistant, super soft, and (of course) greener than the norm.

Our video above provides a unique insight into the technology Tesla applies to the seats that it puts into its vehicles. That said, while the seats are important to a select few parts of your body, they are not even close to the most technologically advanced parts of the car. Just wait until we dig into Tesla’s Autopilot hardware and battery management systems. That’s when it gets really exciting. You can start to see the future through the possibilities of each technology individually and more so collectively as part of the whole car.
In de twee links kun je duidelijk lezen dat dit door Tesla opgeleide mensen zijn, "elke seconde telt". Maar dat lees je natuurlijk niet.

Citaat:

While Elon Musk called the Model 3 production process a “game of pennies” on the last conference call with the press, one of the engineers I spoke to called it a “game of seconds.” That’s how they look at it.

It’s one thing after another like this. That portion of the line is the only such seat production process in the world using the robots it uses — the first fully automated seat cushion production line in the world.

In another area, Tesla is using cutting-edge remote laser welding technology and other scrappy solutions to optimize the production system (i.e., to reduce production time). Some of the solutions go beyond the default process. Some areas of the seat factory are highly automated while others have the important touch of humans who are thoroughly trained in the company’s seat production dojo. (Seriously.) These employees are taken care of via thoughtful ergonomic systems and scheduling patterns. (Side note: I predict that some of them will move on to become world-class massage therapists.)

The production lines are highly flexible and can quite rapidly alternate which color seats are needed. There are slight differences in seat regulations across continents as well, but Tesla is again able to shift from one seat design to another.

The crew at the factory has squeezed much higher production volumes out of the initial Model 3 seat line than initially expected. The goal was originally 5,000 a week, but they now have the comfortable capability to produce a rate of 7,000 Model 3 seats per week — and the team has proven they can do more than that in one week with the existing line. That shows how much Tesla’s scrappy engineers and production optimizations have been customizing default systems in order to improve capital efficiency. The same equipment can now be used to produce a lot more product than initially expected, which means a lot more money for the same capital investment.

There’s space in the factory to add another seat production line, which could in theory double the current capabilities. Let that sink in for a moment. That’s a 40% or greater improvement compared to what was initially expected at the factory. Imagine you have a complicated lemonade machine that you thought could produce 10,000 cups of lemonade a day but can actually now produce 14,000 cups of lemonade.


At the end of the tour, one of the guides enthusiastically — with genuine excitement and joy in his eyes and voice — said the seat production facility was second to none across the world. He was certain about it, and super happy at what they had achieved. I thanked him and others for their service to society. After all, the goal of Tesla is not to simply create marshmallow seats for humans to sit on, and it’s not to make money for money’s sake. Tesla has a mission beyond that, which is infused in the workforce from top to bottom (surely not every employee, but definitely many of the people we talked to). Tesla is a mission-driven company that is trying to accelerate the transition to sustainable energy, because the future of human society relies heavily on our ability to do that. Society is facing an existential crisis, and Tesla is one of those companies trying to wake up the beast of public awareness and upgrade daily technology in order to avert the worst of that crisis.

Circling back to another company policy that Kyle and I will discuss in other articles, Tesla still operates in some startup-like ways. Elon encourages engineers to take risks if there’s a moderate (~60%) chance of success and improvement. This enables — or stimulates — the scrappy solutions employees find throughout the system. It stimulates the kind of changes that lead to a 60% improvement in the production capacity of a line. It is the kind of thing that leads to retiring CFO Deepak Ahuja emphasizing on at least two Tesla conference calls that Tesla is extremely capital efficient, more so than any other automaker he has worked for. I noticed him light up on two conference calls in recent years while trying to explain that, while trying to explain in just a couple of lines what numerous engineers are doing every day under Elon’s guidance to try to make Tesla not just a gold medalist, but the absolute best at what it does. The goal may not be perfection, but it’s to get as close to perfection as possible as quickly as possible.

reservespeler 31 augustus 2020 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9435722)
Tesla zelf. Lees toch eens eindelijk de draad, of post 17 met filmpje:



Ik geef je zelfs fotos uit dat filmpje, iedereen kan ggl hé.





via https://cleantechnica.com/2019/04/22...ud-like-seats/


Daar het brol is, zal Tesla ze zelf wel maken.

Micele 31 augustus 2020 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9435779)
Daar het brol is, zal Tesla ze zelf wel maken.

Gefrustreerd met uw Tesla? :lol:

Tesla op weg naar 20-maal Fordwaarde. :-D



https://assetdash.com/?rdt_cid=3170645773331331548

Mmmmh. ;-)

Aja Tesla staat op 9e en Ford op 344e plaats:

https://assetdash.com/?sectors=Cars

chris k 31 augustus 2020 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9435722)
Tesla zelf. Lees toch eens eindelijk de draad, of post 17 met filmpje:



Ik geef je zelfs fotos uit dat filmpje, iedereen kan ggl hé.





via https://cleantechnica.com/2019/04/22...ud-like-seats/

Nu is het al heel aan het worden nu plak je al foto's van de achterkant van "wasmachines" om je gelijk te halen .

En over kledij ....gebeurt als eens meer om het imago op te krikken in firma's ....maar de niet echte werknemers verdienen een pak minder dan de echte.

Bij Opel was het GMASB -> minder betaald en andere cao

Micele 31 augustus 2020 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chris k (Bericht 9435822)
Nu is het al heel aan het worden nu plak je al foto's van de achterkant van "wasmachines" om je gelijk te halen .

Welk gelijk? Jij stelt een vraag en ik geef de bewijzen van het antwoord?

Citaat:

En over kledij ....gebeurt als eens meer om het imago op te krikken in firma's ....maar de niet echte werknemers verdienen een pak minder dan de echte.
Ik heb het niet over jouw fantasie uit het verleden. Het gaat hier over Tesla en zijn eigen zetelfabriek.

Citaat:

Bij Opel was het GMASB -> minder betaald en andere cao
Over Opel of whatever gaat het niet.

Bewijs jij eens jouw fantasieclaim over Tesla. Ik heb de links geciteerd.

Micele 31 augustus 2020 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chris k (Bericht 9435731)
Zelf maken is eigen personeel ...maar kan ook een onderaanneming zijn die in de ruimte van Tesla maakt

Bewijs a.u.b. over Tesla, dus niet zeveren over andere.

chris k 1 september 2020 05:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9435831)
Bewijs a.u.b. over Tesla, dus niet zeveren over andere.

Ik zou zeggen ga ook eens werken "op de vloer " en doe ervaring op in verschillende bedrijven en niet vanachter een computer ...ik werk al bijna 44 j op de vloer en luister en kijk wat de mensen doen.

Universalia 1 september 2020 08:18

Niet vdat ik er fan van ben van de wagen dus de link eigelijk maar voor de echte fans van ...

Test Tesla Model 3: geniaal, maar ook onhandig

Micele 1 september 2020 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chris k (Bericht 9435949)
Ik zou zeggen ga ook eens werken "op de vloer " en doe ervaring op in verschillende bedrijven en niet vanachter een computer ...ik werk al bijna 44 j op de vloer en luister en kijk wat de mensen doen.

En hoeveel jaar bij Tesla? :lol:

Micele 1 september 2020 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9436010)
Niet vdat ik er fan van ben van de wagen dus de link eigelijk maar voor de echte fans van ...

Test Tesla Model 3: geniaal, maar ook onhandig

Als ze maar kunnen lullen over Tesla. :-)

Hoe meer hoe hoger de marktwaarde. Gratis reclame, zelfs met typische fouten.

Citaat:

Een caravan trekken kan je – als zo vaak bij een elektrische auto - wel vergeten. Er mag zelfs helemaal geen aanhanger achter gehangen worden.

Minimalisme viert hoogtij in de Model 3. De geteste auto is met saai grijs kunststof en leer aangekleed. Alleen de houten afwerking van het dashboard geeft er nog een beetje sjeu aan. De sfeer in de auto is door het ontbreken van bijna alle knoppen en meters wel wat kil, maar liefhebbers van de vooruitgang zullen er alleen maar van smullen.
Citaat:

Trekhaak

Sterke stalen trekhaak met afneembare kogel. Geschikt voor een trekgewicht tot 1.000 kg.

Optie selecteren: € 1.150 V

De trekhaak kan na levering van de auto niet achteraf worden gemonteerd.

https://www.tesla.com/nl_nl/model3/design#paint

chris k 1 september 2020 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9436017)
En hoeveel jaar bij Tesla? :lol:

In zo een firma zou ik NOOIT willen werken ...als ze me nog een miljoen per jaar moesten betalen deed ik het nog NIET

Universalia 2 september 2020 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9436022)
Als ze maar kunnen lullen over Tesla. :-)

Hoe meer hoe hoger de marktwaarde. Gratis reclame, zelfs met typische fouten.

Men kan het beschouwen als reclame inderdaad.

Zelfs anti-reclame kan gezien worden als reclame voor wat dan ook.

Maar waar ligt de grens tussen reclame en anti-reclame? :|

Micele 2 september 2020 16:55

Elon Musk is de magneet van Tesla.

Vandaag werkbezoek in Duitsland, en niet alleen voor Tesla maar ook voor biotechnologie.

https://www.ad.nl/auto/tesla-topman-...riek~a7888c9e/

Elke krant maakt het er het zijne van.

Dat werkbezoek werd al 2 dagen geleden aangekondigd:

https://electrek.co/2020/08/30/elon-...actory-berlin/

Ook in Duitsland hebben ze oren:

Citaat:

https://www.stuttgarter-zeitung.de/i...e2567d1ba.html

Tesla-Chef Elon Musk plant nach eigenen Angaben einen Besuch in Deutschland. Er komme wegen einer Zusammenarbeit mit dem Tübinger Unternehmen Curevac, das an einem Corona-Impfstoff arbeitet, und wegen des Baus der Elektroautofabrik in Grünheide bei Berlin, wie er am Sonntagabend auf Englisch bei Twitter ankündigte. „Tesla baut als Nebenprojekt RNA-Mikrofabriken für Curevac und möglicherweise andere“, erklärte Musk.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be