![]() |
Coens krijgt intern weerstand voor zijn schoothondjes gedrag.
Coens tekent een blanco cheque voor PS en NVA, maar nu wil hij meer dan linzensoep. De sukkel wist niet eens wat er in de nota van de Bubbel van Bart en Pol stond, maar nu gaat hij de grote Jan uithangen.
https://www.demorgen.be/politiek/wij...niet~b2571412/ Citaat:
Citaat:
|
ik zie dat jij vooral dingen leest die je wil lezen :lol:
Het stuk gemist waar Coens zegt dat de "link met de regioregeringen er moet zijn"? Dat, plus het interview van Debacker op radio 1 deze morgen doet toch uitschijnen dat paarsgroen nog verre van zeker is. |
Citaat:
Crevits' uitspraak is hij ook al vergeten me dunkt. :rofl: |
Als de federale regering gelinkt moet worden met de deelregeringen, waarom is er dan federalisme nodig?
|
Citaat:
En die link betekent: ‘ik persoonlijk los de NVA niet’. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zopas Pieter Jan Desmedt in Ter Zake: er is geen zin bij CD&V om mee te doen aan vivaldi. Officieel zeggen ze wel dat ze nog willen meepraten, in de feiten willen ze dat niet doen.
|
Citaat:
|
Desmet is pessimistisch voor een regering. Weinig zien nog een uitweg. Misschien in stoemelings toch verkiezingen
|
Het is ronduit gevaarlijk voor CD&V om in Vivaldi als overbodige partij te stappen... Bouchez heeft nu al gedreigd om de abortus te stemmen ondanks zijn regeringspartner (ja wilmes 2 is een regering) er tegen is. Stel je voor dat ze dat doen in een Vivaldi regering... Gezichtsverlies gegarandeerd of ze nu in die regering blijven of er uit gaan lopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.demorgen.be/politiek/wil...niet~b2571412/ Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar verkondigt vandaag wel dat de verbinding met de regioregering héél belangrijk is :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ethische thema's zijn eigenlijk het enige waarmee CD&V zich nog wat onderscheidt van de anderen. Voor de rest is de partij perfect inwisselbaar met de SP.A... nog een partij die nog nauwelijks kiezers weet te bekoren.
Ik geef de CD&V nog hooguit tien jaar, en het is gedaan met die partij. Iemand die het niet eens is met me? |
Citaat:
|
Een Vlaamse regering van VLD Spa Groen en CD&V met gedoogsteun van PVDA. En Coens heeft zijn regering met een link in de regio's.
NVA kan dreigen maar als VLD en CDV zonder NVA in een federale regering zitten, kan NVA ook geen Vlaamse regering maken zonder Vivaldi partijen... met het VB hebben ze geen meerderheid. |
Citaat:
|
Citaat:
En https://www.demorgen.be/politiek/wil...niet~b2571412/ Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al die quatsch met dreigementen rond verkiezingen is het papier niet waard waarop het gedrukt is... In de meerderheid geraken = gewonnen hebben In de oppositie eindigen = verloren hebben Verkiezingen = gebuttfucked worden door Blokkers en Communisten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet al een serieuze politieke idioot zijn om die man ernstig te nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is eigenlijk de enige solide basis die ze nog hebben. De Vlaams Nationalist gaan uithangen = stemmen verliezen aan de NVA. |
het is tijd voor een nieuw vlaams kartel. En net zoals bij het eerste kartel, zal de n-va wel bepalen wat er moet gebeuren :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want dat er geen regering komt is omdat ze hun franstalige privileges en de totaal ondemocratische opgestelde transfers uit Vlaanderen niet willen opgeven...??? Oh ja de Vlamingen tellen niet in dit land... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be