![]() |
Moet Delphine Boel prinses van België worden?
Moet Delphine Boel prinses van België worden?
In vind van wel. Hoe meer prinsessen hoe beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De saxencoburgs zijn goede vrienden met Hitler
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Of beter gezegd Vlaamse zak, die ook al armlastige Walen onderhoudt. |
Wordt haar moeder dan koningin ?
|
Neen. En al die andere prinsen, prinsessen, koning(in)en, baronnen, ... . Stampt men beter ook het kanaal over.
|
Delphine kroonprinses worden?
Nuja, misschien wel, als moeder van Laurent heeft ze eigenlijk recht op koningin te zijn. |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20110222_024 Vraag dat maar aan Albert. |
Dat hele gedoe gewoon afschaffen.
Dai is niet meer van deze tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel ernstig blijven he Reservespeler. |
Even terug in de tijd (2017): Het weekblad Knack becijferde dat de Belgische monarchie de belastingbetaler in 2017 zo’n 36.200.000 euro gaat kosten.
Iets recenter: Wat kost het koningshuis? Zou er na dat alles gelezen te hebben meningsverschil kunnen bestaan over dat Delphine Boël prinses zou moeten worden? Zij wil het ineens zelf dat iedereen haar zal aanspreken als Prinses van België. Gunnen wij het haar nadat ze jaren als 'miskend kind' heeft moeten leven?¿ :-o p.s. Uni groet 's morgends de dingen ... Ik beperk mij tot het groeten van vogels & bloemen. |
Citaat:
|
Als we de koning afschaffen, moeten we een president kiezen.
In dit land krijgen we nog geen regering of eerste minister gekozen, laat staan een president. Door de erfopvolging van de monarchie is dat toch één zaak waar we ons hoofd niet over hoeven te breken. Een president is trouwens even duur als een koning. Bovendien krijgen alle presidenten na hun regeertermijn een dik pensioen. Laat deze ceremoniële functie dan maar zoals ze is. |
Citaat:
Het zou dus wel een goedkope oplossing kunnen zijn. |
Citaat:
![]() |
Ze is toch ontsproten uit koninklijk zaad dat met grote wellust werd uitgestrooid op de vruchtbare akker van barones De Sélys Longchamps.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is inderdaad niet meer van deze tijd. Een monarchie is trouwens in strijd met de grondwet. Citaat:
|
iedere belg prinses, direct gedaan met alle zever.
|
Correcter zou zijn als Delphine transgender zou worden en dan prins wordt. En Delphine haar naam moet dan veranderen naar Dolf. Prins Dolf van Saksen-Coburg-Gotha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is het nieuwe normaal nu. |
Choco Prince van De Neukelaer. |
Koningin der Verenigde Nederlanden.
|
Citaat:
![]() (over de doden niets dan goed zal ik het daar even met verschonen?) |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ik gun het haar van harte, maar het mag ons geen Eurocent kosten.
Ik gun haar eerder een stevig deel van Berre zijn erfenis, wat eigenlijk ook allemaal ons geld is, maar soit. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be