![]() |
Vergoedingen voor beroepsziekten: Waal krijgt meer dan dubbel zoveel als Vlaming
Dit kan toch niet meer !
Vlaanderen dat veel meer inwoners heeft en meer mensen die werken trekt veel minder voor beroepsziekten. https://www.vlaamsbelang.org/vergoed...l-als-vlaming/ Citaat:
|
Citaat:
Vlaams geld in Vlaamse handen. Vooruit :-) Vlaamse Onafhankelijkheid onze rechtvaardige ultieme interessante toekomst. |
Vergoedingen voor beroepsziekten: Waal krijgt meer dan dubbel zoveel als Vlaming
Citaat:
Vergoedingen voor beroepsziekten: Waal krijgt meer dan dubbel zoveel als Vlaming Klopt niet. Een Waal met een beroepsziekte krijgt niet meer dan een Vlaming met een beroepsziekte. Wat wel klopt, is dat er meer Walen zijn met een erkende beroepsziekte dan Vlamingen. Je kan zo ook beginnen dat een Limburger meer beroepsziekte trekt dan een West-Vlaming. Klopt ook niet, maar er zijn wel meer mensen met een erkende beroepsziekte in Limburg dan in West-Vlaanderen. De oorzaak hiervan zijn de steenkoolmijnen. Maar je kan zo ook beginnen dat arbeiders meer beroepsziekte trekken dan bedienden en ambtenaars samen. Een zittende gat en koffievergiftiging zijn immers geen erkende beroepsziektes. |
Citaat:
Vlaanderen dat veel meer actieve inwoners heeft zou minder mensen hebben met een beroepsziekte? Mij lijkt het dat men in Wallonie een ziekte veel gemakkelijker erkent als een beroepsziekte dan in Vlaanderen, net zoals met invaliditeit. Zoals Urbanus ooit in Knack zei: Ik wil best solidair zijn maar dat stopt als ik zie dat in Wallonie je levenslang erkent wordt als invalide als er een steentje in je schoen zit en als je in Vlaanderen een been verliest elk jaar op controle moet komen om te zien of het niet terug aangegroeid is. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Urbanus gebruiken als autoriteitsargument... ![]() |
Citaat:
Is dat echt uw niveau? |
Citaat:
Hoe lang zijn die Waalse mijnen nu al gesloten? En steeds komt men daar nog mee af. Al die mijnwerkers zijn al jaren met pensioen . |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn uitspraak al vergeten dat wat hem betreft het land mag gesplitst worden? Citaat:
|
Citaat:
De laatste Waalse steenkoolmijn Roton in Farciennes sloot in 1984. |
Citaat:
in durbuy bij marie zal je wel ook en huisje vinden van daar laat zich ook goed over de walen zeveren, je hebt direct n vriendin bij om dat te doen |
Citaat:
|
Citaat:
Zij politieke uitspraken zijn idioot. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wanneer? 2096? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jaren lang werd ik steeds weer staande gehouden iedere keer dat ik buiten kwam op weg naar Uz Pelenberg of dokter door politie voor volledige controle voertuig en rede van verplaatsing, een heksenjacht!!! !!! Moest zelf 1.600.000 BF belastingen betalen + 80.000BF per kwartaal RMZ omdat ik zonder statuut als rentenier werd geplaatst .... zonder inkomen en zelfs toen ik lam lag in het UZ Pellenberg!!!! Daarom heb ik geen GSM of telefoon en op interet zit ik op hotspot van hotel!! Want iedereen en alles heeft mij laten stikken uit vrees dat ik hen geld zou kosten.... geen familie, geen vrienden, geen kennissen, nergens hulp, zelfs niet van "hulp organisaties" waar iedereen naar elkaar wees om NIETS te moeten doen ..... 35 jaar quarantaine omdat ik invalide werd na verwoestende kankerbehandeling resectie radio therapie 5000RAD op hooft en hals gebied!!! Bovendien moest is ondertekenen dat CM en co ten alle tijde mijn bankrekening mochten controleren of ik niets bijverdiende!!! Wraak actie, repressie....? Waarschijnlijk >>>Omdat de CM het proces verloren had dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren duurde >>> waar in ik maar moest zien te overleven>>> waarin CM stelden terwijl het RIZIV de invaliditeit als +66% >>> dat ik dood moest zijn en ze= de CM mij daarom geen uitkering gaven al die jaren!!! Ik heb niets te verbergen, heb niets, niets of niemand te verliezen ook geen schulden want geen enkele bank wij mij iets lenen!!! Maar mijn mening dat ik heb door de wereld zonder afleidingen te aanschouwen = het enige dat ik heb, wegens >>> nooit feestjes, nooit reizen, nooit,.... kan ik mede daardoor zonder haat of vrees verkondigen! Wat een verschil met het Franstalig landsdeel!!!!! Waar je voor en steen in de schoen invalide kan blijven waarschijnlijk met de kiesvee steun van PS!!!!! En betaald door de mensen die leven op Vlaamse bodem |
Citaat:
|
Citaat:
Toch probeer ik steeds mensen de valkuilen duidelijk te maken..... want alles draait steeds en alleeeeen om Geld!!!! Geen geld geen leute... of dan word je gemeden als de pest! Sluit hier bij Van Der Valck nu af en ga slapen.... Het ga je goed |
Citaat:
|
Citaat:
Toen begon het spelletje tussen het gewoon ziekenfonds en het fonds voor beroepsziekten.... De enen zeiden het is een gewoon ziektebeeld,en de anderen zeiden het is een beroepsziekte... Het gevolg was noch de ene noch de andere in deze kwestie toegaf,en ik uiteindelijk van géén van beiden in het gelijk werd gesteld.... Ik mag mij uiteindelijk nog gelukkig prijzen met een minimale bijdrage vanwege het ziekenfonds bij aankoop van een nieuw hoorapparaat... Maar dan gaat het om een bedrag waarmee je het goedkoopste én lichtste hoorapparaat kan aanschaffen,iets wat voor mij volstrekt onvoldoende is om ermee te kunnen horen... En moet ik dus minimaal 1500 euro opleggen om een apparaat te hebben dat in mijn geval voldoet, en waarmee ik mensen kan verstaan... Vindt u zulks normaal... :roll::roll: |
Citaat:
Heeft Urbanus kennis over de medische dossiers bij het fonds voor beroepsziekten ? Zou ik er ver naast zitten wanneer ik de indruk krijg dat die voor zijn oude dag op zoek is naar een leuke bijverdienste als volksvertegenwoordiger naar het voorbeeld van zijn streekgenoot La Liekens:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Die 3 generaties kwamen ook ter sprake. De gids legde de zaak uit en ik onthield dat dit uitzonderingen zijn. |
Citaat:
Hij heeft er zeker niet bij vertelt dat dat ding eerder een toeristische attractie dan economische vooruitgang is dat héél véél geld gekost heeft? De oude liften Van La Louvière ook gezien? Heel mooi en industrieel erfgoed waar we fier mogen op zijn en die hebben "wel" veel bijgebracht voor de economie destijds. Ik weet niet hoeveel man er daar nog in dienst zijn bij die oude liften maar één ding is zeker, er "werkt" daar niemand. |
Citaat:
Al meermaals trouwens in deze draad. Is dat nog een 'normale' manier van in discussie te gaan of is het soms bij gebrek aan argumenten ? Herlees de woorden van Urbanus maar eens. ;) |
Citaat:
Men schoof dat indertijd op het ongezonde werk aan de hoogovens, terwijl dit voornamelijk kwam door het voorschrijfgedrag van de artsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wordt die scheeftrekking, die iedere Vlaming treft, dan opgelost? |
Citaat:
Of is het zo dat ze in uw ogen idioot zijn omdat ze niet in uw kraampje passen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be